HENMAR sklep-rtv.com.pl - REFURBISHED

widmo82

New member
Witam. Szukajac najlepszych ofert przez rozne portale cenowe, trafilem na ten sklep. Oferuje sprzet tzw REFURBISHED
Czy ktos robil u nich ( lub u innych ) zakupy tego typu towaru?

Wg opisu ktory uwazam ze mozna wlozyc miedzy bajki sa to TV gdzie:

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA DO 14 DNI !!!!
PW - MODEL POWYSTAWOWY - REFURBISHED

CO TO ZNACZY PRODUKT PoWystawowy - REFURBISHED ?
Określenie to oznacza oryginalny produkt, który został zwrócony do sklepu w krótkim czasie po zakupie z powodów innych niż usterki techniczne.
W większości przypadków trudno dostrzec różnicę między produktem nowym a refurbished.
Najczęściej są to produkty, które :
a. zostały wystawione do celów demonstracyjnych w sklepach detalicznych
b. zostały zwrócone do sklepu w ramach tzw.gwarancji zadowolenia, bez podania przyczyny
c. mają kosmetyczne uszkodzenia, zadrapania, a to oznacza, że nie przeszły kontroli jakości u producenta i nie mogły być sprzedawane jako nowy produkt
d. opakowanie zostało uszkodzone w trakcie transportu​
Wszystkie produkty są poddawane rygorystycznemu systemowi kontroli jakości, naprawiane w razie potrzeby i przepakowywane.​
Sprzedawane przez nas produkty zostały poddane procesowi refurbished w warunkach fabrycznych z zachowaniem rygorystycznych norm : ISO9001 i ISO14001.​

- Wszystkie produkty są w 100 % sprawne​
- Produkty PoWystawowe ( PW ) pracowały na wystawie do miesiąca czasu lub 300 godzin objęte są 24 miesięczną gwarancją naszego sklepu​
- Produkty PoWystawowe ( PW ) mogą posiadac opakowanie zastępcze​
Kiedy dzwoni sie do nich to uzyskujemy informacje ze nie gwarantuja dostawy w oryginalnym opakowaniu (z glosu wnioskuje ze raczej nie ma szans). Towar nosi slady uzytkowania jedynie delikatnych rysek ktore powstac mogly na skutek czyszczenia z kurzu i sa widoczne pod okreslonym katem jedynie pod swiatlo. Towar nosi oznaczenia REFURBISHED.
Gwarancja jest realizowana w taki sposob iz gdyby sie cos dzialo to dzwonimy do nich a oni podaja numer klienta/umowy w UPS i odsylamy TV na ich koszt a ich wewnetrzny serwis naprawia przez okres 24mc.

Róznica w cenie jest znaczna.

Samsung UE40C5000 -1500zł, na ceneo pierwszy dostepny od 2100zł
Samsung UE40C6000 -1850zł, na ceneo pierwszy dostepny od 2550zł

Wg mnie towar pochodzi ewidentnie z akcji serwisowych ale cena chyba warta ryzyka, co o tym myslicie?

PS: Sprzet podlega zwrotowi w terminie 10dni zgodnie z ustawa, potwierdzenie sklepu.

 
Ostatnia edycja:

redlum

New member
Bez reklam
modele z poprzedniego roku - aby to nie były jakieś powystawowe - cały rok świeciły w sklepie po paręnaście godzin dziennie - a teraz poszły na sprzedaż po niskich cenach
 

widmo82

New member
Jaka jest srednia zywotnosc? nawet niech bedzie 12h dziennie 2lata to daje 8760h pracy. Fakt ryzyko wzrasta ale zywotnosc okresla sie chyba blizej 30-50tys h
Wg mnie to nie swiecily az tyle, z prostej przyczynym sklep woli zrobic super promocje na stare modele i sprzedac je w cenie ...wyzszej niz sklepy internetowe niz oddawac posrednikowi za 2/3 ceny internetowej.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tdx

New member
Bez reklam
To zawsze jest ryzyko ale z drugiej strony to ledy wiec nawet jeśli zakładając że to ze sklepu w którym non stop świeciły jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych martwych pikseli itp to warto się skusić o ile faktycznie gwarancja będzie 24mc.
Zresztą jak zakup przez net jak zobaczysz że ewidentnie coś nie banga zawsze możesz odesłać bez podania przyczyn :)
A cena niewątpliwie jest kusząca oczywiście całkowicie zignorował bym C5000 tylko atakował C6000 :)
jak zdecydujesz się zamówić to napisz jak to faktycznie wygląda ten TV :)
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Modele stojące na sklepie, sprzedane po dwóch latach nadal mają gwarancję producenta. Jeśli oni taka negują to oznacza, że sprzedają towar jest wycofany z jakiegoś rynku i nie do sprzedaży. Pewnie powinien zostać poddany recyklingowi ale u nas w Polsce wszystko się sprzeda :) tak jak z furami.
 

widmo82

New member
Zastanawia mnie jak innej marki sprzet sygnowany REFURBISHED ma gwarancje. Tzn jak pan Zenek oddaje TV i oni twierdza ze z jakichs powodow nalezy panu Zenkowi dac nowke a oni sobie pozniej ten naprawia i sprzedadza to kto odpowiada za naprawe tych odswiezanych? Producent czy tez koncowy sprzedawca? Wyczytalem ze kilku producentow daje na swoj sprzet REFURBISHED 3mc gwarancji i tutaj prawo UE nie tyczy sie sprzetu jako nowego wiec nie musi miec 24mc. To ze ktos daje swoje 24mc ( ten sklep i serwis ) tzn ze to jest ich ryzyko.
 
Do góry