Jaki model jest aktualnie porównywalny do KD-65X9005A

BobW

New member
Kolejna odpowiedź.
Tak jak by niektóre tematy się wyjaśniają.
Ciekaw jestem na czym będzie podlegało "przedstawienie klientowi satysfakcjonującego rozwiązania" ;-)

Bo jak na razie to na chęciach się skończyło ;-).

"Szanowny Panie,

dziękuję za odpowiedź.

W odniesieniu do Pańskich zapytań uprzejmie informuję, że nie możemy zaproponować Panu wyższego modelu za dopłatą, niestety nie mamy również technicznej możliwości sprawdzić czy zamówiony odbiornik będzie fabrycznie nowy.

Zawsze dążymy do przedstawienia klientowi satysfakcjonującego rozwiązania, więc na pewno doprowadzimy sprawę do końca."
 

BobW

New member
,,niestety nie mamy również technicznej możliwości sprawdzić czy zamówiony odbiornik będzie fabrycznie nowy.''

Poziom master!

To fakt.
Wyraźne uciekanie od odpowiedzialności za słowo. Bo jak się potem okaże, że nie jest nowy to było by się do czego przyczepić.
No to teraz czekam. Jak widać cud się nie wydarzył. Może okres świąteczny nastroi kogoś do refleksji nad losem klienta ;-)

Jedno jest pewne - klient głosuje swoja kasą i powinien wyciągać wnioski - ja wyciągnę ;-)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To fakt.
Wyraźne uciekanie od odpowiedzialności za słowo. Bo jak się potem okaże, że nie jest nowy to było by się do czego przyczepić.
No to teraz czekam. Jak widać cud się nie wydarzył. Może okres świąteczny nastroi kogoś do refleksji nad losem klienta ;-)

Jedno jest pewne - klient głosuje swoja kasą i powinien wyciągać wnioski - ja wyciągnę ;-)

Mojego kumpla brat też chciał dopłacić kasę i również się nie zgodzili, tylko u niego było tak, że dawali mu na wymianę 55 cali, a on chciał do tego samego modelu dopłacić tylko w 65 calach. Aczkolwiek w Jego przypadku aż tak źle nie wyszło, ale tylko dlatego, że to był to nie drogi tv.

A tak jak napisałeś trzeba umieć wyciągać wnioski z tego co się widzi, ja również już zauważyłem co się dzieje kiedy drogi tv się kupuje i już na mnie Sony czy inni Producenci nie zarobią. Pewnie będzie to Sony bo tylko oni dają 5 letnie gwarancje, ale dobrze wiem z jakiego poziomu będzie to tv. :)
 

BobW

New member
Ja to odczytuję całkiem inaczej. Przecież każdy jest w stanie sprawdzić czy wysyła nowy TV a nie regenerowaną używkę. Tym bardziej specjaliści z Sony.
Więc moim zdaniem tego typu odpowiedź jest wyraźnym sygnałem, że raczej możesz liczyć na regenerowany TV z nieznaną ilością roboczogodzin.
Gdyby był nowy to by się tym pochwalili w piśmie do Ciebie.

Brak mi słów na żenujące postępowanie SONY.
Zobaczymy jak się sprawa zakończy.
Jeśli nie po mojej myśli to już nic od nich nie kupię, ani tv, ani audio, ani telefonu.
Każdy głosuje swoją kasą
 

2018

New member
" Mojego kumpla brat ... "
To tak jak u mnie. Szwagier teścia miał tak samo ...
SONY TV produkowane przez tajwańską spółkę FOXCONN jest dla mnie skończone. To chinol typowy i tyle.
 

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Może wiecie jak wejść w tryb serwisowy 65xe9305? - tez dostałem - chyba nowy TV na wymianę gwarancyjną?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
" Mojego kumpla brat ... "
To tak jak u mnie. Szwagier teścia miał tak samo ...
SONY TV produkowane przez tajwańską spółkę FOXCONN jest dla mnie skończone. To chinol typowy i tyle.

Tylko w porównaniu do tego co Ty napisałeś to ja znam tę sprawę, bo rozmawiałem z nim, zresztą co to ma za znaczenie kto jaki miał problem, istota jest w tym, że również Gość chciał dopłacić, a nie miał takiej możliwości.

A propo "chinola" jak to się wyraziłeś - pewnie jakbyśmy popatrzyli na wszystko co się produkuje na tym świecie - to 50% będzie w Chinach.. :) o ile nie więcej i teraz się zastanówmy, co jest typowym, a co nie..

Znam takich co twierdzą, że np. najnowsze modele choćby XC 90 volvo to Chińczyk, a sami jeżdżą dziadostwem takim, że 4 koła , 4 pary drzwi i kierownica od tego auta jest więcej warta niż ich mega samochody, które posiadają. A najlepiej samemu zobaczyć na żywo jak wyglądają nowe volvo jaka jest ich jakość w środku wykonania i jak się jeździ tymi autami. Pomimo, że inne mam auta w domu to naprawdę nie jednej firmie europejskiej życzę żeby mieli taką "chińską " jakość jaką ma volvo. Co nie zmienia faktu, że i te auta się psują , bo to tylko samochód ..

Wracając do tv to mamy super koreańskie Lg, samsunga, chińskiego Philipsa, japońskiego Panasonica, niemieckie loewe - jest w czym wybierać i każdy coś dla siebie kupi. Co i tak nie zmienia faktu, że bez względu na Państwo w którym produkowane są tv - wszystkie sie psują często (pewnie mniej Loewe, ale one są drogie, więc pewnie mało się tego sprzedaje) to serwisy wszystkich Producentów i tak mają nas w głębokim poważaniu lekko pisząc.
 
Ostatnia edycja:

BobW

New member
T... Co nie zmienia faktu, że i te auta się psują , bo to tylko samochód ..

No tak tylko samochód tego czy innego producenta da się naprawić - kwestia kosztów i oczekiwania na części.
A tv jak się okazuje jest nienaprawialny !!! Czyli jak nie masz przedłużonej gwarancji to pozostaje tylko UTYLIZACJA !!!
 

2018

New member
" znam tę sprawę, bo rozmawiałem z nim ... "
Lolek: rób tak dalej ...
Prawda taka, że SONY pozbyła się działu produkcyjnego na rzecz tajwańskiej firmy FOXCONN.
W tym samym czasie Philips sprzedał produkcję (fabryka - Gorzów Wielkopolski) japońsko-tajwańskiej firmie TPV.
Projektowanie SONY i Philips TV pozostały w macierzystych oddziałach.
Akurat PHILIPS TV ma najmniej wspólnego z Chinami. W zasadzie to są w pełni europejskie produkty. Pisanie, że PHILIS to "chinole" to taka zmyła dla czytelników.
 

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Awarii uległ 65XE9305 - nie chciał się włączyć - migała 5 razy czerwona dioda - serwis stwierdził, że wymiana na nowy - chyba - niby folie miał oklejone - próbowałem wejść w menu serwisowe - czyli i+, 5, ściszanie i power - ale nic to nie daje - serwisant stwierdził, że TV jest nowy - kilka dni przed dostarczeniem do mnie przyjechał z jakiegoś francuskiego oddziału Sony.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
No tak tylko samochód tego czy innego producenta da się naprawić - kwestia kosztów i oczekiwania na części.
A tv jak się okazuje jest nienaprawialny !!! Czyli jak nie masz przedłużonej gwarancji to pozostaje tylko UTYLIZACJA !!!

Dlatego Kolego po pierwsze kupuje fajne auta bo dają radość i jestem traktowany w serwisie odpowiedni sposób:) i na pewno mi naprawią auto bez względu ile lat nimi będę jeździł. Po drugie nie kupię tv bez 5 letniej gwarancji, bo to jest za duże ryzyko, że dany tv rozwala się po 3-4 latach. A dla mnie tv musi grać 5-6 lat, więc nawet jak poleci i wymienią mi na gorszy model to jednak mam tv przez 5-6 lat. Po trzecie zrozumiałem, że nie ma sensu kupowania drogich tv bo się na nich za dużo traci przy wymianie, kiedy nie ma już tego modelu, który się użytkowało. A każda osoba zrobi po swojemu, tylko ciężko jest zrozumieć te osoby, które pomimo wiedzy jak jest z tv w dzisiejszych czasach kupują drogie tv, a potem jest płacz. Traktowanie Producentów, serwisów tv nie zmieni się w stosunku do nas kupujących, a przynajmniej ja w to nie wierzę. Jest tylko jedna możliwość, żeby ten stan rzeczy był inny tj. musimy rzadziej zmieniać tv na nowe, a wtedy jak mniej zer będą mieć Producenci w zyskach to jest szansa, że wrócą dobre czasy i nie będziemy się bać kupić dobry tv. A dzisiaj jest jak jest wszyscy mają nas gdzieś.. Więc ja tez mam gdzieś tych Producentów i na mnie tak jak psiałem x razy dużych pieniędzy nie zarobią.
 
Ostatnia edycja:

BobW

New member
Dlatego Kolego po pierwsze kupuje fajne auta bo dają radość i jestem traktowany w serwisie odpowiedni sposób:) i na pewno mi naprawią auto bez względu ile lat nimi będę jeździł. Po drugie nie kupię tv bez 5 letniej gwarancji, bo to jest za duże ryzyko, że dany tv rozwala się po 3-4 latach. A dla mnie tv musi grać 5-6 lat, więc nawet jak poleci i wymienią mi na gorszy model to jednak mam tv przez 5-6 lat. Po trzecie zrozumiałem, że nie ma sensu kupowania drogich tv bo się na nich za dużo traci przy wymianie, kiedy nie ma już tego modelu, który się użytkowało. A każda osoba zrobi po swojemu, tylko ciężko jest zrozumieć te osoby, które pomimo wiedzy jak jest z tv w dzisiejszych czasach kupują drogie tv, a potem jest płacz. Traktowanie Producentów, serwisów tv nie zmieni się w stosunku do nas kupujących, a przynajmniej ja w to nie wierzę. Jest tylko jedna możliwość, żeby ten stan rzeczy był inny tj. musimy rzadziej zmieniać tv na nowe, a wtedy jak mniej zer będą mieć Producenci w zyskach to jest szansa, że wrócą dobre czasy i nie będziemy się bać kupić dobry tv. A dzisiaj jest jak jest wszyscy mają nas gdzieś.. Więc ja tez mam gdzieś tych Producentów i na mnie tak jak psiałem x razy dużych pieniędzy nie zarobią.

Zgadzam się z Tobą w 100%.
To był mój pierwszy taki tv i ostatni.
Co do firmy - zobaczymy jak się skończy temat wymiany.
 

barburian

New member
Bez reklam
Tv

Dlatego Kolego po pierwsze kupuje fajne auta bo dają radość i jestem traktowany w serwisie odpowiedni sposób:) i na pewno mi naprawią auto bez względu ile lat nimi będę jeździł. Po drugie nie kupię tv bez 5 letniej gwarancji, bo to jest za duże ryzyko, że dany tv rozwala się po 3-4 latach. A dla mnie tv musi grać 5-6 lat, więc nawet jak poleci i wymienią mi na gorszy model to jednak mam tv przez 5-6 lat. Po trzecie zrozumiałem, że nie ma sensu kupowania drogich tv bo się na nich za dużo traci przy wymianie, kiedy nie ma już tego modelu, który się użytkowało. A każda osoba zrobi po swojemu, tylko ciężko jest zrozumieć te osoby, które pomimo wiedzy jak jest z tv w dzisiejszych czasach kupują drogie tv, a potem jest płacz. Traktowanie Producentów, serwisów tv nie zmieni się w stosunku do nas kupujących, a przynajmniej ja w to nie wierzę. Jest tylko jedna możliwość, żeby ten stan rzeczy był inny tj. musimy rzadziej zmieniać tv na nowe, a wtedy jak mniej zer będą mieć Producenci w zyskach to jest szansa, że wrócą dobre czasy i nie będziemy się bać kupić dobry tv. A dzisiaj jest jak jest wszyscy mają nas gdzieś.. Więc ja tez mam gdzieś tych Producentów i na mnie tak jak psiałem x razy dużych pieniędzy nie zarobią.



Masz rację w 100% też wyszedłem z tego założenia i pogoniłem przed świętami swego 75XE94
bo była mi potrzebna kasa na ważniejsze sprawy niż TV, w wolnej chwili ogarnę coś taniego
od KIKI-ego , wolę posłuchać dobrej muzy lub iść na rower niż gapić się w TV szkoda czasu , a Netflixa ogarnę czymś innym.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Koledzy wszyscy musimy sobie zadać pytanie na ile jest nas stać żeby stracić powiedzmy 50% po 3 latach jak tv się rozwali i będziemy mieli inny tv na wymianę w stosunku do tego ile wydaliśmy na nowy i taki trzeba kupować. Mi do tej pory nic złego się nie stało w sensie 100% od firmy Sony , ale wiem jedno, że jak kupię tv drogi, a dla mnie drogi to powiedzmy tv gdzieś w granicach 20-30 tys. na więcej mnie nie stać, żeby wydać kasę na coś takiego jak tv.. albo inaczej wolałbym coś innego kupić niż tv. To z chwilą popsucia człowiek jest 50% w plecy jak nic na tv, a to jest za dużo jak na mój rozum. Więc kupię tańszy i jak wymienią mi tv jakby co to wtedy jestem przełknąć niższy model. Oczywiście dla każdego co innego będzie kwota jaką chce wydać na taki tv.
Osobiście uważam, że warto się zastanowić, bo to problem, który dotyczy wszystkich Producentów TV. A mądry człowiek jak to mówią uczy się na błędach i tylko raz robi dany błąd. A najlepiej uczmy się na innych błędach i wyciągajmy wnioski.
 
Ostatnia edycja:

BobW

New member
A mi właśnie po długiej wymianie korespondencji w kwestii wymiany na inny zaproponowali, że zabiorą tv do serwisu ;-).

Po sprawdzeniu w serwisie będą mieli dalsze propozycje.

Zabrzmiało dziwnie ;-)
 

BobW

New member
Na moje pytanie o cel wizyty w serwisie i ewentualne warunki naprawy dostałem odpowiedź jak poniżej:

"Być może uda się sprawdzić TV na miejscu, bez potrzeby zabierania go do serwisu. Jeśli natomiast nastąpi taka potrzeba, wtedy może to potrwać kilka dni. Chcemy tylko zdiagnozować odbiornik, nie będziemy go naprawiać."
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Na miejscu to oni tylko diagnostykę robią i się kontaktują z kimś z serwisu, kto podejmuje decyzje odnośnie danego egzemplarza, tak przynajmniej było u kumpla mojego. najlepiej jest jak coś ewidentnie poleciało np matryca się posypała.
 

BobW

New member
Z całego serca życzę ZD 9 ale to jest niearealne chyba, że jakiś cud się zdarzy w Sony, a raz już taki się zdarzył więc.. trzymam kciuki.

No i "cud" się zdarzył.
Chociaż w mojej opinii taki powinien być zaproponowany od samego początku.

Czekam na wymianę ;-)
 
Do góry