Help Me

daraf_p

New member
witam wszystkich
mam sporą zagwozdkę - jestem zupełnym laikiem w sparwach TV ale chciałem zakupic sobie porządny telewizorek około 40-50 ''(może 32"). I teraz nie mam pojęcia czy lepiej wybrać plazmę czy LCD - bo takie biorę tylko pod uwagę , a jak się juz na coś napale to nie wiem w jaką firme władować pieniądze . Troszkę czytałem Wasze posty , ale powiem szczerze że trudno mi to wszystko połapać.
Moze mi coś doradzicie w jaki telewizor zainwestować i z jakiej firmy. Osobiście myslałem o Sony Brawia KLV-W 40" , ale cena troszkę mnie odstrasza. Powiem także , że ostatnio rzucił mnie na kolana telewizor Sony plazmowy KE coś 50 " . Nie mam dużego rozeznania - ale zacząłem od tych modeli frmy Sony.
Telewizor póki co będzie chodził na kablówce UPC i kinie domowym które zamierzam dokupić. Pokój 4*6 m.
Proszę o doradę :confused:
 

gad7

New member
1 Odleglosc Od Odbiornika?
2 Naslonecznienie?
3 Finanse?
4 Do Czego Bedzie Sluzyc?
5 Plazma Czy Lcd Sam Wybierzesz!
 

daraf_p

New member
1.odległość ok 3-4 m
2. pokój od południa- nasłoneczniony
3. finanse 10-15 tyś
4. telewizja narazie kablowa i dwd
5. plazma czy LCD - nie wiem
 
Ostatnia edycja:

gad7

New member
Napewno 42-50 cali 1m - okolo 10cali ,spoko lcd z ta cena bierz cos z wyrzszej polki. lcd - plazma tego ci nikt nie podpowie, kazdy chwali swoje.
 

bildex

New member
Wybierał bym między Pionieerem a Philipsem może jeszcze Loewem.
Ja mam Philipsa dlatego że urzekł mnie Pixelplus 2 i Natural Digital motion.
A Pionieer bardzo dobry obraz.
Jęsli masz sygnał z kablówki to LCD może trochę kiepsko odbierać.
Pozdrawiam
 

xroma

New member
daraf_p napisał:
dlaczego polecasz mi ten model - co on ma takiego w porównaniu z innymi markami ??

rozumiem, że to pytanie było skierowane do mnie. Polecam ten model , bo go znam i widziałem jak chodzi na kiepskim sygnale ( kablówka ) Nawet ze zwykłej anteny obraz jest do przyjęcia.