Jaki projektor FullHD

rjack

New member
Witam,

Poczytalem sobie nieco fora ale nadal jestem laikiem i chcialbym Was zapytac o nastepujace kwestie. Chce kupic moj pierwszy projektor - poradzcie mi prosze co wchodzi w gre. Ponizej moje wymagania w/g waznosci:

1) Glosnosc - jestem absolutnie wrazliwy na szum wentylatorow - projektor musi byc jak najcichszy - wchodza w gre modele wylacznie ponizej 20db (zdaje sobie sprawe, ze pewnie samo to kryterium wyeliminuje z polowe rynku)
2) Stosunek odleglosci do wielkosci - mam kable przeprowadzone tylko 3m od ekranu. Wielkosc ekranu to 100 cali w formacie 16/9. Z tego co czytalem to jestem niejako "na granicy" mozliwosci projektorow w tej kwestii. Trudno - nie chce kuc dalej sufitu chyba ze bede absolutnie musial.
3) lens shift - projejktor bedzie wisial na suficie, gorna krawedz ekranu rozpoczyna sie 70 cm od sufitu - rozumiem wiec, ze musi miec funkcje pionowego lens shiftu

Oczywiscie poza tym musi ladnie wyswietlac obraz, mam co prawda biale sciany ale nie zamierzam ogladac w dzien, raczej w nocy. Jesli chodzi o cene to nie mam gornego limitu ale oczywiscie chcialbym kupic projektor jak najtaniej, ktory spelnialby powyzsze wymagania tak wiec prosba o podawanie modeli od najtanszych do najdrozszych. Najchetniej tak 8-10 tys zł ale jak bedzie trzeba to troche dorzuce.

dzieki z gory
 

tomatow

New member
1. Pamiętaj że natężenie hałasu to jedno, jego charakterystyka to drugie. Sanyo i Sony robią bardzo ciche projektory - kinowe.
2. Kalkulator projekcji na projectors central

W tym budżecie brałbym Epsona TW5000, baardzo ładnie świeci. A jaki ma lens shift zobaczysz na stronie epson polska -> produkty -> projektory -> na samej górze kalkulator projekcji
 

Geezer

New member
Odpowiedź brzmi MITSUBISHI HC6500, HC6800.
17dB w ECO + 5000h lampa.
Super wykonanie i serwis.

Ew. jakiś wyższy Epson jak lubisz cukierkowy obraz (za dużo czerwonego)
 

robinet

New member