HD w UPC

Fokus007

New member
Witam, informacja raczej dla posiadaczy nowych telewizorów z możliwością wyświetlania obrazów w 3D....Widziałem wczoraj spot na TVPHD że w poniedziałek mają puścić zwiastun filmu ,,Bitwy warszawskiej 1920" w 3D!!!!!!- chyba to będzie pierwsza próba w UPC z tą technologią....:)

Nie pierwsza. Pokazywali już ektraklasę oraz Gran Derbi w 3D.
 

ruster

Member
Znacie może jakiegoś kumatego handlowca, z którym można coś wynegocjować? Który ma możliwość 'wachlowania' dostępnymi ofertami, ew. negocjować w miarę indywidualne warunki? Zadzwoniłem dziś na infolinie aby przedłużyć umowę i totalna załamka. Gdy powiedziałem, ze przejde do konkurencji, bo te warunki dla przedłużającego umowę porównując z nowym klientem to jakaś kpina, Pani tylko westchnęła i oznajmiła, że tak mają i już.
 

darken

New member
Witam
mam pytanie moze ktos juz z tym walczyl, a mianowicie posiadam upc cyfrowe pakiet max i dekoder media box i zastanawiam sie czy istnieje mozliwosc wyjecia karty upc znajdujacej sie z boku dekodera i jest wyjmowalna i uzycia jakiegos slotu na te karty w gniezdzie Cl+ i pozbycia sie tego shitowego dekodera?? Ostatnio moj kuzyn pszesiadl sie na sygnal cyfrowy w innej trojmiejskiej sieci i dostal wlasnie taki zestaw karte z dekoderem na slot Cl+ i jest to super wygodne rozwiazanie 1 pilot i all dziala super.
Prosze o jakies info i z gory dzieki.
 

Bobb

New member
Zadzwoniłem dziś na infolinie aby przedłużyć umowę i totalna załamka. Gdy powiedziałem, ze przejde do konkurencji, bo te warunki dla przedłużającego umowę porównując z nowym klientem to jakaś kpina, Pani tylko westchnęła i oznajmiła, że tak mają i już.
Rozmawiałeś już z działem utrzymania abonenta? Niestety zauważyłem, że o ile w poprzednich latach można było coś więcej "wyciągnąć" przy wypowiedzeniu umowy, o tyle teraz nikomu nie zależy na abonencie, więc pewnie niewiele zdziałasz :-( Chyba że jeszcze nie złożyłeś wypowiedzenia, wówczas zadzwonią do Ciebie z działu utrzymania abonenta, ale z tego co widzę, oni też się wycwanili.
Na szczęście nie są najtańsi na rynku, pakiet C+ w promocji wynosi średnio ok. 60 PLN/mies :)
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Znacie może jakiegoś kumatego handlowca, z którym można coś wynegocjować? Który ma możliwość 'wachlowania' dostępnymi ofertami, ew. negocjować w miarę indywidualne warunki? Zadzwoniłem dziś na infolinie aby przedłużyć umowę i totalna załamka. Gdy powiedziałem, ze przejde do konkurencji, bo te warunki dla przedłużającego umowę porównując z nowym klientem to jakaś kpina, Pani tylko westchnęła i oznajmiła, że tak mają i już.

Żaden kumaty handlowiec nie obniży opłat swemu klientowi, bo nie za to ma płacone. Jakbyś zgodził się na lekko wyższą opłatę, to dodadzą Ci 5x więcej niż masz, ale oczywiście cyrograf na 2 lata.
 

Bobb

New member
Jakbyś zgodził się na lekko wyższą opłatę, to dodadzą Ci 5x więcej niż masz, ale oczywiście cyrograf na 2 lata.
Jak się dobrze potargujesz, to i na rok potrafią dać, oczywiście z gwarancją ceny "na zawsze" ;-)
Napisz na czym Ci najbardziej zależy, oczywiście oprócz tego, żeby płacić jak najmniej ;-)
 
Ostatnia edycja:

szewol

New member
Bez reklam
Niestety zauważyłem, że o ile w poprzednich latach można było coś więcej "wyciągnąć" przy wypowiedzeniu umowy, o tyle teraz nikomu nie zależy na abonencie, więc pewnie niewiele zdziałasz :-(

Ja bym na to spojrzał inaczej... klientom się w d... poprzewracało. Najlepiej abonament pół darmo, a w zamian superszybki Internet i 100 nowych kanałów HD. Niestety. Operatorzy telekomunikacyjni o telewizyjni już nie walczą o klienta, któremu wydaje się, że wszystko mu się należy. Ważniejsze jest zarabianie na klientach, a nie... jestem 10 lat z Wami to mi się należy ;). Tym bardziej, że dokłądane są nowe kanały, zwiększana prędkość Internetu - a to kosztuje.


Na szczęście nie są najtańsi na rynku, pakiet C+ w promocji wynosi średnio ok. 60 PLN/mies :)

Baaaaa. Telewizja "n" jest jaszcze tańsza od C+, a na upartego Cyfrowy Polsat jeszcze tańszy od "b". Ważne jednak, by wybrać operatora telewizyjnego DLA OFERTY TV. Telewizję można mieć nawet za darmo, tylko pytanie czy będzie co w niej oglądać.
 

trainiart

New member
Vat, zmiana cen, rozwiązanie umowy v. Regulamin.

W paragrafie 14 Regulaminu:
.......
4. Abonent, nie później niż przed datą wprowadzenia zmian
Cennika wskazanych w powiadomieniu, o którym mowa w ust.
3, może doręczyć Dostawcy usług pisemne oświadczenie
o wypowiedzeniu umowy z powodu braku akceptacji zmian
Cennika. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym
terminie oznacza akceptację zmian Cennika.
5. Jeżeli zmiana Cennika polega na podwyższeniu cen, Dostawcy
usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze a także
zwrot ulgi w przypadku wypowiedzenia Umowy Abonenckiej,
o którym mowa w ust. 4.

W Regulaminie jest wprawdzie mowa o sile wyższej:
20) Siła Wyższa – zdarzenie niezależne od stron, zewnętrzne, niemożliwe
do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności
wojny, katastrofy naturalne, strajki oraz akty wydane przez
organy władzy publicznej;


ale nie znalazłem odwołania to tejże siły wyższej w przypadku zmiany cen (do innych przypadków tak).

Tym samym: UPC w swoim regulaminie zapisała wprost możliwość bez kosztowego odstąpienia od umowy nie uzależniając tego prawa od zmian przepisów podatkowych.

Jeżeli idzie oUstawę o usługach telekomunikacyjnych, to rozwiązanie Umowy bez zwrotu ulgi jest niemożliwe, ale oprócz tych praw, każdy konsument posiada niezbywalne prawa wynikające z podpisanej z operatorem umowy o świadczenie usług i towarzyszącemu jej regulaminowi świadczenia usług.Umowa i regulamin mogą stanowić dowolne dodatkowe prawa konsumenta, całkowicie niezależne od praw przysługującym abonentom na bazie ustaw. (fragmenty analizy kol Bluray z innego tematu tegoż forum).

Być może przeoczyłem w regulaminie zapis uzupełniający do p-tu 5 paragrafu 14 w sprawie skutków Siły Wyższej (
akty wydane przez organy władzy publicznej - zmiana stawek VAT), jeżeli tak, to proszę o pomoc w podaniu podstawy prawnej niniejszej informacji UPC (byle to nie była Ustawa o usługach telekomunikacyjnych i jej interpretacja podana przez UKE, a wyłącznie Regulamin)
W przypadku rozwiązania Umowy Abonenckiej przez Abonenta, z powodu zmiany Cennika, przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, UPC przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a Abonent obowiązany jest do zwrotu ulgi, w wysokości wartości ulgi przyznanej Abonentowi w związku z zawarciem Umowy Abonenckiej, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość, za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej, do dnia jej rozwiązania.

 

Bobb

New member
Baaaaa. Telewizja "n" jest jaszcze tańsza od C+, a na upartego Cyfrowy Polsat jeszcze tańszy od "b". Ważne jednak, by wybrać operatora telewizyjnego DLA OFERTY TV. Telewizję można mieć nawet za darmo, tylko pytanie czy będzie co w niej oglądać.
Zgadzam się z Tobą, jeśli ktoś lubi np. Polsat to nie wybiera N-ki bo go tam nie znajdzie, a jeśli ktoś woli Canal +, to nie wybiera innej platformy itd. Przewagą operatorów kablowych jest możliwość udostępnienia programów różnych platform w ramach jednego pakietu.
Druga strona medalu wygląda w ten sposób, że po połączeniu UPC i Aster platformy te nie będą ze sobą konkurować (co już można odczuć w rozmowach z infolinią), i niestety odbije się na kosztach dla nas klientów :-(
 

ruster

Member
Jak się dobrze potargujesz, to i na rok potrafią dać, oczywiście z gwarancją ceny "na zawsze" ;-)
Napisz na czym Ci najbardziej zależy, oczywiście oprócz tego, żeby płacić jak najmniej ;-)
Doszedłem do wniosku, że chciałbym postawić na jakość kanałów, a nie ilość, stąd zdecydowałem się zejść z maksa HD z nagrywarką na select HD z nagrywarką i dorzucić pakiet C+. Net mam 5mb, co mi w zupełności wystarczy. Dodatkowo rezygnuję z tpsa i chce wziąć 3 usługę czyli telefon. Za ten skromny pakiecik kobita zażyczyła 165 + 50 za instalacje telefonu. Dodatkowo oczywiście cyrograf na 24 miesiące. Dzwoniłem od razu na numer działu utrzymania klienta, na razie bez wypowiadania umowy pisemnej. Miesiąc temu dzwoniłem na zwykłą infolinie i bez 'żyłowania' koleś skomponował mi taki zestawik za 153 (zawarty był 5% rabat za 'stałego klienta', a teraz okazało się, ze takiego rabatu już nie ma...). Myślałem że UPC zrobi jakiś prezent gwiazdkowy rzucając na pożarcie fajną ofertę świąteczną i czekałem aż do samych świąt, a tu kupa... Teraz żałuję że nie wziąłem przy pierwszym telefonie i już nie wierzę w Mikołaja 'ala UPC:) Tak naprawdę przedstawiono mi ofertę prosto ze zwykłego cennika dostępnego na stronie dla potencjalnego pierwszego klienta. Na pytanie czym pani może mnie przekonać do pozostania u was jako przedłużającego umowę, odparła z niezbyt przyjemnym głosem, że jedynie C+ z podziałem na 5zł/2 miesiące i 29,9 na pozostałe 10... czyli 25 na rok, tak więc identycznie jak na stronie:D. Gdy zapytałem się o jakiś dodatek w mojej kwocie, np. darmowy pakiet sport, gdzie wg cennika jest to 10zl, odparła że nie da rady, bo w systemie nie ma takiej oferty i jej tego nie przyjmie. Skwitowałem, że chyba im nie zależy na przedłużających umowy i czas najwyższy rozglądać sie za konkurencją...dziękuje, do widzenia:D
 

Bobb

New member
Doszedłem do wniosku, że chciałbym postawić na jakość kanałów, a nie ilość, stąd zdecydowałem się zejść z maksa HD z nagrywarką na select HD z nagrywarką i dorzucić pakiet C+. Net mam 5mb, co mi w zupełności wystarczy. Dodatkowo rezygnuję z tpsa i chce wziąć 3 usługę czyli telefon. Za ten skromny pakiecik kobita zażyczyła 165 + 50 za instalacje telefonu. Dodatkowo oczywiście cyrograf na 24 miesiące.
Jeśli to nie tajemnica, to zdradzę, że mnie za pakiet Select z nagrywarką HD + 25 MB net zaproponowali 124,50 PLN, a dodatkowo pakiet Super HDza 20 PLN, czyli całość za 144,50 PLN ze zobowiązaniem na 12 miesięcy ;-)
A co do telefonu to polecam "jakiś" VoIP, który z telefonią UPC (nie mówiąc o TPSA) jest o niebo tańszy, bo brak abonamentu, a rozmowy 9-11 gr/min (kraj/zagranica).
 

ruster

Member
Jeśli to nie tajemnica, to zdradzę, że mnie za pakiet Select z nagrywarką HD + 25 MB net zaproponowali 124,50 PLN, a dodatkowo pakiet Super HDza 20 PLN, czyli całość za 144,50 PLN ze zobowiązaniem na 12 miesięcy ;-)
A co do telefonu to polecam "jakiś" VoIP, który z telefonią UPC (nie mówiąc o TPSA) jest o niebo tańszy, bo brak abonamentu, a rozmowy 9-11 gr/min (kraj/zagranica).
Kolego Bobb, to wyślij proszę na priva namiary na operatora z infolinii UPC, który tak pieknie Ciebie obsłużył:D. Właśnie takich, chętnych do negocjacji po tamtej stronie potrzebuje...;)
 

juzeg76

Member
TVP seriale już na 492. To 27-my kanał dodany w tym roku w upc. Smacznego.

to az takie zaleglosci mieli wzgledem np sieci TOYA tyle dodali a chyba jeszcze drugie tyle by musieli dodac a i jeszcze by mieli o kilkanascie stacji mniej , chwali sie to ale na kolana nie powala niestety
a brak Eurosportow w HD przez jakies widzimisie kllku osob w UPC to skandal
 

tadekb1

New member
W styczniu kończy mi się umowa z UPC mam pakiet Max HD z nagrywarką + C+za 130 zł/m z tego co wyczytałem na forum że jak sie zgłoszę do UPC to mi zaproponują ten sam pakiet ale pomniejszony o kilka kanałów HD,czy istnieje taka opcja że siedzę cicho płacę jak dotej pory i zostaje z tymi samymi kanałami.
 

juzeg76

Member
W styczniu kończy mi się umowa z UPC mam pakiet Max HD z nagrywarką + C+za 130 zł/m z tego co wyczytałem na forum że jak sie zgłoszę do UPC to mi zaproponują ten sam pakiet ale pomniejszony o kilka kanałów HD,czy istnieje taka opcja że siedzę cicho płacę jak dotej pory i zostaje z tymi samymi kanałami.

stary pakiet max hd tylko w cenie 105 zl , i nic z tym nie zrobisz niestety brak jakiejkolwiek promocji
 

Bobb

New member
no właśnie chodzi oto czy zostanę z tą ilością kanałów HD czy mi zmniejszą.
zostawią Ci te "stare" kanały w pakiecie, ale niestety będziesz musiał zapłacić za nie już bez promocji, czyli więcej.
Czy nie lepiej zastanowić się nad zmniejszeniem pakietu do Select + wziąć dodatkowo pakiet Super HD? Wyjdzie taniej ;-)
 
Do góry