Jaki soundbar?

Witam. Panowie mam pytanie. Który z dwóch dekoderów LG będzie lepszy?

LG NB5540 4.1 (2x40 głośniki przednie + 2x40 głośniki przestrzenne i subwoofer).

LG NB4530A 2.1 (2x80 głośniki przednie + subwoofer).

Mam do wyboru te 2 subwoofery, ponieważ są bardzo cienkie, a właśnie takie potrzebuję... Wolałbym wersję 4530, ale czy nie będzie on gorzej grał jeśli ma 2 głośniki, a nie 4? Te dwa są mocniejsze, ale nie znam się i chciałbym wiedzieć, czy będzie to różnica? Z góry serdeczne dzięki za pomoc :) Pozdrawiam.
 
1200zł. pokój około 30m2. Niestety za bardzo nie mam wyboru, ponieważ na ucwycie będzie wisiał 55" TV. Uchwyt jest wysuwany i praktycznie TV będzie cały czas wysunięty i ustawiony pod kątem do ściany. W związku z tym również soundbar musi wisieć na uchwycie bezpośrednio pod TV. Wybrałem LG, bo są najbardziej płaskie i nie będzie to głupio wyglądać. Nie jestem audifilem i zależy mi tylko na poprawie dźwięku z TV, bo w sumie nawet ten by mi pasował... Ale ze względu na to, że oba LG mają praktycznie tą samą cenę, to chciałbym wiedzieć co Waszym zdaniem będzie lepszy? 4.1 (4x40) czy 2.1 (2x80)?
 
Ostatnia edycja:

tomulus

New member
Podepnę się pod temat.
Zastanawiam się nad soundbar do pokoju 25m2. TV Samsung 40H6400 - głośniki nie są złe ale chciałbym polepszyć jakość dzwięku.
Przeznaczenie głównie filmy. Koszt max. 1200zł. Pytanie czy w ogóle opłaca się kupować do tej ceny jakikolwiek soundbar. Niestety nie stać mnie na Sonos czy Fidelio B5. Dzięki za info
 

collider

New member
Bez reklam
Samsung HW-F550 lub JBL Cinema SB 350. W tym ostatnim musiałbyś zwiększyć budżet o 200-300zł, ale warto.
 

jedrek_1

New member
Doczytałem się,że od jbl sb350 lepszy jest philips htl5140 (przynajmniej do kina nie wie jak z muzyką), a jest około 500zł tańszy. z moich poszukiwań wynika, że do 1200 to prawdopodobnie najlepszy wybór (sam się na niego obecnie czaję;)).
Ponadto jest bardzo cienki więc powinien wejść pod tv założycielowi tematu.
 

collider