HD w UPC

hugo9252

Member
Na co sie powolales, na dubbing (nie bylo takiej informacji)?
Czy na te nieszczesne napisy? Kiedys sie podobnie zrobilem i juz nigdy wiecej, ale z tego co pamietam nie bylo mozliwosci ogladania z napisami, wylaczylem bo nie chcialem sobie psuc seansu.


W opisie była wersja polska i wersja oryginalna oraz napisy.Wybrałem oryginalną+napisy.Po obejrzeniu 5minut wyłączyłem w cholerę i za telefon.Reklamację przyjęto.To był pierwszy i ostatni raz, wyrywam przycisk z pilota.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Jeśli ktoś ma dość UPC to do 21.06 będzie można składać wypowiedzenia w związku ze zmianami w regulaminie.
 

Anduraki

Banned
a czy przypadkiem nie będzie kary umownej jak ktoś miał umowę na 2 lata - tzn, że będą chcieli zwrot różnicy ceny promocji okresu który został wykorzystany?

Znajomy chce się od nich uwolnić ale ma cyrograf jeszcze na 1,5 roku.
 

jaskol

New member
Według maila jaki otrzymałem - przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC,
oczywiście bez kar ...
 

Anduraki

Banned
bo w Orange też zmienił się regulamin, ale oni to wytłumaczyli tam tak, że wynikało to ze zmian w prawie telekomunikacyjnym a nie z ich woli i zerwanie umowy w trakcie będzie oznaczało zwrot różnicy ceny promocyjnej(aparatu) w przypadku zatafon.
 

cooper69

New member
To co atakować DUK teraz z użyciem oferty rewelacyjna kombinacja usług cz czekać na nowe oferty?
A może złożyć wypowiedzenie i zobaczyć co zrobią...
 

oozesek

New member
To co atakować DUK teraz z użyciem oferty rewelacyjna kombinacja usług cz czekać na nowe oferty?
A może złożyć wypowiedzenie i zobaczyć co zrobią...

Z tego co czytałem to 'rewelacyjna kombinacja usług' chyba już nie obowiązuje (była tylko do końca 2012r.). Czy ktoś skorzystał z niej w tym roku? Może mógłby napisać na jakich warunkach?
 

ravel

Banned
Z tego co czytałem to 'rewelacyjna kombinacja usług' chyba już nie obowiązuje (była tylko do końca 2012r.). Czy ktoś skorzystał z niej w tym roku? Może mógłby napisać na jakich warunkach?

Korzystałem w kwietniu dokładnie 08.04, to był podobno ostatni dzień obowiązywania tej promocji a warunki to Pakiet Max Extra HD z nagrywarką + Fiber Power 30 Mb/s + bezprzewodowy internet UPC za 90 zł na 12 miesięcy.
 

BrinX

New member
Dekodery w UPC to jak dla mnie nieporozumienie. Miałem kilka i gubiły nagrane programy, często się restartowały itp. Ja aktualnie zrezygnowałem z UPC na rzecz metrointernet.

Co do jakości to było ok i net też stabilny.


Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
 

Peek

New member
Bez reklam
Akurat własnie moim zdaniem TV jest ok, ale internet totalna porażka. Przeszedłem z danwego Aster i fakt faktem 120Mb/s całą dobe jest, ale regularna przerwa co miesiąc ok. 3-5 godzin w dostawie internetu to śmiech na sali...
 

maciek_b

New member
Witam,
wczoraj wysłałem wypowiedzenie do UPC (umowę mam do końca roku), dzisiaj dostałem odpowiedź.
Nie wiem czy warto czekać na jakąś propozycję czy podpisać umowę z Vectrą ( dają mi 6 m-cy za 1pln - TV Platyna+telefon 300min+internet 40 Mb)?

13-05-2013

Szanowni Państwo,

Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC.
Jako stali Klienci jesteście Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmy mieć szansę znalezienia rozwiązania, które usatysfakcjonuje Państwa i sprawi, że pozostaną Państwo z nami.

W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem, aby przekonać do zmiany decyzji.
Jednocześnie serdecznie zachęcamy do rozmowy z naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami: 801 949 935 (z telefonów stacjonarnych) lub 32 49 49 935 (z telefonów komórkowych) i pomogą wybrać najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie.
Jeżeli nie uda nam się przekonać Państwa do zmiany decyzji, a korzystają Państwo ze sprzętu UPC
(m.in.: dekoder, modem, pilot), uprzejmie prosimy o jego zwrot w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy. Sprzęt mogą Państwo zwrócić w dogodny dla siebie sposób tj.:
.........

Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.



Zapraszamy do rozmowy pod numerem:
801 949 935*
z telefonów stacjonarnych
32 49 49 935*
z telefonów komórkowych

Łączę wyrazy szacunku,

Dyrektor ds. Lojalności i Relacji z Klientami
 

oozesek

New member
Mam takie pytanko czy ktoś z śledzących temat posiada MediaModul w Samsung (najlepiej z serii D lub konkretnie UE46D6500)? Czy moduł działa już poprawnie (oficjalnego wsparcia na razie brak a podobno na początku były z nim problemy na samsungu)? Jeśli są jakieś problemy to co nie działa?
Jestem przed końcem umowy i zastanawiam się nad zmianą dekodera na mediamodul ale nie chciałbym zostać z ręką w nocniku :)
 

cooper69

New member
łachy nie robią.
najwyżej podpiszę na żonę

niestety u mnie w ramach usprawnień usunęli antenę zbiorczą więc cyfrową TV mam z głowy (bardzo gęsta zabudowa i na pokojowej ni huhu) i jestem na nich prawie skazany
 
Ostatnia edycja:

Kleofas11

Active member
Bez reklam
u mnie w ramach usprawnień usunęli antenę zbiorczą więc cyfrową TV mam z głowy (bardzo gęsta zabudowa i na pokojowej ni huhu) i jestem na nich prawie skazany

... "prawie" robi wielką różnicę.

Mam taką antenę (może być zainstalowana na zewnątrz i wewnątrz). WIWA AN 220 - Ceneo.pl

Musi być podłączona na stałe do prądu i wisi na karniszu tuż przy oknie (wewnątrz w pokoju, parter w bloku, gęsta zabudowa).
Odległość od nadajnika około 28 km.
Jak pokombinujesz z jej ustawieniem (wysokość oraz na lewo i prawo od ściany pokoju) to uzyskasz dobry sygnał z każdego MUX-u (jeśli oczywiście wszystkie trzy MUX-y możesz już odbierać).
Czasem (na chwilę) zdarza się pikseloza/artefakty i zatrzymanie obrazu, ale przynajmniej wiem, że nie płacę koncernom ani grosza za ich badziewiastą papkę telewizyjną.
 
Ostatnia edycja:
Do góry