Hitachi 42pd6600

yaro29

New member
witam wszystkich i zwracam się do was z ogromną prośbą.
Wiem też że dział nie jest do końca odpowiedni na moje zapytanie ale własnie na tym forum jest zawszej najwięcej forumowiczów.

Otóz mój problem tyczy się co prawda tv plazmowego (jak w tytule) ale moze ktoś miał podobny problem w LCD.

Sprawa ma się tak że właśnie przyjechał do mnie tv zakupiony w necie. po odczekaniu odpowiedniego czasu aby tv osiągnął temp. pokojową został uruchomiony i podłączony do cyfry.

Niestety jest tylko i wyłącznie fonia, brak natomiast wizji. CO NAJDZIWNIEJSZE TO BRAK NA EKRANIE TV WYŚWIETLANIA SIĘ JAKICHKOLWIEK FUNCJI. tzn bez względu na to czy daje głośniej czy ciszej. co oczywiscie działa, to mimo tego na ekranie nie wyswietla sie zadna animacja mowiaca o tym i ile zwrasta czy maleje głośność.

NIe byłoby to dla mnie problemem ale nie mając wizji nie moge wejsc nawet w MENU bo czy to naciskając ten guzik z pilota czy z panelu TV nic sie na ekranie nie wyswietla. sprawdzałem kable i cyfre (posiadam tez TOSHIBA REGZA 42WL coś tam) i wszytsko jest OK. po przepięciu samego kabla z jednego tv do drugiego mam tylko dzwięk i nic poza tym.

Bardzo prosze wszystkich mogących mi pomóc co moze byc nie tak czy mozna jakos przywrócić ustawienia fabryczne gdyż nic mi się na ekranie tv nie wyswietla a chciałbym mieć pewność że nie popełniłem jakiegoś dziecięcego błedu zanim będę TV reklamował jako zepsuty (CO DLA NIE BĘDZIE WYJĄTKOWOW NIE NA RĘKĘ - ZAKUP INTERNETOWY).

Pozdr. i czekam na wszystkie sugestie
Jarek
 

RYSZARD13

New member
Jeżeli nie grzebałeś w menu serwisowym i czegoś nie wyłączyłeś, to znaczy, że telewizor przysłali uszkodzony lub uszkodził się w czasie transportu.
Tylko reklamacja.
 

yaro29

New member
RYSZARD13 napisał:
Jeżeli nie grzebałeś w menu serwisowym i czegoś nie wyłączyłeś, to znaczy, że telewizor przysłali uszkodzony lub uszkodził się w czasie transportu.
Tylko reklamacja.

nic w menu nie szukałem bo w ogóle w zadne z menu tego TV nie udało mi się wejść.
Czy w takim razie jeśli chce wymienić TV na nowy a zakup był dokonywany w sklepie internetowym to kto ponosi koszty wysyłki wadliwego towaru czy ja czy też sklep??
Pozdr.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
yaro29 napisał:
...ciach...

Czy w takim razie jeśli chce wymienić TV na nowy a zakup był dokonywany w sklepie internetowym to kto ponosi koszty wysyłki wadliwego towaru czy ja czy też sklep??
Pozdr.

Sklep oczywiście.
Gdybyś zwracał do 10 dni bo Ci się nie spodobał wtedy Ty byś pokrywał koszty.

Pozdrawiam Masta_J
 

yaro29

New member
Masta_J napisał:
Sklep oczywiście.
Gdybyś zwracał do 10 dni bo Ci się nie spodobał wtedy Ty byś pokrywał koszty.

Pozdrawiam Masta_J

dzięki własnie wysłałem maila z reklamacją TV. co najajniejsze wziałem sobei cyfrówke aby zrobic kilka zdjęc tego TV przede wszystkim numerów seryjnych co bym spowrotem nie dostał tego samego tylko naprawianego modelu i okozuje się że telewizor musiał byc wcześniej używany bo nosi naprawde widoczne i niepodważlne tego ślady na obudowie i na przyciskach na panelu TV.
Ale jestem zły że taki towar sklep potrafi wysłać klientowi jako "brand new"
Pozdr.
 
Do góry