Jak połączyć laptopa z kinem domowym

BladyBlady

New member
Jestem totalnym laikiem w tym temacie więc prosze o wyrozumiałość. Mam laptopa Acer Aspire 5672 i amplituner Onkyo TX-SR 604E jakim kablem połaczyc te urządzenia zeby został zachowany dźwięk 7.1
 

BladyBlady

New member
audio: 2 /1
multikanałowe: 7.1
cyfrowe audio koaksjalne: 2
cyfrowe audio optyczne 4 /1
wizyjne koaksjalne 5 /3
wizyjne S video 5 /3
wizyjne komponent 3 /1
HDMI 2 /1
IR 1
12 volt trigger 1
Niestety nie dysponuje zdjeciem tylnego panelu wzmacniacza ale takie tam sa wejscia (sciagnolem ze strony producenta) No a na temat karty w laptopie nic nie znalazlem na necie a z systemu tez nie moge nic wyczytac na temat tej karty. No a mozna dokupic karte muzyczna na USB tak zeby byl ten dzwiek 7.1 (jak bym nie mial takiej opcji w laptopie)
 

BladyBlady

New member
dokładny symbol laptopa Acer Aspire 5672WLMi.
Wejścia
audio:2

multikanałowe:7.1

cyfrowe audio koaksjalne:2
cyfrowe audio optyczne:4

wizyjne koaksjalne:5

wizyjne S video:5

wizyjne komponent:3

HDMI:2

IR:1



Mam jeszcze możliwośc zamiany Amplitunera na Pioneer VSX-917. Który bedzie lepszy?
 

marcinb

Member
Ten laptop ma wyjscie line-out, czy teoretycznie mozna puscic stereo na wzmacniacz (kablem z jednej strony jack 3.5mm z drugiej dwa chinche). Natomiast teoretycznie karta ta ma mozliwosc obsluzenia dzwieku wielokanalowego. Nalezaloby wiec poszukac w ustawieniach sterownika do tej karty czy ma mozliwosc wypuszczenia na wyjscie line-out dzwieku w formie cyfrowej (nie zdekodowanego) - niektore karty to potrafią.

Jezeli nie, pozostaje zewnetrzny sound blaster 5.1 - to juz zalatwi sprawe - sam bede takiego kupowal do swojej Toshiby.
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Z tego "1 gniazdo głośnika/słuchawek/ line-out (obsługa S/PDIF)" np. takim kablem http://tiny.pl/1d23 na wejście audio koaksjalnie i powinno byc oki.