Hdmi-dvi

Guciu0

New member
Witam
Mam pytanie moze banalne ale jestem kompletnym laikiem
Czy mozna podłaczyc telewizor LCD Samsung LE 27S71B
do komputera przez DVI na karcie graficznej PC i złacze
HDMI w LCD Tak aby to działało.Jednoczesnie drugie gniazdo na karcie obsługiwałoby monitor. Prosze o pomoc czy taka operacja jest
mozliwa w tym typie telewizora
Pozdrawiam
Guciu
 

jarwisz

New member
Bez reklam
nie mam tego LCD
ale teoretycznie jest to możliwe.Ważne jest też jaką masz kartę w PC.Dochodzą słuchy że z Ati i LCD po HDMI sa problemy

pozd
 

marttino

New member
kupiłem DVI=>HDMI i chcę podlaczyć pod PC'ta GeForce 6600 Silent pipe 128MB i LG 26LC2R niestety coś nie działa, nie umiem sobie poradzić z ustawieniem karty graficznej czy może mi ktoś pomóć :confused:
 

marttino

New member
tak oczywiście widzi LCD rozpoznaje prawidłowo jago LG 26LC2R ale nie wiem jak ustawic grafike zeby windows mieścił sie w kadrze TV ...
 

jarwisz

New member
Bez reklam
1.właściwości /pulpit,prawy klawisz myszy/
2.zaawansowane
3.zakładka GForce
4.uruchom program "NVidia Control Panel"
5.Video I Telewizja
6.Zmień atrybuty rozdzielczości
---a/wybierz ekran ktory chcesz zmienić - wybierasz LG HDTV
---b/wybierasz rozdzielczość i jakośc kolorów

7.RESTART PC

pozd
 

maryś

Member
Adapter DVI-HDMI czy kabel

Witam.
Pozwolę sobie nieco odświeżyć temat.
Chcę podłączyć PC-ta z telewizorem LCD HDready.
Można kupić kabel DVI-HDMI, ale można także kupić
adapter DVI-HDMI i do tego kabel HDMI-HDMI.
Jak sądzicie : czy w tym przypadku ma znaczenie :
1. Czy będzie bezpośrednie połączenie Pc-ta z LCD (DVI-HDMI) ?
2. Czy będzie adapter DVI-HDMI + kabel HDMI-HDMI ?
Moim skromnym zdaniem to nie, ale może .....
Swoją drogą kabel HDMI-HDMI można potem wykorzystać
przy połączeniu urządzenia z wyjściem HDMI.
 

maszek

New member
Bez reklam
Adaptery nie są dobrym rozwiązaniem (stosuje się je w ostateczności).
Sprawa opiera się o rodzaj interfejsów zarówno w karcie graficznej PC jak i w telewizorze.