HTL5140 zawiesił się na "Starting"

zniesmaczony

New member
Witajcie. Proszę o pomoc z problemem z soundbarem. Marka Philips, model jak w tytule. Chciałem sparować urządzenie z subwooferem ponieważ łączenie trwało koszmarnie długo. Żeby to zrobić, trzeba wcisnąć konkretną kombinację klawiszy na pilocie. Pech chciał, że niechcący wcisnąłem bardzo podobną kombinację, służącą do aktualizacji firmware. W porcie USB był pendrive z plikiem firmware. Na wyświetlaczu pojawił się napis UPGRADE a ponieważ nie chciałem upgrade, wyłączyłem urządzenie. I to był błąd, po ponownym włączeniu pokazał się napis STARTING i tak już zostało. Infolinia Philips dała mi numer do serwisu pogwarancyjnego, ci z kolei odmówili naprawy tłumacząc brakiem części. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jeszcze, poza wyrzuceniem urządzenia, mogę zrobić?
 

zniesmaczony

New member
Już wysłałem - ale są jeszcze na urlopie do 10.01.
Będę pilnował.
Bardzo dziękuję! Ja dzwoniłem do nich w poniedziałek, pani mi przekazała że gościa od audio JESZCZE nie ma, miał być po południu i kazała mi zostawić kontakt, więc zostawiłem. No i nie odezwali się do tego czasu więc nie wiedziałem czy mam potulnie czekać czy się dobijać. Gdybym usłyszał że są na urlopie to bym po prostu czekał.
 
Do góry