HD w UPC

m_lesiu

New member
joshua, ale jedno z drugim związku nie ma ;-) Ty chcesz inaczej pogrupować sobie pakiety programów a my - tych kanałów które w obecnych czasach są już traktowane raczej jako swego rodzaju standard (już nie wspominając o fakcie, że UPC pewne kanały obiecuje już ponad 2 lata, jak nie dłużej... ileż można czekać?).
 

michael_s

New member
Dla kogo najważniejsze dla tego najważniejsze...
Ja dużo chętniej bym widział wydzielenie pakietów filmowych, sportowych itp. - z przyjemnością bym wyciął z pakietu wszystkie kanały sportowe, których nie zamierzam oglądać...

po co? żeby było więcej osobnych pakietów za które będziesz dodatkowo płacił?
 

Jann

New member
Mam problem z UPC MEDIA BOX. Często zacina mi się gdy za szybko kanały przełączam... Na przewodniku tez często łapie zwisy. UPC mam od paru dni. Wy też tak macie ?
 

JGR

New member
Mam problem z UPC MEDIA BOX. Często zacina mi się gdy za szybko kanały przełączam... Na przewodniku tez często łapie zwisy. UPC mam od paru dni. Wy też tak macie ?

Dokładnie od tygodnia mam tak samo z Pace-m:-(

U mnie o tyle jest to dzine, ze po przestawieniu go na 720p (tak jak mi doradził konsultant UPC) problem znikł ale od ponad tygodnia, mimo, ze jest dalej 720p to wyraźnie zwolnił i zacina się.
przy kanałach HD czas oczekiwania zanim sie pojawi obraz to dobre 6 sekund. Przy zwykłych kanałach jest to juz szybciej.
Zastanawiam się o co kaman z tym samoistnym "zwolnieniem" ?
 

bzyq

Member
Nie wierz ludziom. Uwierz w siebie i przed przystąpieniem do promocji, jak przyjdzie Monter i machnie papierami, sprawdź dokumenty jakie przyniósł i jaką nazwę promocji wpisali ci w umowie. Dobrze radzę, by nie było zaskoczenia jak przyjdzie rachunek

Oczywiście monter przyniósł umowę na inną promocję i oczywiście czas zobowiązania na dwa lata.
Miła Pani na infolinii UPC po pół godzinnych konsultacjach stwierdziła, że nie wie co mam zrobić w tej sytuacji, ale oczywiście zapisała reklamacje, bo w systemie jest zaznaczone, że rzeczywiście zamawiałem co innego i mam sobie ewentualnie w biurze lokalnym wyjaśnić.

Ale tu muszę pochwalić biuro UPC w Katowicach, gdyż Pani przeprosiła, że tak wyszło i że musiałem się fatygować, dała nową umowę i zmieniła wszystko w ich systemie. Także widać i w UPC czasem obsługa może być miła, łatwa i przyjemna.
 

juzeg76

Member
Inną zimową nowością jest podwyżka pakietów Select o 3 zł od 01.01,2011, więc psioczący macie wolną drogę do konkurencji. Powka i nie wracajcie na to forum z podkulonym ogonem.


tu brodacz nie chodzi o 3 zl bo ja doplace nawet 15 ale niech dadza mozliwosc dokupienia eurosportow HD , wtedy najwyzej bedzie sie psioczyc , ze drogo a nie,że nie ma podstawowych kanałow w ofercie , w marcu konczy mi sie umowa z N i mam nadzieje ze do tego czasu sprawa sie wyprostuje wole dac ta kase UPC i miec wszystko w kablu ....
 

MaydayX

New member
Witam.
Mam od paru dni Pace DCR 7111/06 i jedno co mnie irytuje to brak opcji tworzenia list programów. Wiem, że mogę oznaczać programy jako ulubione i przełączyć się na tę listę, ale wkurzające jest kiedy chcę włączyć np. National Geo. muszę wstukać 370. Ja chcę mieć go np. na 7 :/ We wszystkich dekoderach tak jest??
 

juzeg76

Member
a czy wlasne produkcje polsatu HD nadal sa cale w "kaszy" wczoraj widzialem siatkowke w polsat sport HD transmisja z Kędzierzyna i jesli chodzi o obraz na zblizeniach to jakas masakra sie dzieje na ciemnym tle sama kasza , czy tak jest wszedzie czy moze to jakas niedoskonalosc UPC bo nie chce mi sie wierzyc ze polsat od 2 lat nadaje taka kasze , a jak jest u WAS ????
 

Krakuss

New member
Witam, mam mediabox philipsa hd i od paru tygodni mam taki problem - jak zrobię pauze, a potem play to cofa mnie do początku bufora, czyli do momentu od kiedy zacząłem oglądać kanał a nie odkąd byłą pauza.
Ma tak ktoś?
 

szewol

New member
Bez reklam
Czy ktoś już odbiera Canal+ GOL u mnie pomimo zapowiedzi jest brak dostępu.

Tak. U mnie Canal+ Gol działa bez problemu. Oczywiście trzeba posiadać wykupiony pakiet Canal+.

Jeśli masz Canal+ wykupiony, a nie działa Ci Canal+ Gol spróbuj:
- odłączyć dekoder z sieci i włączyć go ponownie
- wyciągnąć i po chwili włożyć kartę klucz z dekodera
- spróbuj ponownie "wyszukać" kanały
- przywrócić ustawienia fabryczne

Jeśli nie zadziała - pozostaje kontakt z UPC
 

Kusguwu

New member
Tak. U mnie Canal+ Gol działa bez problemu. Oczywiście trzeba posiadać wykupiony pakiet Canal+.

Jeśli masz Canal+ wykupiony, a nie działa Ci Canal+ Gol spróbuj:
- odłączyć dekoder z sieci i włączyć go ponownie
- wyciągnąć i po chwili włożyć kartę klucz z dekodera
- spróbuj ponownie "wyszukać" kanały
- przywrócić ustawienia fabryczne

Jeśli nie zadziała - pozostaje kontakt z UPC

Wszystko powyżej wykonałem (włącznie z kontaktem z działem technicznym UPC) nie pomogło. Wizyta techników w środę. Ciekawe co innego wymyślą przy niedziałającym jednym programie... Wymienią dekoder?:wink:
 
Do góry