Help, ajuto, pomoszczi -DVD Onkyo 404-zawisy DVD

vdomin

New member
Witam

Jestem od kilku dni posiadaczem zestawu Onkyo 504/40+QQ500. Mimo że wypas to to nie jest i na razie wszystko na "zestawowych" kabelkach to jak dla mnie gra całkiem całkiem. :eek:k: Sąsiedzi się cieszą i dzielą sie ze mną swoimi wrażeniami z odsłuchu..... budzi to wiele emocji....ale damy rade!
Wszystko było cudnie gdyby nie to że przy odtwarzaniu DVD/DiVx niezależnie od pochodzenia płyty (orginał,stadion, nagrany rip) po losowym czasie (często 1min 08sec) robi się stopklatka i następuje totalny zawis...pilot i przyciski na panelu nie działają i trzeba robić brutalny power off przez wypięcie zasilania (brrr!). Sprawdziłem kilka płyt i wszystko ma taki sam efekt. Poza tym jeśli działa to działa OK, ale te zawisy to jakiś zonk. Czy to ja jestem tak zielony i nie wiem jak obsługiwać DVD czy czeka mnie wycieczka do serwisu?
Z góry dzięki za pomoc.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
zrób wpis do balckninja. On Ci powie co jak zrobić lub z kim się kontaktować na szybko.
 

vdomin

New member
Tak, jak pisałem próbowałem i orginalnych DVD kupowanych w Empiku, dodatków do gazet i DiVx z kompa. Czytałem ze 404 odtwarza wszystko bez problemów a w moim przypadku zawieszało bez problemów :-( i to niezależnie od pochodzenia płyty... w tym sęk.:( .

Spróbuję bezpośrednio do Blackninja może spotkał już taki zonk....
 

timbot

New member
Bez reklam
zeby ludzie sie nie bali kupowac tej zabawki:
u mnie od dawna na 404 wszystkie plytki smigaja (dvd kazde, gazetowe i stadionowe tez, vcd, divx, nagrywane na CD-R, CD-RW, DVD-R), tylko ze dwa razy w jakims divixie pojawilo sie ze nie obsluguje tej rozdzielczosci i sam dzwiek szedl. i na forach tez ludziom wszystko chodzi.
 

vdomin

New member