Horn - serwis

rhode4321

New member
Witam

Jak długo czekaliście na naprawę w w/w serwisie? Ja swój amplituner na gwarancji oddałem już 3 tygodnie temu i sprzęt ciągle czeka w kolejce na naprawę. Czy to standard taki długi okres oczekiwania?
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Jeszcze na szczęście nie miałem tej nieprzyjemności, ale jak masz w warunkach gwarancji? Ile jest na naprawienie dni roboczych, kalendarzowych? Dla przykładu U Marantza jest 14 dni roboczych od momentu przyjęcia do serwisu. Teraz pytanie czy przyjecie do serwisu to przekroczenie scian budynku i wpis w rejestr, czy dopiero jak przyjdzie swoja kolej, czyli procedura serwisowa?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pytanie, jak ta kolej wygląda. Może zaczyna się jak Pan Serwisant wroci z urlopu? ;)
Mi się wydaje, ze termin rusza w momencie, jak przesylka znajduje się już pod wskazanym adresem.
 

rhode4321

New member
Ampli to Marantz SR5006. Tak do miesiąca to cierpliwości mi wystarczy. Po tym terminie będę jeszcze raz monitował. Warunki gwarancji..właśnie pojechały wraz z gwarancja do serwisu ;-)
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
To masz tak jak napisałem. Przeczytałem wczoraj w SR6006, wiec pewnie jest to samo.
14 dni roboczych to 3 tygodnie kalendarzowe. Poczekaj jeszcze te kilka dni i uderzaj po weekendzie.

Tak powinno być, Armanig, ale wiesz ze dziś takie czasy, że każdy wszystko olewa i znajdzie wymówkę ;)
 

rhode4321

New member
W poniedziałek skrobnę. Zobaczymy jaki będzie odzew sam jestem ciekawy. A swoją drogą..miło by było wymienić na przynajmniej o oczko wyższy model z dwoma HDMI Out.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Pewnie:) A najlepiej jeszcze jakby dorzucili zestaw stereo:razz: Czuje że wtedy pod względem awaryjności Marantz by był na ostatnim miejscu.
 

rhode4321

New member
Witam
Dziś serwis odpisał i to dość obszernie i wyczerpująco. Niestety nie udało im się zdiagnozować usterki, która wystepuje u mnie w domu. Usterka jest raczej niespotykana, co potwierdził producent.
Sprzęt wróci do mnie a serwis zaproponował wymianę płyty HDMI ale to dopiero za 1,5 miesiąca.

Mój problem jest opisany tutaj:
http://www.hdtv.com.pl/forum/serwis/83940-marantz-5006sr-problem.html
W powyższym wątku napisałem że problem skończył się po wymianie dekodera sat. Niestety to było moje złudne życzenie.

Problem występuje sporadycznie i jest opisany na anglojęzycznych forach. Dotyczy on też NR1602 oraz produktó Denon
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
I tego nie rozumiem. Nie potrafią zdiagnozować usterki, to czemu nie wymienią ampli na inny? Teraz masz czekać "teoretycznie" 1,5 miesiąca, plus pewnie czas naprawy, a i do końca pewnie też nie wiadomo w czym tkwi problem? Gwarancja cały czas leci. To w jakim wypadku możemy liczyć na wymianę przez dystrybutora na egzemplarz wolny od wad?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie wymieniaja, bo nie zdiagnozowali usterki, czyli jak rozumiem, w wolnym tlumaczeniu oznacza to nie mniej, nie wiecej, jak "Nie ma zadnej usterki" ;)
Jak dla mnie, z takim czasem oczekiwania, to powinni wymienic caly ampli, mysle ze za granica nie byloby takiego problemu.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Ale z drugiej strony zaoferowali wymianę panelu HDMI, więc tak jakby wiedzieli że gdzieś występuje problem? Inaczej pewnie by koledze odesłali pisząc że jest wszystko ok.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zalezy jak to rozumiec, dla nich usterki nie ma (tak to rozumiem), ale zeby nie wchodzic w spory z klientem, zaproponowali wymiane plyty. No bo co bys zrobil, jakby Ci ktos przyslal sprzet, Ty bys sprawdzil i nic nie znalazl? Sa dwa wyjscia, albo: "nie ma usterki, dziekuje, do widzenia", albo "nie widzimy usterki, ale dla Pana satysfakcji wymienimy plyte" ;)
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
To coś jak mechanicy samochodowi:) " Nie wiem co jest, ale wymienię cokolwiek, może się uda". To jest jakiś sposób i pewnie w duszy się modlą aby gwarancja szybko minęła.:razz:
 

rhode4321

New member
Też tak to zinterpretowałem..nie wykryliśmy usterki więc jej nie ma. Zdecydowałem się na odbiór ampli aby przetestować go z innym tv ( biorę pod uwagę jakąś niekompatybilność z tv) Po drugie, będę miał możliwość nagrania problemu dla uwiarygodnienia.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Z mechanikami trafiles w 100%, przyjezdzasz z malym pukaniem w zawieszeniu, ci wymienia 90% zawieszenia, wyjezdzasz z warsztatu, a tu dalej puka ;)
Z dentystami podobnie, jeden zab boli, ale 4 inne nagle do naprawy, no ale w koncu biedni dentysci z czegos musza zyc :)
Jezeli chodzi o Horna, to mysle ze chlopaki zachowali sie ok, w koncu za nic nie trzeba placic, nalezy tez pamietac ze Marantz rzadko trafia do serwisu i nie maja za duzego doswiadczenia w naprawie tych klockow :D
 
Do góry