Jak to zrobić: Nka+Canal+

ernet

Active member
Bez reklam
Wziął bym Nkę w ciemno, ale... jako fun żużla potrzebuję Canal+ (mistrzostwa świata na żużlu ). Jak to pogodzić, aby mieć najtaniej jedno i drugie. PS. Zupełnie nie znam się na dekodrach, jakis splitterach i innych cudach.Pomożecie ? :blagam:
 

ernet

Active member
Bez reklam
Doprecyzuję pytanie. W moim mieście jest lokalna kablówka-kończy sie mi umowa,więc wybór mam tylko od dostawców cyfrowych.
 

JackS.

New member
Bez reklam
Wziął bym Nkę w ciemno, ale... jako fun żużla potrzebuję Canal+ (mistrzostwa świata na żużlu ). Jak to pogodzić, aby mieć najtaniej jedno i drugie. PS. Zupełnie nie znam się na dekodrach, jakis splitterach i innych cudach.Pomożecie ? :blagam:
Weź i C+, i Nkę. Jak weźmiesz je w dobrych promocjach, to w sumie będziesz płacił mniej niż chcą kablówki za rozbudowaną ofertę.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Weź i C+, i Nkę. Jak weźmiesz je w dobrych promocjach, to w sumie będziesz płacił mniej niż chcą kablówki za rozbudowaną ofertę.

Nka cenowo jest ciągle OK. Ale Cyfra+ po promocji Swiątecznej już popłynęła ;-( A co z dekoderami ? Mam podpiąć 2 ? Na osobne hdmi ? Na jednej antenie ? W jednym kierunku ?
 

JackS.

New member
Bez reklam
Nka cenowo jest ciągle OK. Ale Cyfra+ po promocji Swiątecznej już popłynęła ;-( A co z dekoderami ? Mam podpiąć 2 ?
Tak.
Na osobne hdmi ?
Tak. Każdy z dekoderów do innego wejścia HDMI twojego telewizora.
Na jednej antenie ?
Na jednym talerzu. Konwerter najlepiej Quad Monoblock, czyli taki, który odbiera sygnał i z Astry i z HotBirda i wychodzą z niego 4 niezależne kable antenowe. Po dwa kable podłączacz do każdego z recorderów i możesz na każdym recorderze oglądać jakiś program i nagrywać inny.
W jednym kierunku ?
Tak.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Tak.
Tak. Każdy z dekoderów do innego wejścia HDMI twojego telewizora.