HK AVR 635 czy DPR 2005

gutan

New member
witam pomozcie mi jestem kompletnie zielony w sprawach audio jak narazie kupilem sobie 4 glosniki i subwoofer polk audio
//www.polkaudio.com/homeaudio/products/psw12/roducts/r50/
http://www.polkaudio.com/homeaudio/products/r50/
chce dokupic jeszcze centralny i 2 surround tej samej firmy
http://www.polkaudio.com/homeaudio/products/fxi3/
http://www.polkaudio.com/homeaudio/products/csi3/
co myslicie wogule o tych glosnikach i tym zestawieniu
napazie mam amplituner sony SRT DE589 ale chce go zmienicna jakiegos z HK interesuja mnie modele AVR635 lub DPR 2005 jaka jest roznica miedzy nimi?
 

mzdral

New member
Od półtora roku użytkuję HK 630 w połączeniu z JBL serią LX. Gra bardzo dobrze, mnóstwo ustawień - każdy znajdzie coś dla siebie. Możliwość upgreadu przez RS (sprawdzałem) to na pewno atut nie do pogardzenia. Jedynie co mnie boli w tym modelu to w przypadku braku zasilania amplituner 'wraca' do ustawień fabrycznych i resetuje ustawienia fal radiowych, więc zabawę z ustawieniami trzeba zaczynać od początku. Na szczęście zdarzyło mi się to tylko dwa razy.
 

Piopio

New member
Ja mogę polecić Denon AVR 1906.
Zakupiłem go w czwartek, trochę potestowałem i jestem zachwycony. Myślałem, że w stereo będzie dużo gorzej niż na moim piecyku (Alchemist Kraken APD6). A przeżyłem pozytywny szok. Denon zagrał naprawdę ładnie - trochę inaczej - dzwięk był bardziej zwarty. Przestrzeń, scena muzyczna, separacja instrumentów - naprawdę nieźle jak na amplituner. Przy podłączeniu bi-amping będzie jeszcze lepiej.
A to co robi ze zwykłego dzwięku z TV to poezja - słychać szczegóły, dzwięk odrywa się od kolumn, oklaski publiczności wreszcie umiejscowione są w przestrzeni. Nawet zwykły reportaż nagle robi się wciągajacy ze względu na dzwięk. A co dopiero filmy :D
Model wyzszy 2106 zagra jeszcze lepiej, choć różnice w porównaniu do 1906 będą raczej minimalne.