Jaki sprzęt do kina konsoli

Arczi1989

New member
Jestem prawie zielony jeśli chodzi o sprzęt audio, posiadam kino domowe z LG 5.1, za które dałem ok 1400zł z 5lat temu i chciałbym czegoś "lepszego". Zależy mi na jakości, czystości dźwięku.
Posiadam TV PHILIPS POS9002, do tego podłączam konsolę PS4PRO.
Głównie oglądam filmy 4K na TV i gram na konsoli dlatego na tym się skupiam, ale muzyki też lubię posłuchać:roll:.
Pomieszczenie ma ok 20m2. Na razie myślę aby kupić amplituner z wykorzystaniem obecnych głośników i suba, później planuję dokupienie lepszych głośników.
Czy możecie polecić sprzęt w dwóch przedziałach cenowych, do ok 1000zł i do 2000zł (plus minus 200zł).
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Jakie masz głośniki ? Ile ohm ? To plastikowe kino LG ?
Pomyśl nad czymś lepszym tylko nie ten budżet.
 

Arczi1989

New member
Kino, które posiadam to LG BH6530.
Impedancja kolumny to 3ohm.

Znalazłem je na stronie LG https://www.lg.com/au/home-theatre-systems/lg-BH6530TW

Kod Producenta BH6530T
Dołączony zestaw głośnikowy 5 + 1
Tuner radiowy FM Tak
RDS Nie
Tuner radiowy AM Brak
Nagrywarka płyt DVD, CD Nie
Wbudowany twardy dysk HDD Nie
Odtwarzanie formatów DivX, XviD, WMA, MPEG4, MP3, Tak
Odtwarzanie płyt DVD, DVD-R, DVD-RW Tak
Odtwarzanie płyt CD, VCD, CD-R, CD-RW Tak
Dolby ProLogic II Nie
Dolby ProLogic Nie
Dolby Digital Tak
Digital Theater System DTS Tak
Inne systemy DTS, DTS-HD High Resolution Audio
Skanowanie progresywne Nie
Wyjście RGB Brak
Wyjście HDMI Tak
Wyjście HDTV (component) 3*RCA Cinch Nie
Wyjście Composite video RCA Cinch Nie
Wyjście S-Video mini DIN Nie
Wyjście audio RCA Cinch Nie
Wyjście słuchawkowe Nie
Wejście cyfrowe Coaxial Nie
Wejście cyfrowe Optyczne Tak
Pilot Brak
Port USB Tak
Czytnik kart pamięci Nie
Wymiary glośnika centralnego (szer. x wys. x głęb. 260x 93x 74 mm
Wymiary subwoofera (szer. x wys. x głęb.) 133x 352x 325 mm
Orientacyjna waga brutto 15000 g