Jaki system audio pod TV ! HELP

FireX

New member
Witam, jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o systemy audio i potrzebuję pomocy z wyborem systemu audio do 1,5k- max 2k PLN

Do czego?

Będę miał TV 3D LED 42-47'
Konsolę xbox360 (dużo będzie grano - nie tylko okazyjnie)


Chcem audio aby dało się pooglądać Filmy,pograć na konsoli,do słuchania muzyki na imprezy

Chciałbym aby jakość dzwięku było przynajmniej na średnim poziomie:

Koledzy też nie są na topie w systemach audio ,ale zasugerowali mi aby rozważyć nad:

1. Amplituner + kolumny - ale po rundce po allego raczę stwierdzić,że za 1,5k kupi się niewiele (może ktoś da przykładowy link)? Sam amplituner kosztuje chyba 1,5k a głośniki drugie tyle więc chyb odpada w tym przedziale cenowym.

2. Kino domowe z bluray - Można kupić ,ładny elegancji wygląd,ale moc chyba słapsza oraz bluray mi nie potrzebny i zbędny wydatek jak pod ręką mam PS3 a to chyba najlepszy odtwarzacz BD i zakup kina z następnym mija się z celem.

3. Głośniki stacionarne typu Logitech z5500 - ok ale wydaje mi się,że wyglądają bardziej na komputerowe niż do salonu


Głośniki Logitech 5.1 Z5500 Z-5500 THX 505W LCD (2194911168) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Prosze o porady i ew linki do allegro.

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam