Jaki LCD 37?

ApSick

New member
Witam. Jakis czas temu zalozylem na innym forum temat z prosba o pomoc w wyborze telewizora. Ustalilem, ze cena ma nie przekraczac 3000zl, telewizor ma byc lcd, a ilosc jego cali rowna 37' (wiekszy nie zmiesci mi sie na sciane). Przede wszystkim ma mi on sluzyc do ogladania sportu (glownie pilki noznej) w jakosci hd na c+. Z czasem dokupie pewnie dvd hd, wiec mam nadzieje, ze i z filmami tv poradzi sobie bardzo dobrze. Wszyscy polecili mi Sony Bravia 37EX500 przez co wzialem ten model pod lupe i juz bylem zdecydowany, az nagle trafilem na LED Philips 37PFL6605. Zanim skopiuje mojego aktualnego posta z tamtego forum, na ktorego nie otrzymalem jeszcze zadowalajacych odpowiedzi, chce zaznaczyc, ze w sprawach komputerowych jak i zwiazanych ze sprzetami rtv jestem kompletnym amatorem, dlatego prosze Was o porade i wyrozumialosc dla mojego laikowego podejscia do tematu.

A teraz ten post:

W koncu zakrecilem sie w temacie telewizorow, pocztalem troche i juz mialem kupowac Sony EX500 37cali, ale natknalem sie na ten telewizor: (tu byl link do philipsa, ale narazie nie moge wklejac zadnych adresow) Od razu wpadl mi w oko, przez co zaczalem szukac o nim informacji, recenzji itd ... Oczywiscie wszedzie jest tylko specyfikacja i funkcje, ktore mi wiele nie mowia i ladny opisik, ale nigdzie nie moge znalezc jakiegos testu ... W zwiazku z powyzszym, interesuje mnie Wasza opinia na temat tego philipsa oraz krotka odpowiedz: ex500, czy PFL7605 ?