HD w UPC

czarga

New member
Dlaczego od wczoraj mam pomieszane kanały? np. Polsat HD mam na kanale 473, MTV mama na Canal+ Jest sporo takich pozamienianych kanałów. Najlepsze jest to, że nazwę kanału podaje normalnie, tylko już zawartość od zupełnie innego kanału.

Też tak miałem, ale po ponownym wyszukaniu kanałów w dekoderze wszystko wróciło do normy.
 

wysio

Member
Bez reklam
Faktycznie. Zrobiłem reset i kanały wróciły na miejsce. Dziwne rzeczy dzieją się z tymi dekoderami z nagrywarką. Chyba nie służy im ustawienie w tryb oszczędzania energii...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
No więc wygląda to tak:
Dzisiaj mija tydzień od wysłania rezegnacji. Wykonałem dwa telefony i nic - rebranding według UPC.
Dzisiaj wykonałem trzeci i... udało się :)

Dotychczas miałem: Max + Super HD + Net25Mb + telefon 240 minut. To wszystko było za 130zł

Teraz zaproponował mi konsultant: Max HD z nagrywarką + Net 30Mb + Telefon 240. To wszystko za 105 zł i umowa na 12 miesięcy. Instalacja 1zł.

Jednak trzeba się upierać, ze to nie rebranding - bo tak jest w rzeczywistości.

też skorzystałem z okazji i zmieniłem ofertę.
do tej pory miałem dekoder SD i pakiet chyba 80 (albo i więcej, bo miałem polsat play, axn scifi, itp. a teraz ich nie mam) kanałów oraz internet 5mbit za ok 80zł. nie ukrywam, że chciałem w ogóle zrezygnować z kablówkowej telewizji, bo w niej po prostu nic nie ma, a do tego jakość jest jeszcze gorsza niż zawartość. Miałem przejść na minimalizm w postaci dvb-t oraz płacić ewentualnie za samego neta. ciężko powiedzieć, czy to efekt tego, że w lubuskim jest już dvb-t i boją się, że ludzie porezygnują, czy może strach przed tym, że mam umowę na czas nieokreślony, konsultanci z krakowa (nie wiem czemu dzwonili do zielonej góry) skontaktowali się w sprawie promocji. miałem dostać dekoder hd, kilkadziesiąt kanałów (w tym trochę hd), no i net 30mbit. wszystko w cenie 80-85zł. z racji tego, że telewizja (nawet to pseudohd, którego się spodziewałem) mi zwisa, a net do streamingu się przyda, a i cena nie wzrosła, podpisałem lojalkę.
efekt? 3,5MB/s net pozwala na komfortowe oglądanie leaguepass na nba.com, 1080p na jutubie, sensowne streamingi w smart tv.

jesli chodzi o telewizję. raczej będzie jeszcze bardziej minimalizowana.

- jakość kanałów SD nie poprawi się dzięki kablowi hd, bo jest tak niska, ze kabel jej nie poprawi
- jakość kanałów HD - średnio. może jest to efekt tego, że mam bluray, że mam masę filmów 720p i 1080p, że do jakości się przyzwyczaiłem. w przypadku HD od UPC owo HD to przeważnie tylko znaczek. Nie chce mi się wierzyć, żę czarno-biały materiał na puszczony na kanale HD jest rzeczywiście HD. nie chce mi się wierzyć, że wszystkie reklamy są w HD, bo nie są. wiele programów sportowych na propagandzie solorza o nazwie polsat sport hd i polsat sport extra hd, są bardzo średniej jakości. część seriali na TVP1 HD, polszicie, tvn też jest średniej jakości. tylko nieliczne kanały nadawane na programach przyrodniczych przykuwają uwagę jakością, reszta to albo perfidny upscaling albo materiał sd puszczony pod logiem kanału HD.
tyle jeśli chodzi o jakość. czary goryczy dopełnia dekoder HD i brak możliwości utworzenia pełnoprawnej listy kanałów ulubionych. Nie ma możliwości usunięcia kanałów niechcianych z listy, a jeśli już zrobimy sobie listę pseudoulubionych, to nie jest ona domyślnie w dekoderze, tylko trzeba sie do niej dostac poprzez menu. Chyba, ze czegos nie zauwazylem.
nie wiem co za ćwierćmózgi wzbraniają się przed umożliwieniem userowi pełnej ingerencji w listę. Może nie chcę 30 kanałów, których nie mam odkodowanych, może nie chcę przeskakiwać z 200 na 500 kanał, może chcę mieć TVP1 na 1 a nie na 100 numerze? ofkoz "prokliencka" polityka platform telewizyjnych nie brała mojego (i nie tylko) głosu pod uwagę.

To tyle - z UPC będę korzystał tylko i wyłącznie z powodu neta i z powodu braku alternatywy w zielonej górze.

Witam,mam pytanie do kol.kol. JGR i Gollum czy podstawą do reklamacji (wypowiedzenia umowy) było zlikwidowanie Discovery HD Showcase i ile mieliście do końca zobowiązania.
Pozdrawiam
 

kylo_wawa

New member
Ja z kolei również wysłałem wypowiedzenie i spuścili mnie na drzewo:

pisemna odpowiedź którą dostałem:

Szanowny Panie,


w odpowiedzi na Pana korespondencję uprzejmie informuję, iż w dniu 17.01.2013 r. nastąpiła zmiana programowa - kanał Discovery HD Showcase został zastąpiony Discovery Channel HD. Polscy widzowie - Abonenci UPC mają w tej chwili możliwość oglądania swoich ulubionych programów z lokalnej, polskiej ramówki Discovery Channel w jakość High Definition.

W związku z powyższym informuję, że ramówka Discovery HD Showcase nie będzie już dostępna na polskim rynku a zmienia logo i nazwy na Discovery Channel HD nie daje abonentowi prawa do wypowiedzenia umowy.

Przypominam, że Kanał Zone Romantica zmienił się w CBS Action od 3 grudnia 2012 r., na skutek decyzji nadawcy. CBS Action, jako następca Zone Romantica jest nadawany na podstawie tej samej koncesji, a odświeżenie wizerunku i zmiana pozycjonowania programu również nie uprawnia Pana do wypowiedzenia umowy abonenckiej w szczególnym trybie.

W związku z powyższym nie jest możliwe odłączenie usług z winy UPC w trakcie Pana zobowiązania, bez ponoszenia kosztów. Przypominam, że korzysta Pan z usług na warunkach promocji do dnia xx.10.2013 r., w związku z czym, rozwiązanie Umowy przed upływem okresu zobowiązania skutkować będzie naliczeniem kary umownej. W przypadku dalszej woli rezygnacji prosimy o ponowny kontakt.

Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem.

Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).

W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy nie kasować treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!


Łączę wyrazy szacunku

Konsultant ds. Korespondencji
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czyli jak, jednej osobie uwzgledniaja roszczenia z tytuly zmiany oferty programowej, a innym nie? Piszcie dokladnie na ile mieliscie podpisana umowe, jak czas do konca i generalnie cale info.
Moze inaczej traktuja klienta ktory zwyczajnie chce obnizyc koszty ale zostac, a inaczej ktory definitywnie chce rozwiazac umowe. (?)
 

kylo_wawa

New member
Ja mam do 10.2013

Napisałem wypowiedzenie, w rozmowie z konsultantem stanowisko UPC twarde i bez negocajacji - jest to zmiana logo i nic nie ugram - czy to zmiana oferty czy rezygnacja, nic kompletnie...
Dzwoniłem kilka razy i za każdym razem d.u.p.a :(

Reasumując jedyna oferta ze strony UPC to kara za przedwczesne rozwiązanie umowy :)
 

Gollum

New member
ja nie chciałem wypowiedzieć umowy z powodu zmiany zawartości programowej, umowa nie była na mnie tylko na kogoś innego, ja płacę i użytkuję. nie wnikałem w umowę, pamiętam jednak, że kilka lat temu w regulaminie umowy cyfrowego polsatu była wzmianka, że jeśli zabierają program, to zmieniają warunki umowy, więc w ciągu kilku dni masz prawo do wypowiedzenia umowy.

z drugiej strony zajrzyjcie w gugle i napiszcie - rozwiązanie umowy wskutek zmiany oferty programowej czy podobnie, może gdzieś wypowiada się jakiś prawnik.
na stronie upc być może jest gdzieś pdf z treścią umowy - może jest to wyszczególnione.


z mojej strony pytanie - moje ip jest z chello.pl - też tak macie? What Is My IP Address | Shows Your IP Address
 
Ja z kolei również wysłałem wypowiedzenie i spuścili mnie na drzewo:

pisemna odpowiedź którą dostałem:

Oferty które otrzymał m.in. kol. JGR są dla osób którym kończą się umowy – tak poinformowała mnie dzisiaj pani z DUK. Czekam na pisemną odpowiedź w sprawie wypowiedzenia które złożyłem.

W treści odpowiedzi sami sobie przeczą. Skoro jeden kanał został zastąpiony drugim to ten zastępowany nie istnieje, co więcej W związku z powyższym informuję, że ramówka Discovery HD Showcase nie będzie już dostępna na polskim rynku a zmienia logo i nazwy na Discovery Channel HD nie daje abonentowi prawa do wypowiedzenia umowy (błąd gramatyczny :-o) w tym jednym zdaniu kolejne sprzeczności skoro ramówka nie będzie dostępna to znaczy nie ma tego konkretnego kanału (Discovery HD Showcase) a co za tym idzie, czegoś nie ma, to jak coś czego nie ma może zmienić nazwę.

W taki sposób, zlikwidować kanał History HD a w to miejsce stworzyć do History SD dubla w jakości HD nadać mu nową nazwę History HD i gitara.

A tu Wyjaśnienie: Discovery Channel HD zastąpi w Polsce Discovery HD Showcase - Discovery Channel | media2.pl można porównać skąd wzięły się zapisy w odpowiedzi od UPC.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

JGR

New member
Witam,mam pytanie do kol.kol. JGR i Gollum czy podstawą do reklamacji (wypowiedzenia umowy) było zlikwidowanie Discovery HD Showcase i ile mieliście do końca zobowiązania.
Pozdrawiam

Tak. Umowa wcześniejsza była do października 2013.
Ja nie upiearałem się przy zerwaniu umowy ale pytanie moje było takie: co z zwiążku ze zlikwidowaniem kanału (nie rebranding- bo to jest zmiana totalnie kanału i treści z tym zwiazanej !) mogą zaproponować.
Albo źle mi sie wydaje albo zależy na kogo sie trafi w DUK.
Przy pierwszych dwóch moich rozmowach z nimi konsultant szedł do swojego koordynatora, a ten uparcie, ze to rebranding i NIE.
... karą za zerwanie umowy też mnie straszyli przy tych dwóch pierwszych podejściach.
 
Ostatnia edycja:

brodacz

Active member
Bez reklam
14.02 UPC wyłącza kolejnych 11 programów w analu. Robią to tak podstępnie, że zastąpią je na 3 miechy ofertą z cyfrówki (by niektórzy się nie zorientowali w brakach) a potem wyłączą bez prawa do rezygnacji. Oczywiście zrezygnować można ale tylko do 13.03. Dobra informacja jest taka, że w związku z tym od czerwca można się spodziewać nowych pozycji w cyfrze.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
W takim razie rozumiem ze dostaniemy teraz pisemna adnotacje z informacja o mozliwosci rezygnacji?
 

octopus1975

New member
Co to za dekoder Cl+? Bo nie bardzo łapię, o co chodzi....

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

zamiast dekodera zewnetrznego mam dekoder wlozony do tv razem z karta. Moge sobie sam ustawiac kanaly tak jak chce i nic nie przeskakuje. Nie ma zadnych pustych kanalow np 15, 23 czy 50. Program po programie. I jeden pilot od tv a nie dwa jak z zewnetrznym dekoderem.
 

termek

New member
zamiast dekodera zewnetrznego mam dekoder wlozony do tv razem z karta. Moge sobie sam ustawiac kanaly tak jak chce i nic nie przeskakuje. Nie ma zadnych pustych kanalow np 15, 23 czy 50. Program po programie. I jeden pilot od tv a nie dwa jak z zewnetrznym dekoderem.

Jesteś pionierem w tej dziedzinie, niewiele się o tym pisze, a upc kiedyś oficjalnie twierdziło, że nie ma takiej możliwości. Napisz kolego proszę, na jakim telewizorku Ci to działa. Rozumiem, że "dekoder" w telewizorze to po prostu moduł CAM CI+. Nie dostałeś go pewnie od UPC, tylko musiałeś sobie kupić we własnym zakresie, bo oni mają go wprowadzić do oferty dopiero za kilka miesięcy. Dekoder pewnie od UPC też musiałeś wziąć i stoi nieużywany, bo nie słyszałem o ofercie cyfrowej UPC bez dekodera. Czy działają Ci na tv takie funkcje jak nagrywanie, w ogóle EPG, PIP?
 

octopus1975

New member
Jesteś pionierem w tej dziedzinie, niewiele się o tym pisze, a upc kiedyś oficjalnie twierdziło, że nie ma takiej możliwości. Napisz kolego proszę, na jakim telewizorku Ci to działa. Rozumiem, że "dekoder" w telewizorze to po prostu moduł CAM CI+. Nie dostałeś go pewnie od UPC, tylko musiałeś sobie kupić we własnym zakresie, bo oni mają go wprowadzić do oferty dopiero za kilka miesięcy. Dekoder pewnie od UPC też musiałeś wziąć i stoi nieużywany, bo nie słyszałem o ofercie cyfrowej UPC bez dekodera. Czy działają Ci na tv takie funkcje jak nagrywanie, w ogóle EPG, PIP?

Telewizor to sharp 60le830. Zadzwonilem na infolinie i powiedzialem, ze nie chce miec zadnego dekodera zewnetrznego, ze nie chce dodatkowego pilota i pustych kanalow. Oczywiscie bylem zbywany i albo mialem wziac dekoder zewn albo bylbym bez tv. Juz mialem odkladac sluchawke i po chwili uslyszalem, ze monter bedzie mial ze soba takze dekoder do CI+. Jak zadziala to moge taki miec. Zadzialal i mam.Niczego nie dokupywalem. EPG dziala. PIP nie wiem bo nawet nie wiem czy moj tv ma takie cos. Nagrywania tez nie sprawdzalem.
Jak wkleja sie zdjecie do postu? Zrobie zdjecie modulu i wkleje fote.
 
Ostatnia edycja:

Skreedi

New member
Możesz zdjęcie wrzucić na imageshack.us i wkleić link który tam się wygeneruje. Mógłbyś sprawdzić nagrywanie? Ciekawi mnie czy działa bo jeśli tak to będę musiał się nad tym zastanowić.

Sent from my Evo 3D GSM using tapatalk 2
 

Sheik

New member
Nagrywanie na dysk zewnętrzny raczej zależy od TV niż modułu CI. Ale skoro i tak tuner TV będzie to odbierał to nie powinno być problemu.
 
Do góry