Nie wierz ludziom. Uwierz w siebie i przed przystąpieniem do promocji, jak przyjdzie Monter i machnie papierami, sprawdź dokumenty jakie przyniósł i jaką nazwę promocji wpisali ci w umowie. Dobrze radzę, by nie było zaskoczenia jak przyjdzie rachunek
Oczywiście monter przyniósł umowę na inną promocję i oczywiście czas zobowiązania na dwa lata.
Miła Pani na infolinii UPC po pół godzinnych konsultacjach stwierdziła, że nie wie co mam zrobić w tej sytuacji, ale oczywiście zapisała reklamacje, bo w systemie jest zaznaczone, że rzeczywiście zamawiałem co innego i mam sobie ewentualnie w biurze lokalnym wyjaśnić.
Ale tu muszę pochwalić biuro UPC w Katowicach, gdyż Pani przeprosiła, że tak wyszło i że musiałem się fatygować, dała nową umowę i zmieniła wszystko w ich systemie. Także widać i w UPC czasem obsługa może być miła, łatwa i przyjemna.