jaki amplituner

który amplituner bedzie najlepszy


  • Total voters
    0

Bartos81

Member
Bez reklam
Witam, stoje przed wyborem amplitunera z niższej półki (brak kasy) nie podaje szczegółów w jakich ma pracować bo to raczej mało ważne gdyż kolejne el układanki będa dokupywane w dłuższych okresach czasu,

napewno ma być wpiety w niego Nbox i dvd dv300 a w przyszłości Bluray Panasonica no i jakieś kolumny, może koda a to wszystko z panasonic th46py8p

90%filmy 10%muzyka, bas nie ma ruszać szybami ale ma być odczuwalny.

Napewno amplituner ma mieć audio over HDMI , jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie wiec dlatego prosze o wytypowanie wg was najlepszego z podanych z audio po HDMI.
 
Ostatnia edycja:

Bartos81

Member
Bez reklam
A może jeszcze ktoś ma jakąś propozycję?
przypominam iż interesuje mnie ampli z audio over hdmi :D
:eek:k:

-------------------
EDIT

A co sądzicie o denonie 1509? wprawdznie ma tylko 2 wejścia HDMI ale posiada Dolby TrueHD i DTS-HD
 
Ostatnia edycja:

bagiennik

New member
Bez reklam
Sądzimy tyle że 1509 nie posiada dekoderów o których mówisz :>

Poszukaj Denona 1908, można wyhaczyć za niewiele ponad 1000zł
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie gniewaj się ale przecież taka ankieta nie ma żadnego sensu.
Przecież nie określiłeś żadnych warunków dla współpracy sprzętu . Z jakimi kolumnami , jaka muzyka , jakie pomieszczenie , co będzie podłłączone i czym ?
To tak jakby zapytać który samochód jest lepszy Toyota Avensis czy Honda Accord ?
Zdecydowanie za mało danych
 

Bartos81

Member
Bez reklam
nie obraż sie ale sam nie wiem jakie kolumny bedą, mam uszczupolony budżet na najbliższy czas więc kupuje tylko ampli a poźniej kolumny

przypuszczalnie będzie to:
- FIDEK FHS 6410, lub FHS-LM
- KODA F51v2
- Prism Emerald HT-300

jeszcze nie wiem ale któres z tych


co do muzyki to
- metal
-rock
- industrial

filmy
- to co na Nce
- dvd horrory, thrillery, sc-sfi

wszystko bedzie stało w pokoju 4x5m