HD w UPC

szewol

New member
Bez reklam
A można umowę wypowiedzieć mając oprócz internetu i telewizji wykupioną paczkę Canal+ SD i HD?

I tak i nie ;)

Jesli wypowiadasz umowę np. z powodu zmiany cennika, regulaminu itd to nie ma problemu - tu jednocześnie możesz rozwiązać umowę na wszystkie usługi. Jeśli natomiast kończy ci się umowa na podstawowe usługi (telewizja, internet) a promocja Canal+ trwa nadal - mogą być oporni i naliczyc karę za Canal+. Chyba, że chcesz wypowiedzieć umowę tylko po to, by ugrać lepsza promocję na usługi podstawowe (czyli zakładasz, że chcesz zostać w UPC), to śmiało możesz się bawić. Bo przed "wypuszczeniem" klienta z rąk będą się nękać telefonami i specjalnymi ofertami.
 

Sheik

New member
Dziwna rzecz-też tak macie?
Oglądając BBC HD odkryłem że: mam dziure w matrycy czy też wypalone pixele w mojej plaźmie!!!:sad:
strasznie się przestraszyłem, ale pooglądałem program do końca i zmieniłem kanał i ... efekt znikł :lol:

W odległości ok 1/4 od lewego narożnika ekranu i 1/8 od góry na wszystkich audycjach BBC HD mam taki efekt świecącej białym światłem dziury wielkości 1-2 pixeli -szczególnie widoczne na czarnym tle.
Macie to samo?
Odpowie ktoś?
 

sipap

New member
Będę wymieniał dekoder na nowy,już z HD. Jakiej firmy brać to urządzenie.? Philipsa czy Cisco? W UPC twierdzą,że w zasadzie teraz tylko dają Cisco, bo Philipsy bardzo się grzały. Jednak w tym temacie wyczytałem,że w philipsach jest możliwość nagrywania 2 programów w jednym czasie i oglądania jednocześnie trzeciego oraz,że jest lepsza jakość programów HD.
W Cisco z kolei jest większy dysk.
Dekoder której firmy polecacie wziąć?
 

Skreedi

New member
I tak i nie ;)

Jesli wypowiadasz umowę np. z powodu zmiany cennika, regulaminu itd to nie ma problemu - tu jednocześnie możesz rozwiązać umowę na wszystkie usługi. Jeśli natomiast kończy ci się umowa na podstawowe usługi (telewizja, internet) a promocja Canal+ trwa nadal - mogą być oporni i naliczyc karę za Canal+. Chyba, że chcesz wypowiedzieć umowę tylko po to, by ugrać lepsza promocję na usługi podstawowe (czyli zakładasz, że chcesz zostać w UPC), to śmiało możesz się bawić. Bo przed "wypuszczeniem" klienta z rąk będą się nękać telefonami i specjalnymi ofertami.

A gdzie najlepiej to załatwić? Pojechać tam do nich czy przez internet?

I kiedy i co zmienia się w regulaminie, że można umowy wypowiadać?

Wysyłane z mojego Evo 3D GSM za pomocą Tapatalk 2
 

juzeg76

Member
Będę wymieniał dekoder na nowy,już z HD. Jakiej firmy brać to urządzenie.? Philipsa czy Cisco? W UPC twierdzą,że w zasadzie teraz tylko dają Cisco, bo Philipsy bardzo się grzały. Jednak w tym temacie wyczytałem,że w philipsach jest możliwość nagrywania 2 programów w jednym czasie i oglądania jednocześnie trzeciego oraz,że jest lepsza jakość programów HD.
W Cisco z kolei jest większy dysk.
Dekoder której firmy polecacie wziąć?


polecam ten wziąć co przyniosa poki co w UPC nie ma mozliwosci wyboru dekodera , przynajmniej dla przecietnego Kowalskiego:-(
 

sipap

New member
Otóż można poprosić o przyniesienie np. Philipsa(bo teraz standardowo dają Sisco). Jesli bedzie dostepny działajacy, to technik przyniesie. Tak mnie przynajmniej poinformowano. Zobaczymy w praniu jak to bedzie(montaz w poniedziałek)
 

ROMI64

New member
Mail z UPC po wypowiedzeniu umowy na Film Box

08-10-2012

Szanowny Kliencie,
z przykrością przyjęliśmy rezygnację z pakietu usług dodatkowych UPC. Chcielibyśmy mieć szansę znalezienia rozwiązania, które być może Państwa usatysfakcjonuje i sprawi, że nadal będą Państwo korzystać ze wszystkich naszych usług.

Serdecznie zachęcamy do rozmowy z naszymi konsultantami, którzy są do Państwa dyspozycji pod numerem 801 94 99 39 lub 32 49 49 939 (z telefonów komórkowych).

Jeżeli jednak podtrzymają Państwo decyzję o rezygnacji, informujemy, że odłączenie usług/i nastąpi w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, następującego po miesięcznym okresie wypowiedzenia.
Informujemy, że rozwiązanie Umowy Abonenckiej w zakresie jednej lub kilku usług w czasie obowiązywania promocji może skutkować naliczeniem kary umownej, określonej w regulaminie promocji.
Czekając na rozmowę z Państwem, mamy nadzieję, że znajdziemy odpowiednie rozwiązanie, dzięki któremu zachowają Państwo usługi, z jakich obecnie korzystają.
Łączymy wyrazy szacunku,
Zespół UPC Polska

* Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora sieci.
** Adresy lokalnych biur znajdziesz
Biura Obsługi Klientów | UPC Polska

Grożą i straszą miesiącem wypowiedzenia :x
 
Ostatnia edycja:

joshua

New member
Wlasnie, ciekawe. Dzis sie dowiedzialem na infolini windykacji ze wylaczaja po 7 dniach od braku wplaty na konto, no i wylaczyli... (tv zostala, net juz nie)
Wczoraj, dzwoniac z zapytaniem kiedy mi wlacza bo wlasnie wplacam, "mily" pan stwierdzi ze przelewem bankowym jak wplace to powinien byc dzis w poludnie. Dzwonie dzis z ciekawosci o 12.00 odebral wredny babsztyl ktory stwierdzil ze do 3 dni maja czas ale juz widzi zaksiegowana kwote, wiec pytam dlaczego w takim razie mam tyle czekac, stwierdzila ze system dane musi "przetworzyc".

Wiem że minęło "trochę" czasu, ale przyznam że to bardzo dziwne.
Ja mam u nich efakturę, z reguły olewam maila o fakturze, potem zdarza mi się zignorować ustawione w komórce przypomnienie o płatności jak akurat nie mam czasu załatwić, potem przychodzi sms z upomnieniem i z reguły płacę... ale bywa że i wtedy zapomnę i dopiero po wielu dniach jak coś nie działa (nigdy mi nie odłączyli, zawsze to były jakieś awarie :) dzwonię do BOK i proszę o przyjęcie płatności kartą. Przełączają mnie do odpowiedniego działu, tam podaję numer karty itp. i załatwione. Nigdy nie było jakichkolwiek problemów typu odłączenie mimo płatności...
 

joshua

New member
I na co jeszcze czekasz? Już dawno powinieneś zgłosić problem z dekoderem. Przyjeżdża serwisant i wymienia Ci na nowy. Na jakiś wybór nie licz. Dadzą to, co mają, a ten wyświetlacz można zdaje się ustawić w ustawieniach dekodera/zarządzanie energią.
Kolega też miał kłopoty z tym dekoderem. Zadzwonił, wymienili mu na drugi i jest zadowolony.

U mnie kilka razy był technik z UPC i mówił że to normalne z tymi ciskaczami...
Włączają się po nocach i buczą dyskiem, czasami żeby raczyły pokazać jakiś program trzeba czekać kilkadziesiąt sekund lub trzymać przycisk "UPC" wciśnięty dopóki się nie pojawi, czasami w ogóle trzeba wyłączyć pstryczkiem zasilanie, włączyć i jak się zsynchronizuje to wraca do normy...

Przed ewentualną zmianą dekodera trzyma mnie fakt że mam tam nagranych w cholerę rzeczy - głównie bajki dla dzieciaków, które pomagają w sytuacjach kryzysowych ;) Nie sądzę żeby technik był na tyle miły coby przełożyć dysk między dekoderami...
 

joshua

New member
wrócę do wątku dźwięku, bo ... mam ten sam problem, tyle, że nie przy oglądaniu online, ale TYLKO przy odtwarzaniu nagranego programu
UPC po 1,5 miesiąca poprosiło mnie o wgranie nowego softu, MTV HD dalej nie da się oglądać, ale inne są ok, jednak mam dziwne uczucie, że teraz dźwięk jest gorszy

Hmm, to soft się wgrywa samodzielnie - a nie jest to załatwiane centralnie przez UPC na wszystkich dekoderach?
 

joshua

New member
Rzucili mi pod drzwi najnowszą papierową propagandę od UPC.
Tym razem chamska i niewyraźna czarno-biała 1-stronicowa kserówka formatu A-5, tanio odbita z kolorowej wersji tej propagandówki.

A na niej (cytuję) m. in. taki tekst :

" Telewizja analogowa zostaje w UPC.
W 2013 roku zostaną wyłączone nadajniki naziemnej telewizji analogowej.
Jednak sygnał Telewizji Analogowej od UPC będzie dalej dla Państwa dostępny.
Nie ma potrzeby kupowania dodatkowego sprzętu, ani wymieniania odbiornika, by nadal nas oglądać ! "


Kumacie "message" jaki przekazują swoim "drogim klientom" :
"Płaćcie nam dalej frajerzy full kasy za analogową TV i broń Boże nie przechodźcie na darmową naziemną cyfrową DVB-T"

Weź pod uwagę, że analogowy sygnał w UPC ma dla wielu odbiorców zasadnicze znaczenie. Ja mieszkam w domku, gdzie na każdym poziomie jest telewizor - niektóre używane bardzo rzadko, np. w pokoju gościnnym. Nawet kupując lata temu plazmę rozmyślnie wziąłem taką bez DBV-T, bo te były wtedy jeszcze odpowiednio droższe...
Sygnał analogowy daje bardzo dużą wygodę użytkowania - wszelkie STB, a nawet wbudowana obsługa MPEG4 to zdychające żółwie w porównaniu z obsługą analogowej TV - to se ne vrati. Nawet tam gdzie mam dekoder UPC z reguły oglądamy sygnał analogowy - bo po prostu wygodniej: głośność obsługuje się jednym pilotem, przełączanie jest ekspresowe, kanały mam poustawiane po ludzku a nie tak jak jakiś spec sobie umyślił, do tego wszystkiego cisco nie wyje swoim dyskiem.
Gdyby UPC zlikwidowało sygnał analogowy to natychmiast bym im podziękował i przeszedł pewnie do konkurencji.
 

joshua

New member
Kolejny obiektywny głos w dyskusji czyli spiskowa teoria dziejów...
Info to pojawiło się ponieważ media robią ludziom wodę z mózgów (nawet w tym wątku są osoby, które dały się nabrać). Coraz więcej osób jest przekonanych, że wyłączenie analogu dotyczy także kablówek i będa zmuszeni do kupna dekodera lub wręcz już teraz kupują nowe telewizory (pomimo, że posiadaja względnie nowe ale bez tunera DVB-T) by nie zostać bez TV. Kablówki jedynie starają się uspokoić panujące wśród nieświadomych klientów napięcie.
Jeśli swoich rodaków uważasz za głąbów, którzy nie potrafią zauważyć przewagi analogowej kablówki nad DVB-T to pozostaje mi jedynie współczucie dla Ciebie...

Co do DBV-T to w wielu miejscach go nie będzie - często stare instalacje zbiorcze już nie istnieją, w kablówce sygnał DVB-T nie jest rozprowadzany, a antena pokojowa nie ma szans złapania czegokolwiek sensownego. Zresztą - nawet jak ktoś ma sygnał analogowy, to nie jest powiedziane że po przejściu na DVB-T sygnał będzie na tyle silny by wszystko działało poprawnie. A wiadomo że słaby sygnał dla cyfry to zdecydowanie większa upierdliwość niż słaby sygnał analogowy...
 

joshua

New member
po co Mi - NAm kanaly sportowe, ktorych nie ogladamy? zaspokojeniem potrzeb jest zaspokajanie potrzeb ... nie da sie zaspokoic potrzeby, ktorej nie ma ... nie da sie dostarczajac Mi/Nam kanal, ktorego nie potrzebuje zaspokoic potrzeby posiadania kanalu, ktory jest mi potrzebny .....

jak chce kupic w sklepie cielecine to nie zadowole sie kurczakiem bo tylko debil stawia znak roznosci miedzy cielecina a kurczakiem ... debil stawia znak rownosci miedzy rzeczami nie bedacymi swoimi substytutami ... DEBIL :p

Ja to byłbym wdzięczny za wywalenie całego sportu do jakiegoś pakietu extra i obniżenie ceny pakietu podstawowego. Mógłbym mniej płacić i przy okazji nie miałbym listy programów zaśmieconych sportem ;)
 

Calderon

New member
Dobre wieści. Znowu zmiany w regulaminie i do końca roku będzie można wypowiedzieć umowę. Listy otrzymacie lada tydzień.
Minął już miesiąc czasu, a żadnych listów od UPC ze zmianami w regulaminie jak dotąd nie ma. Hmm, a ponoć listy miały być lada tydzień?
Wiadomo natomiast, że 3 grudnia kanały Zone zmienią się w kanały CBS (i raczej to nie będzie zwykły rebranding). Ciekawe, być może UPC wykorzysta ten fakt i właśnie w tym okresie wyśle abonentom listy z jakimiś zmianami w regulaminie czy ofercie.
 

Calderon

New member
Zadaj to pytanie koledze brodacz, bo to on pisał miesiąc temu (na stronie 503) o jakichś zmianach w regulaminie i listach, które miały niby być wysyłane abonentom UPC lada tydzień.
 

joshua

New member
Czy ktoś ostatnio przedłużał umowę? Jak teraz wygląda reakcja UPC na wymachiwanie szabelką i grożeniem rozwiązaniem umowy? :)
Mam tv cyfrową MAX HD, internet bodajże 30Mbps, telefon non-stop - i za przedłużenie o 24mies. + multiroom (a raczej dualroom, bo dziady nie chcą udostępnić trzeciego dekodera :-/) wyszło prawie 200zł...
Jak poszperałem to teoretycznie łącząc usługi Netii (internet 20Mbps+telefon nonstop) i nki (można wziąć multiroom nawet do 5 tv) oszczędziłbym kilkadziesiąt zł/miesiąc... Tylko głowa mnie boli jak pomyślę o zabawie w ciągnięcie kabli satelitarnych po całym domu, kupowaniu konwertera i zabawie w montaż (antena jest, ale stara ze zwykłym twinem), ciągnięciu ethernetu albo instalowaniem APków, do tego koszty aktywacji... drogo się kurczę robi :)
 

piotr818

New member
Bez reklam
Ja to byłbym wdzięczny za wywalenie całego sportu do jakiegoś pakietu extra i obniżenie ceny pakietu podstawowego. Mógłbym mniej płacić i przy okazji nie miałbym listy programów zaśmieconych sportem ;)
A ja bym chciał wywalenia całego pakietu dziecięcego bo mam dorosłe dzieci:bober:
 
Do góry