HD w UPC

basstec

New member
Znajomy ostatnio przedłużał tzn.
1. propozycja od UPC 160zł za MAX HD (bez nagr.) + 30MB + tel. 240 minut. po uwadze znajomego że nowi mają lepsze oferty, nic się nie da zrobić blablabla.
2. Znajomy składa wypowiedzenie umowy.
3. Do 3 dniach telefon od UPC i za 115zł z umową na rok dostaje: MAX HD bez nagr. + 30MB + europa i świat + WIFI w cenie.

Także jak chcecie dobrą ofertę to wypowiadajcie kończące się umowy.

Za MAX HD z nagrywarką + internet 30 z wifi płacę 90zł, oferta z biura utrzymania klienta oczywiście po złożeniu rezygnacji :)
 

piotr818

New member
Bez reklam
Nie wszyscy są fanami bredni rodzących się dla kasy. W dodatku w wersjach serialowych. Jeśli czegoś brakuje to programów Viasat.

Tradycyjnie jesteś mocno złośliwy i mało tolerancyjny, każdy ma własne preferencje. Ja na przykład czasami potrzebuję mało wymagającej od głowy rozrywki i brakuje mi AXN HD. I co? Może jakaś złośliwa riposta ?:bober:
 

wysio

Member
Bez reklam
Za MAX HD z nagrywarką + internet 30 z wifi płacę 90zł, oferta z biura utrzymania klienta oczywiście po złożeniu rezygnacji :)

Kolega dziś dostał bardzo niekorzystną ofertę. Zapytał się o rezygnację. Gość z drugiej strony słuchawki kazał poczekać chwilę i nagle się okazało, że jest dobra oferta. Za 130 zł pakiet Max HD, nagrywarka, internet z Wi-Fi 60 Mb z telefonem 240 min i multi roomem. Bez multi 105 zł. Myślę, że oferta bardzo przyzwoita.
 

Sheik

New member
Czy z uwagi na to że kanał Discovery Channel HD pojawił się w miejsce Discovery HD Showcase można składać wypowiedzenia bez konsekwencji? Znika 1 program a w zamian dostajemy wersję HD programu który dotychczas był dostępny w SD, myślę że to zmiana niekorzystna dla abonenta.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czy z uwagi na to że kanał Discovery Channel HD pojawił się w miejsce Discovery HD Showcase można składać wypowiedzenia bez konsekwencji? Znika 1 program a w zamian dostajemy wersję HD programu który dotychczas był dostępny w SD, myślę że to zmiana niekorzystna dla abonenta.

Piszesz powaznie? To moj ulubiony kanal, dziekuje i rezygnuje. Dobrze ze o tym napisales.
Mysle ze zmiana programowa standartowo upowaznia do wypowiedzenia umowy, najlepiej jakby ktos to potwierdzil w tym konkretnym wypadku. Co raz ciekawiej sie robi w tym UPC.
 

Kamil11

New member
Jak komuś się kończy umowa a chce przedłużyć w UPC i mieć taniej i dużo lepsze parametry internetu i TV to niech dzwoni - nie do Biura obsługi klienta tylko do działu utrzymania klienta - jest teraz promocja na 2013 rok tyle że jej nie ma na stronie i w BOK nikt o tym nie mówi - jak ktoś chce to moge mu wysłać link do forum z wariantami promocji (jest 6 wariantów) ja teraz wziąłem Select Extra HD + internet 30 Mb za 75 zł + router i dekoder z umową na 12 miesięcy (koszt "montera" 1zł) a miałem do wyboru jeszcze identyczne parametry tylko internet 60MB ale umowa na 24 miesiące ale zostałem z umową na 12 - jest 6 wariantów to jak komuś się kończy umowa to niech korzysta (każdy dobierze sobie pakiet jak mu się podoba - dam link na priv jak ktoś chce) tylko nie dzwonić do biura obslugi klienta! tylko DUK
 
Ostatnia edycja:

Kamil11

New member
Tu jest na środku strony skan promocji

Kod:
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=7938&sid=9ca55d1b04788682dfb50a121ce6ba16
NIE SŁUCHAJCIE TAM NIEKTÓRYCH KOMENTARZY ŻE SIĘ NIE DA - bo promocja jest aktualna jeżeli kończy się umowa

Numer telefonu (324949937) - Pytajcie o "Dział Utrzymania Klienta" Ja mówiłem że mój znajomy skorzystał z tej promocji i ja też chcę - Podałem jaki pakiet (wariant) mnie interesuje i to wszystko :wink: Więc korzystajcie bo ta promocja chyba w styczniu tylko jest

t_w4_150.jpg
 

wysio

Member
Bez reklam
Promocja trwa od 4.01.13 do 31.05.13, czyli do końca maja i przedstawia się bardzo atrakcyjnie. Szkoda tylko, że żeby mieć telewizję z pakietem Max Extra HD, trzeba też wziąć telefon, który w ogóle nie jest mi potrzeby. Ale i tak jest nieźle. Za 105 zł jest wypas. Jeśli ktoś do tego chce Multi room, to musi dopłacić 25 zł.

Właśnie dzwoniłem do działu utrzymania klienta. Chciałem pakiety z wariantu 4, ale miła pani zaproponowała mi internet zamiast 60 Mb, 30 Mb ale za to umowa na rok. Reszta bez zmian, czyli Max Extra HD z nagrywarką, Wi-Fi, 240 minut telefon. Abonament 105 zł. Jestem bardzo zadowolony.
 
Ostatnia edycja:

kayu

New member
Czy ktoś spotkał się poniższym problemem z PVR Philipsa?:
przy próbie odtworzenia czegokolwiek z nagrywarki, po kliknięciu odtwarzania wybranego tytułu i ewentualnego potwierdzenia, czy chce się kontynuować czy od początku ekran robi się czarny, fonia znika, dekoder tak jakby w tle wraca na transmisji tego kanału tv na żywo, na którym był ustawiony przed wejściem w tryb odtwarzania, a materiał z znagrywarki wcale nie jest odtwarzany. Klawisz UPC nie powoduje powrotu obrazu, trzeba zmienić kanał. Czasem na takie zachowanie pomaga wymuszenie wyszukania kanałów, zawsze oczywiście pomocny jest twardy restart urządzenia (kablem zasilającym). Z uwagi na zebrane ciekawe nagrania nie zgłaszam tego do operatora bo jak wymienią mi PVR to je stracę :( Istnieje może jakieś rozwiązanie takowego przypadku?
 

juzeg76

Member
Czy ktoś spotkał się poniższym problemem z PVR Philipsa?:
przy próbie odtworzenia czegokolwiek z nagrywarki, po kliknięciu odtwarzania wybranego tytułu i ewentualnego potwierdzenia, czy chce się kontynuować czy od początku ekran robi się czarny, fonia znika, dekoder tak jakby w tle wraca na transmisji tego kanału tv na żywo, na którym był ustawiony przed wejściem w tryb odtwarzania, a materiał z znagrywarki wcale nie jest odtwarzany. Klawisz UPC nie powoduje powrotu obrazu, trzeba zmienić kanał. Czasem na takie zachowanie pomaga wymuszenie wyszukania kanałów, zawsze oczywiście pomocny jest twardy restart urządzenia (kablem zasilającym). Z uwagi na zebrane ciekawe nagrania nie zgłaszam tego do operatora bo jak wymienią mi PVR to je stracę :( Istnieje może jakieś rozwiązanie takowego przypadku?


od czasu do czasu tez tak mam dla mnie najwygodniejszy sposob aby pojawil sie obraz nagranych programow jest chwilowe wejscie w przewodnik (przycisk guide) , zawsze mi to pomaga , potem do nagrywarki i juz dziala

pozdr
 

wojto1

New member
Czy ktoś spotkał się poniższym problemem z PVR Philipsa?:
przy próbie odtworzenia czegokolwiek z nagrywarki, po kliknięciu odtwarzania wybranego tytułu i ewentualnego potwierdzenia, czy chce się kontynuować czy od początku ekran robi się czarny, fonia znika, dekoder tak jakby w tle wraca na transmisji tego kanału tv na żywo, na którym był ustawiony przed wejściem w tryb odtwarzania, a materiał z znagrywarki wcale nie jest odtwarzany. Klawisz UPC nie powoduje powrotu obrazu, trzeba zmienić kanał. Czasem na takie zachowanie pomaga wymuszenie wyszukania kanałów, zawsze oczywiście pomocny jest twardy restart urządzenia (kablem zasilającym). Z uwagi na zebrane ciekawe nagrania nie zgłaszam tego do operatora bo jak wymienią mi PVR to je stracę :( Istnieje może jakieś rozwiązanie takowego przypadku?

Tez tak czasem mam. Tak jak kolega powyzej zwuwazyl najlepiej wejsc na chwile w GUIDE i potem juz normalnie sie odtwarzaja nasze nagrane materialy.
 

JGR

New member
Czy z uwagi na to że kanał Discovery Channel HD pojawił się w miejsce Discovery HD Showcase można składać wypowiedzenia bez konsekwencji? Znika 1 program a w zamian dostajemy wersję HD programu który dotychczas był dostępny w SD, myślę że to zmiana niekorzystna dla abonenta.

Czy związku z tą zmianą można rozwiązywać umowę?
 

Sheik

New member
Czy związku z tą zmianą można rozwiązywać umowę?
Podpisując umowę dostałeś listę kanałów, jeśli jest na niej Discovery HD Showcase to bez problemu masz podstawę do rozwiązania umowy-usunięcie jakichkolwiek kanałów jest zmianą wymagającą Twojej zgody. Można rozwiązać z winy operatora.
 

JGR

New member
Podpisując umowę dostałeś listę kanałów, jeśli jest na niej Discovery HD Showcase to bez problemu masz podstawę do rozwiązania umowy-usunięcie jakichkolwiek kanałów jest zmianą wymagającą Twojej zgody. Można rozwiązać z winy operatora.

Jak tak to wysłałem właśnie do nich wypowiedzenie.
Konsultakt w DUK twierdzi, że to jest tylko zmiana nazwy programu. Nie kanału.
 

Sheik

New member
Konsultakt w DUK twierdzi, że to jest tylko zmiana nazwy programu. Nie kanału.
Masz na liście dostępnych kanałów Discovery Channel SD i Discovery HD Showcase, teraz został ci tylko Discovery Channel SD i HD z ta sama ramówką a Discovery HD Showcase miał inną ramówkę - nie daj się spuścić takimi pseudo argumentami.
 

termek

New member
Czy wie ktoś może na jakim sprzęcie tv UPC testuje moduły CAM CI+? Mają wprowadzić to do oferty za kilka miesięcy. To będzie rewelka, wreszcie będzie można korzystać z oferty programowej z pominięciem badziewnych i megairytujących dekoderów.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Masz na liście dostępnych kanałów Discovery Channel SD i Discovery HD Showcase, teraz został ci tylko Discovery Channel SD i HD z ta sama ramówką a Discovery HD Showcase miał inną ramówkę - nie daj się spuścić takimi pseudo argumentami.

Dokladnie tak jest, to jest inna ramowka i w tym rzecz. Wole dwa rozne kanaly w tym jeden HD, jak dwa te same z kanalem HD. Sprawdze to, ale jak jest jak piszesz to smialo mozna wypowiadac?
 
Do góry