High-End Sony Dav S-888 + Sub Pascal WMS7

Patrik161

New member
Witam,
Wprowadzam się do nowego mieszkania i zamierzam skompletować pierwszy zestaw 5.1. Pokój w którym będzie zestaw ma 20m2, muszę się liczyć ze zdaniem kobiety a więc kolumny muszą "wyglądać" . Padło na high-endowy zestaw 5.1 Sony Dav S888 z Subwooferem Sony Pascal WMS7(SA-VE705).
Kino będzie używane 60% filmy 20% muzyka 20% gry ps3.

Telewizor : Samsung UE55H6400

Przeczytałem już masę i nie jestem w stanie wybrać amplitunera z 3 wejścami hdmi do 1000 zł , mam w głowie mętlik a jestem laikiem jeżeli chodzi o sprzęt audio do tej pory używałem jedynie soundbara. Proszę o pomoc - co będzie współgrało z tymi kolumnami. Będę wdzięczny za każdą opinię

3 Wejścia hdmi na potrzeby : dekodera UPC tv sat, konsola ps3, telewizor

Pozdrawiam
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Podoba mi się określenie używane przez handlarzy - "Hi -End" rzeczywiście to robi wrażenie

Każdy amplituner będzie współpracował z tymi kolumnami - Onkyo ,Denon ,Marantz ....itp
 

Patrik161

New member
Dzięki Przemko77, a ktoś coś jest w stanie powiedzieć o tych kolumnach? i o amplitunerze mam na oku olx.pl/oferta/onkyo-tx-sr-577-480w-CID99-IDcXxTz.html#d1a2ef8e90 . Wydaje mi się że lepiej kupić te dość stare kolumny i będzie lepszy efekt niż na nowych plastic fun tastic samsungach itp. ?
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Owszem dźwięk będzie lepszy niż z plastików .Tylko rzecz najważniejsza ten zestaw Sony musi być sprawny ,chociaż swoją drogą jest też leciwy (co najmniej 15 lat)

W kwestii amplitunera świetne robi Onkyo ,spokojnie napędzi te głośniki
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
A co robi takiego świetnego Onkyo, czego nie robiłaby cała reszta świty?

Co do tego Soniacza, to miałem okazje go kiedyś słyszeć. Stare dzieje.
Jakiegoś szału nie było, pamiętam, że tańszy Pioneer grał o wiele lepiej. Przyjemniej dla ucha. Modelu już nie pamiętam.
Nie skreślałbym też nowych zestawów, jest sporo które zagrają lepiej.