Hisense U8K, telewizor Mini LED QLED UHD 4K, 55''/65'' i 75'', opinie, test, recenzje, wszystko o serii .

jaw73

New member
A więc tak:
Kupilem telewizor Hisense 65U8KQ na Litwie w sieci sklepów Avitela/Elektromarkt, bo jego cena to tylko 999 Euro i niestety nie jestem zadowolony.
Zainstalowałem automatycznie ostatni firmware Vidaa, który najprawdopodobniej nie jest dla tego modelu telewizora, bo po zalogowaniu na telewizorze do YouTube kontem Google, otrzymuję mailem powiadomienie bezpieczeństwa Google o logowaniu na nowym urządzeniu 65E8GE. Być może to jest przyczyną problemów opisanych poniźej.

Telewizor wygasza podświetlenie panelu podczas oglądania telewizji naziemnej. Wygaszenie występuje po pewnym czasie od włączenia kanału np. po godzinie oglądania i muszę wyciągnąć wtyczkę zasilania, żeby znowu przywrócić obraz. Gdy panel się sam wygasi to telewizor nadal dziala, bo słychać dźwięk i widać obraz, w miejscu w którym poświęcę latarką na ekran.

Następna wada to brak współpracy HDMI ARC z moim amplitunerem Onkyo TX-SR444. Kiedy próbuję wysłać dźwięk przez kanał zwrotny ARC, telewizor przejmuje sterowanie nad amplitunerem i go zawiesza, a dźwięku nie ma. Żeby odwiesić amplituner muszę go wyłączyć z prądu i następnie wyłączyć obsługę HDMI ARC w amplitunerze.

Co do jakości obrazu to jest super pod warunkiem, że oglądam co najmniej kanał w rozdzielczości HD.
Kanały w rozdzielczości SD pokazują wszystkie niedoskonałości. Ewidentnie potrzebny jest amplituner, który podwyższy rozdzielczość wideo do co najmniej HD.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Warto dobierać model do własnych potrzeb.
Warto dokładnie opisać swoje potrzeby żeby się nie rozczarować.
 

Slay75

New member
A więc tak:
Kupilem telewizor Hisense 65U8KQ na Litwie w sieci sklepów Avitela/Elektromarkt, bo jego cena to tylko 999 Euro i niestety nie jestem zadowolony.
Zainstalowałem automatycznie ostatni firmware Vidaa, który najprawdopodobniej nie jest dla tego modelu telewizora, bo po zalogowaniu na telewizorze do YouTube kontem Google, otrzymuję mailem powiadomienie bezpieczeństwa Google o logowaniu na nowym urządzeniu 65E8GE. Być może to jest przyczyną problemów opisanych poniźej.

Telewizor wygasza podświetlenie panelu podczas oglądania telewizji naziemnej. Wygaszenie występuje po pewnym czasie od włączenia kanału np. po godzinie oglądania i muszę wyciągnąć wtyczkę zasilania, żeby znowu przywrócić obraz. Gdy panel się sam wygasi to telewizor nadal dziala, bo słychać dźwięk i widać obraz, w miejscu w którym poświęcę latarką na ekran.

Następna wada to brak współpracy HDMI ARC z moim amplitunerem Onkyo TX-SR444. Kiedy próbuję wysłać dźwięk przez kanał zwrotny ARC, telewizor przejmuje sterowanie nad amplitunerem i go zawiesza, a dźwięku nie ma. Żeby odwiesić amplituner muszę go wyłączyć z prądu i następnie wyłączyć obsługę HDMI ARC w amplitunerze.

Co do jakości obrazu to jest super pod warunkiem, że oglądam co najmniej kanał w rozdzielczości HD.
Kanały w rozdzielczości SD pokazują wszystkie niedoskonałości. Ewidentnie potrzebny jest amplituner, który podwyższy rozdzielczość wideo do co najmniej HD.
Aktualizowałeś poprzez pobranie pliku i potem przez USB czy normalnie OTA? Przy pierwszej konfiguracji zaznaczyłeś region Polska, j. polski itd? Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i usunąć ciasteczka w Ustawieniach aplikacji. Mam ten sam model tv i u mnie ostatnia wersja oprogramowania to: V0000.07.50S.N0801
 

jaw73

New member
Aktualizowałeś poprzez pobranie pliku i potem przez USB czy normalnie OTA? Przy pierwszej konfiguracji zaznaczyłeś region Polska, j. polski itd? Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i usunąć ciasteczka w Ustawieniach aplikacji. Mam ten sam model tv i u mnie ostatnia wersja oprogramowania to: V0000.07.50S.N0801
Aktualizowałem firmware przez OTA, ustawienia mam polskie i kraj Polska. Wersja firmware też ta sama.
 

MeTheImp

New member
A więc tak:
Kupilem telewizor Hisense 65U8KQ na Litwie w sieci sklepów Avitela/Elektromarkt, bo jego cena to tylko 999 Euro i niestety nie jestem zadowolony.
Zainstalowałem automatycznie ostatni firmware Vidaa, który najprawdopodobniej nie jest dla tego modelu telewizora, bo po zalogowaniu na telewizorze do YouTube kontem Google, otrzymuję mailem powiadomienie bezpieczeństwa Google o logowaniu na nowym urządzeniu 65E8GE. Być może to jest przyczyną problemów opisanych poniźej.

Telewizor wygasza podświetlenie panelu podczas oglądania telewizji naziemnej. Wygaszenie występuje po pewnym czasie od włączenia kanału np. po godzinie oglądania i muszę wyciągnąć wtyczkę zasilania, żeby znowu przywrócić obraz. Gdy panel się sam wygasi to telewizor nadal dziala, bo słychać dźwięk i widać obraz, w miejscu w którym poświęcę latarką na ekran.

Następna wada to brak współpracy HDMI ARC z moim amplitunerem Onkyo TX-SR444. Kiedy próbuję wysłać dźwięk przez kanał zwrotny ARC, telewizor przejmuje sterowanie nad amplitunerem i go zawiesza, a dźwięku nie ma. Żeby odwiesić amplituner muszę go wyłączyć z prądu i następnie wyłączyć obsługę HDMI ARC w amplitunerze.

Co do jakości obrazu to jest super pod warunkiem, że oglądam co najmniej kanał w rozdzielczości HD.
Kanały w rozdzielczości SD pokazują wszystkie niedoskonałości. Ewidentnie potrzebny jest amplituner, który podwyższy rozdzielczość wideo do co najmniej HD.
Witam. Mam podobny problem z dokładnie tym samym modelem TV. Wydaję mi się, że samoczynne wygaszanie podświetlenia występuje po włączeniu opcji clear motion, ale pewny nie jestem.
Udało Ci się coś tym zrobić, czy trzeba atakować Hisense?
Pozdrawiam
 

jaw73

New member
Miesiąc temu oddałem TV do naprawy gwarancyjnej i wciąż czekam. Ponoć zamówili części. -:(
Obawiam się, że wygaszanie panelu to typowy problem tego TV, bo widziałem podobne opinie klientów na stronie Media Expert.
 

MeTheImp

New member
Miesiąc temu oddałem TV do naprawy gwarancyjnej i wciąż czekam. Ponoć zamówili części. -:(
Obawiam się, że wygaszanie panelu to typowy problem tego TV, bo widziałem podobne opinie klientów na stronie Media Expert.
Ok. Dzięki serdeczne za pomoc, czeka mnie podobna akcja. Pozdrawiam.
 

jaw73

New member
Po 2 miesiącach spędzonych w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym Centrum Serwisowe DP Piórkowski Sp. J. w Olsztynie, telewizor Hisense 65U8KQ okazał się nienaprawialny z powodu braku części. Usterka telewizora (wygaszanie podświetlenia panelu po kilku godzinach oglądania) była skutkiem uszkodzonego panelu.
Serwis odesłał mnie do sprzedawcy po wymianę telewizora na nowy. Kupiłem telewizor na Litwie, więc musiałem jechać do sklepu na Litwie. Na szczęście nr zgłoszenia serwisowego znajdował się w globalnej bazie danych Hisense, więc nie było problemu z zaakceptowaniem wymiany telewizora na nowy przez sklep na Litwie. Niestety nie moglem otrzymać nowego telewizora lub zwrotu środków za niego od firmy Hisense Polska, bo kupilem go za granicą. Nie wiedziałem tego, że w przypadku, gdy serwis nie jest w stanie naprawić telewizora na podstawie gwarancji europejskiej, to sprzedawcy obowiązkiem jest zwrot środków lub wymiana wadliwego sprzętu.
Na szczęście po wymianie telewizor sie nie wygasza, więc jest sprawny.
Do wad tego telewizora można zaliczyć brak współpracy ze złączem HDMI ARC mojego amplitunera Onkyo TX-SR444. Na szczęście znalazłem rozwiązanie kupując adapter HDMI eArc Audio Extractor FeinTech VAX01202 i wyprowadzając dźwięk kanałem HDMI eARC z telewizora przez to urządzenie do zwyczajnego złącza wejściowego HDMI mojego amplitunera.
 
Ostatnia edycja:

jaw73

New member
Właśnie przed chwilą nowy telewizor Hisense po wymianie również wyłączył podświetlenie panelu i musiałem wyciągnąć i włożyć wtyczkę zasilania, żeby znowu zadziałał. Wygląda na to, że seria telewizorów Hisense 65U8KQ jest wadliwa. Obawiam się, że czeka mnie ponowna wycieczka do Mariampola na Litwie, żeby oddać telewizor i liczyć na zwrot środków. :-(
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wiele firm mami niższymi cenami ,również za modele po refreshingu.
Więc czasem warto dopłacić 100 lub 200 zł żeby mieć z pewnego źródła które dodatkowo sie opiekuje pomocą w problemach i ma gwarancją polska.
 

luck76

Well-known member
Wiele firm mami niższymi cenami ,również za modele po refreshingu.
Więc czasem warto dopłacić 100 lub 200 zł żeby mieć z pewnego źródła które dodatkowo sie opiekuje pomocą w problemach i ma gwarancją polska.
to fakt, chyba że masz blisko (np mieszasz przy granicy), ale to pozorna oszczędność, tak jak napisałeś
 
Do góry