HD w UPC

szewol

New member
Bez reklam
Dzwoniłem do ICA i pytałem o tę promocję, ale konsultant powiedział że w tej cenie maja tylko promocyjny pakiet HBO za połowę ceny, czy możesz mi podpowiedzieć jak nazywa się ten pakiet?

Promocja jest dostępna dla abonentów telewizji cyfrowej UPC Polska, którzy napiszą rezygnację z pakietu Canal+, jesli - rzecz jasna - kończy im się umowa. Po wpłynięciu wypowiedzenia konsultanci z działu utrzymania klienta sami dzwonią do klienta i proponują te warunki.
 

Fokus007

New member
Cała paczka Canal+, czyli Canal+, Canal+ Film, Canal+ FIlm HD, Canal+ Sport, Canal+a Sport HD, Canal+ Sport 2, Canal+ Gol.
Polecam! Jednak promocja tylko dla przedłużających (chyba).

Promocja ta nazywa się: "Ciesz się Premium UPC". Kolega o tym nie wspomniał ale jest w niej także pakiet Filmbox.

W regulaminie tej promocji jest wszystko wyraźnie napisane kto może do niej przystąpić:
§ 3
[Uczestnicy Promocji]
1. Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych, które w czasie trwania Promocji spełniają warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz:
a. na dzień Przystąpienia do Promocji są lub stają się Abonentami Organizatora Promocji w zakresie wybranej Usługi Telewizji Cyfrowej: Pakiet Select HD, Pakiet Select HD z nagrywarką, Pakiet Max HD, Pakiet Max HD z nagrywarką w ramach promocji: „Najlepsza” (2010-7), „Mistrzowska” (2010-2), „Wielki hit cenowy” (2010-4), „Mikołajkowa wyprzedaż” (2010-1), „Cyfrowa rozrywka” (2010-3),
oraz
b. na dzień Przystąpienia do Promocji nie są Abonentami Organizatora Promocji w zakresie cyfrowego Pakietu Premium Canal+ ani Pakietu Premium Filmbox,
c. nie zalegają z opłatami na rzecz Organizatora Promocji z jakiegokolwiek tytułu.

Ja zadzwoniłem pierwszego dnia obowiązywania tej promocji i bez żadnych problemów, ot tak po prostu mi ją włączyli. Nie trzeba zmieniać pakietów albo dekoderów na nagrywarki(były takie przypadki, że chcieli naciągnąć pewną osobę na dodatkowe koszty w zamian za tę promocję) - no chyba, że macie analogową telewizję. Dzięki tej promocji Gran Derbi obejrzałem sobie w HD, a był też sygnał 3D na Canal+Gol. :D
Promocja trwa bodajże do 17 grudnia więc kto jeszcze jej nie ma, niech dzwoni. ;-)
 

Bobb

New member
Promocja jest dostępna dla abonentów telewizji cyfrowej UPC Polska, którzy napiszą rezygnację z pakietu Canal+, jesli - rzecz jasna - kończy im się umowa.
A więc promocja dotyczy abonentów UPC, a ja zrozumiałem nie wiedzieć czemu, że promocja ta jest w Cyfrze + i tam zadzwoniłem ;-) Wypowiedziałem umowę UPC, pewnie zdecyduję się na pakiet Cyfry+ Optimum HD ze zobowiązaniem 19 miesięcznym, przy czym za 11 mies płacę 42,45 PLN, a pozostałe 8 mies - 84,90 PLN. Do tego "jakiś" Internet i mam czego mi trzeba ;-)
 

Vooyeck

New member
Witam,

Chciałem się podzielić z Wami moimi doświadczeniami.
Od wielu lat jestem klientem UPC, miałem z nimi wiele przejść i problemów, głównie chodziło o pływający poziom i jakość sygnału, ale udało im się w końcu opanować technologię cyfrową i od jakiegoś czasu mam spokój ;-)
Mam "stary" pakiet MAX HD z nagrywarką (w tym ok 7 prg HD) i Internet 30 MB/s. W grudniu kończy mi się umowa, więc zadzwoniłem do BOK z nadzieją, że uda mi się przedłużyć istniejąca umowę na podobnych warunkach, a tu zonk - dowiedziałem się, że w pakiecie MAX HD są już tylko 4 prg HD, a za pozostałe muszę dodatkowo zapłacić 25 zł. Po podliczeniu wyszło na to, że musiałbym płacić ok 174 zł (dotychczas 156 zł) za dokładnie to samo co mam w tej chwili.
Wysłałem więc wypowiedzenie umowy, a po jakimś czasie odbyłem rozmowę z działem utrzymania klienta, który zaproponował mi warunki nieco gorsze niż te w oficjalnym cenniku UPC i to UWAGA ze zobowiązaniem 24 miesięcznym!!! Udowodniłem więc konsultantce, że korzystając z pozycji oficjalnego cennika mogę zbudować sobie pakiet o kilka-kilkanaście zł tańszy i to z lojalką 12 miesięczną. Pani przyznała mi rację i z rozbrajającą szczerością stwierdziła, że pozyskiwanie nowych klientów jest dla UPC jak każdej firmy sprawą priorytetową, dlatego też otrzymują oni lepsze warunki niż stali klienci, więc ja przyznałem, że to są jakieś jaja...
Gdyby UPC było gotowe za cenę ok 140-150 zł dać mi to co mam w chwili obecnej pozostałbym przy nich, a tak z końcem grudnia zmuszony jestem przejść do Aster lub skorzystać z jednej z platform SAT.
Kolejny dowód na to, że UPC ma swoich stałych klientów głęboko w ... dokładnie tam ;-)
To przykre, ale niestety prawdziwe :fool:

Witam,
ja po prostu nie przedłużałem umowy i nic im nie zgłaszałem i mam do dziś MAX HD stary pakiet tyle tylko że za 105 zł
 

Bobb

New member
Witam,
ja po prostu nie przedłużałem umowy i nic im nie zgłaszałem i mam do dziś MAX HD stary pakiet tyle tylko że za 105 zł
Też mógłbym nie przedłużać umowy, ale wówczas przeszłaby ona na czas nieokreślony bez dotychczasowego rabatu 20%. Teraz z rabatem płacę 156 PLN, a gdybym nie wypowiedział, to bez owego rabatu płaciłbym ponad 180 PLN za coś, co mogę mieć przynajmniej kilkadziesiąt zł taniej.
 

paulo300

New member
Powiedźcie mi czy jeśli wezmę cyfrowy sygnał od UPC, czy do drugiego tv mogę się starać o sygnał analogowy darmowo? Jak to wygląda w tej sieci, pomijam multiroom z dopłatą.
 

marsz99

New member
Też mógłbym nie przedłużać umowy, ale wówczas przeszłaby ona na czas nieokreślony bez dotychczasowego rabatu 20%. Teraz z rabatem płacę 156 PLN, a gdybym nie wypowiedział, to bez owego rabatu płaciłbym ponad 180 PLN za coś, co mogę mieć przynajmniej kilkadziesiąt zł taniej.
mnie nadal zostało 20% rabatu..
 

Bobb

New member
mnie nadal zostało 20% rabatu..
Hm... a mnie w BOK wyraźnie powiedzieli, że kończy mi się okres promocyjny i od 15-go będę płacił pełną stawkę bez rabatu, czyli ponad 190 PLN. Gdybym mógł pozostać na starych warunkach to jasne że bym pozostał.
Czy przedstawiciel UPC może skomentować możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony na dotychczasowych warunkach? W większości sieci tak się to odbywa. W UPC też się reklamują, że masz rabat np. 20% "na zawsze", ale pewnie zależy to od promocji.
Ja miałem specjalnie skonstruowany pakiet promocyjny w ramach przeprosin za kłopoty z jakością sygnału (po interwencji w UKE), którego warunki negocjowałem bezpośrednio z dyr. Ogólnopolskiego BOK, panią E.W.
 

marsz99

New member
Hm... a mnie w BOK wyraźnie powiedzieli, że kończy mi się okres promocyjny i od 15-go będę płacił pełną stawkę bez rabatu, czyli ponad 190 PLN. Gdybym mógł pozostać na starych warunkach to jasne że bym pozostał.
Czy przedstawiciel UPC może skomentować możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony na dotychczasowych warunkach? W większości sieci tak się to odbywa. W UPC też się reklamują, że masz rabat np. 20% "na zawsze", ale pewnie zależy to od promocji.
Ja miałem specjalnie skonstruowany pakiet promocyjny w ramach przeprosin za kłopoty z jakością sygnału (po interwencji w UKE), którego warunki negocjowałem bezpośrednio z dyr. Ogólnopolskiego BOK, panią E.W.
no tak.. ja miałem gwarancję rabatu.. mi umowa skończyła się w maju i do tej pory oferta UPC - czyli oferta dla mnie starego klienta - jest mało kusząca.. mam max hd z nagrywarką + 5 mb internet + telefon + canalplus za 186 zł
brakuje mi tylko szybszego internetu a reszta mogłaby zostać..
ogólnie nie narzekam, ale cały czas monitoruję nowe promocje dla starych klientów.. tylko że coś słabo o "nas" dbają..
i coś czuję,że po przejęciu aster będzie gorzej, UPC będzie jeszcze silniejsze na rynku i nie będzie mysleś o dotychczasowych użytkownikach..
 

Bobb

New member
mam max hd z nagrywarką + 5 mb internet + telefon + canalplus za 186 zł
brakuje mi tylko szybszego internetu a reszta mogłaby zostać..
Zamiast telefonu w UPC polecam jakiegoś operatora VoIP (ja korzystam np. z IPFon), zresztą UPC też wykorzystuje technologię VoIP, technicznie różnica polega na tym, że telefon (lub bazę bezprzewodową) wpinasz nie bezpośrednio do gniazdka RJ-11 modemu, a do bramki VoIP np.Linksys, a tę poprzez router dopiero do modemu. Koszty - abonament 0 zł, rozmowy krajowe - 7 gr/min, większość zagranicznych - 11 gr/min. wewnątrz sieci IPFon - gratis!!!.
Jest tylko jedno "ale" musisz zasilić swoje konto na zasadzie prepaidu kwotą min 50 zł raz na rok ;-) Rodzina wykorzystuje telefon raczej długo i często, a mamy problem żeby wygadać 100 zł/rok, bo raczej nie dzwonimy na komórki, a z częścią znajomych i rodziny mamy gratis ;-)
Acha, możesz przenieść numer do IPFon ;-)
 

marsz99

New member
Bobb..
mam telefon w UPC ale z niego nie korzystam :) mam najtańszy abonament za kilkanaście złotych.. był w pakiecie 3 usług które kiedyś wziąłem i tak już zostało.. a wszędzie dzwonię z komórki bo mam "za darmo" :)
 

brodacz

Active member
Bez reklam
, zresztą UPC też wykorzystuje technologię VoIP,

Jesteś w błędzie. UPC wykorzystuje technologię ToIP (Telefon over IP), która nie obciąża łącza internetowego, gdyż wykorzystuje oddzielne częstotliwości dla niej przydzielone. Jak polecasz jakieś VoIPy to czemu tak kiepski ? PLFon nie wymaga co roku doładowania (jedynie przy aktywacji 20 zł, które i tak idzie na rozmowy) a ceny ma te same o których piszesz. Mam ich od ok 2 lat bo muszę mieć fax i przez ten czas doładowałem 3 x po 5 zł.
 

wojto1

New member
Jakis czast temu obilo mi sie o uszy, ze UPC wprowadzi mozliwosc zaprogramowania nagrywania jakiegos programu przez internet. Czy ktos cos wie na ten temat?
 

Bobb

New member
Jesteś w błędzie. UPC wykorzystuje technologię ToIP (Telefon over IP), która nie obciąża łącza internetowego, gdyż wykorzystuje oddzielne częstotliwości dla niej przydzielone.
W błędzie? ToIP wykorzystuje technologię VoIP, źródło Telephone over Internet Protocol ? Wikipedia, wolna encyklopedia
A to, że nie wykorzystuje łącza Internetowego nie jest do końca prawdą, gdyż pakiety IP muszą jakoś docierać do infrastruktury UPC (serwerownia), dzieje się to po łączach MAN wykorzystujących od strony klienta urządzenie CMTS - (Cable Modem Termination System) potocznie zwane modemem, a od strony Operatora - kartę CM.
Transmisja pomiędzy CM a CMTS odbywa się poprzez medium transmisyjne jakim jest współosiowy kabel koncentryczny (zwany potocznie antenowym). Transmisja odbywa się dwukierunkowo (będę tu operował stroną kliencką), a więc transmisja od naszego domu (modemu) do UPC nazywa się UPSTREAM i odbywa się po częstotliwości tzw. kanału zwrotnego 5 MHz – 65 MHz (szerokość pasma 200 kHz – 6.4 Mhz, modulacja QPSK QAM16). Transmisja od UPC do "modemu" czyli DOWNSTREAM odbywa się w zakresie częstotliwości 88 MHz - 860 MHz (8 MHz, modulacja QAM64, QAM256).
Na tych samych częstotliwościach przesyłane są zarówno pakiety Internetowe, jak i VoIP dla telefonii ToIP.
Prawdą jest natomiast, że telefonia IP nie wykorzystuje pasma przeznaczonego dla transmisji danych nazwijmy to "czysto komputerowych". Przykładowo jeśli mamy łącze 10 Mb/s, a na potrzeby telefonii potrzebujemy kanału 64 Kb/s to Operator (przynajmniej teoretycznie) na czas trwania rozmowy tel. dostarcza nam pasma 10088 Kb/s (1024 + 64). Częstotliwości zaś UPSTREAM i DOWNSTREAM dla Internetu i telefonii ToIP są dokładnie te same. Źródło: - moje 20 letnia praktyka zawodowa w teleinformatyce.

Jak polecasz jakieś VoIPy to czemu tak kiepski ? PLFon nie wymaga co roku doładowania (jedynie przy aktywacji 20 zł, które i tak idzie na rozmowy) a ceny ma te same o których piszesz. Mam ich od ok 2 lat bo muszę mieć fax i przez ten czas doładowałem 3 x po 5 zł.
Chociażby dlatego, że IPFon swego czasu dawał w korzystnej cenie bramki Linksys bez blokady, co w przypadku PL Fon jest standardem. Zgodzę się, że jeśli jest tak jest jak piszesz - coroczna konieczność doładowania konta IPFon za 50 zł jest jakimś tam dyskomfortem, ale dla mnie żadnym, bo rocznie wygaduję prawie 100 zł. A co do jakości IPFon to nie bronię ich, jednakże standardowe kodeki 32 Kb/s należy od razu zmienić na 64 Kb/s (nie pamiętam nazwy) i wtedy jest COOL ;-).
 

juzeg76

Member
Pytanie odnosnie Multiroomu w UPC

Czy jesli mam teraz tv analog w pokoju w którym chce podlaczyc drugi dekoder i zakladam ze sygnal jest OK dla tv cyfrowej to czy ten kabel wystarczy czy potrzeba np polaczenia dwoch dekoderow miedzy soba lub zastosowany jest jakis inny trik bo mam juz ulozone kable a nie usmiecha mi sie puszczanie kolejnych ???
 
Do góry