I co tu wybrać ???

marcinoko

New member
Witam !!

Jaki polecacie zestaw kina do 3000,- już z kabelkami do tv i do ampli. w cenie. Zestaw będzie kupowany na raty(najlepiej 0%;)).

Pomieszczenie ma ok.25m. Zestaw pracował będzie z TV phil 42pfl5322.
i jak najelpiej zestaw połączyć z tym tv?

używany do:
-40% Telewizja
-40% DVD/Dvix
-20% Muzyka

Znalazłem w gazetce saturna zestaw yamahy av361+dv661+ns45+nsp60 bez sub. za 2600,- co o nim myślicie i jaki sub. do tego zestawu dobrać?
A w Eurortvagd taki zestawik Kenwood DVF-3400, KRF-V5200D, PureAcoustics Royal AV-799, SubRB 1150 za 2300,-.

Co do kina to jestem zielony i nie wiem czy dobrze dobieram, chodzi mi o uniwersalność sprzętu i dobry dźwięk.
Czekam na wasze propozycje.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

marcinoko

New member
Z tego co się zorientowałem to ten zestawik kosztuje ponad 3000,- i jest bez subwoofera, no i do tego dochodzi jeszcze cena kabelków....

Blackninja a co sądzisz o tych zestawach proponowanych z gazetek ??


Pozdrawiam
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
U niektórych wychodzi ponad, a u niektórych nie :) , musisz tylko złapac dobrego sprzedawcę, a jestes juz blisko.

Zestaw ma kabelki fabrycznie, w porownaniu do tych z gazetek gra o niebo lepiej. Suba nie ma ale możesz go dokupic za rok.
 

marcinoko

New member
Kabelki głośnikowe są już kupione, zostały jeszcze coaxial ewentualnie optical, HDMI lub component (ok. 2m), na obydwa to tak po +-100,-, no i jeszcze subwoofer (fajnie żeby był odrazu, tak jak w tym kenwoodzie). No i ten zakup na raty... to jedyny sposób, a 3000,- to górna granica nie do przekroczenia.
 
Ostatnia edycja:

Serdello

New member
Wlasnie dlatego Blackninja Ci doradza, on ma sklepik i Ci zalatwi cos co u innych przekracza wartosc dana a u niego nie przekroczy (takie czary). Wiec jak doradzil onkyo 604/405 znaczy ze za tyle da rade je miec :)
 

Tuzin

New member