HD w UPC

Fokus007

New member
Od 01.07 Mezzo znika z analogu, co jest przyczynkiem do rozwiązania umowy analogowej bez ponoszenia kosztów. Jeśli jednak macie cyfrę to musicie poczekać do 01.08 gdy zniknie (u wszystkich nadawców) Jetix play. Po czym (jeśli jesteście z W-wy) dajecie mi cynk i podpisujemy umowy na nowych lepszych warunkach.
Wiem tylko tyle co wyczytam na forach. Nigdy nie pracowałem i nie pracuję w UPC.

Nie rozumiem. Skoro nie pracujesz w UPC to po co mamy dać ci cynk? :confused:
 

Rintin

New member
kriss1000---> byl serwisant ,powiedzial ze 1000zl do zaplaty w rachunku jak wymieni dekoder.Jade do ich siedziby na jana pawala jezeli tam nic nie wskoram rozwiazuje umowe place im te kary umowne ale tego 1000zl im nie zaplace albo ja ich do sadu podam albo oni mnie.Nie beda szmatlawce wyciagac odemnie pieniedzy za to ze daja bubel do tej telewizji.Internet z aster tv z n i tyle , choc z roczna przerwa z ich uslug korzystam 10lat.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
sprawa wtyczek w dekoderze

kriss1000---> byl serwisant ,powiedzial ze 1000zl do zaplaty w rachunku jak wymieni dekoder.Jade do ich siedziby na jana pawala jezeli tam nic nie wskoram rozwiazuje umowe place im te kary umowne ale tego 1000zl im nie zaplace albo ja ich do sadu podam albo oni mnie.Nie beda szmatlawce wyciagac odemnie pieniedzy za to ze daja bubel do tej telewizji.Internet z aster tv z n i tyle , choc z roczna przerwa z ich uslug korzystam 10lat.

Rozumiem ze to jest mowa o czarnym philipsie ze jest taki wspanialy :-0) ale zart sobei robia ze masz placic 1000 zl niech do sadu dziady ida a tam n apewno przegraja . Dekoder powinien byc taki ze wkladasz i wyjmujesz ile chcesz . A inne dekodery tez maja te wade czy tylko philips czarny? Pozdrawiam i prosze o odpowiedz.
Lolek
 

Rintin

New member
Ta czarny philips ,smieszne wiele sprzetow mam w domu ale zeby wtyki zostawaly na kablach pierwszy raz sie spotkalem,rozumiem zebym sie szarpal z tym zeby cos sie zapieklo ale po prostu wyciagalem kabelki po koleji to hdmi to inne i kabel od kablowki i wielkie zdzwienie ! :).Potem serwisant ktory mial drugiego philipsa przy sobie mowi ze jak on wymieni to musi napisac ze uszkodzenie i 1000zl do rachunku potem moze zwroca 800zl bo zna takie przypadki hehe.Na co odpowiedzialem mu ze chyba swietnie placa w tym upc ze 1000zl dla pana to taki niewielki problem.No nic gdybym mial nakaz sadowy zaplacic 1000zl pewnie tak nie bedzie i dzis w ich siedzibie dogadam sie z nimi ale gdyby tak bylo oddal bym im go w malych czesciach,polamal bym go w drobny mak dysk sprzedal i tyle.Jak uszkodzenie to uszkodzenie a nie :).Gdybym wiedzial ze takie problemy beda robic to bym nawet do nich nie dzwonil wzial lutownice przylutowal wepchnal to do srodka i nikt nawet by nie wiedzial.Czego nie robilem bo mojej winy w zaistnialej sytuacji nie widze w ogole.Zobaczymy jak to bedzie.
 
Ostatnia edycja:

szewol

New member
Bez reklam
U mnie coś ten VOD w Krakowie nie działa, caly czas coś miga i nie może się połączyć.

Masz może dekoder Cisco z nagrywarką?

Ja miałem podobnie jak usługa wkraczała do Katowic. Zadzwoniłem do UPC, niby odświeżyli sygnał. Po telefonie udało się wejść do UPC na żądanie, ale teraz jest inny problem, właśnie opisałem go przed chwilą na innym forum, gdzie zaglądają technicy UPC.

Teraz gdy chcę wypożyczyć film (płatny, darmowy lub w HBO on Damnod) wyskakuje mi komunikat: "W tej chwili usługa jest niedostępna. Może być to spowodowane błędnym podłączeniem. Przeprowadź test połączenia na kanale 873 lub skontaktuj się z BOK (CD1010) (1)".

Dzwoniłem do BOK. Od tygodnia nie potrafią naprawić :twisted:
Dzwoń do UPC i poproś o odświeżenie sygnału. Później sprawdź (np. na darmowych filmach) czy możesz wypożyczać filmy. I daj cynkusia na forum.
 

kriss1000

New member
@Rintin- ten serwisant to też jakiś niedorozwoj , że tak ci wyjechał z tym tysiącem. Jak może być wina twoja że przy odłaczaniu kabla antenowego wychodziły ci razem wnętrzności z nagrywary. Grosza nie płać bo to na pewno nie jest twoja wina. Sam miałem taki przypadek i mi akurat wymienili bez słowa.Wogole to jest chyba jakiś matrix z tym wejsciem antenowym
 

chelseaadam

New member
Mam mały problem. Posiadam dekoder HD z nagrywarką i chciałem zamówić do drugiego pokoju drugi dekoder HD, ale bez nagrywarki(20zł/mies). Niestety pani z UPC powiedziała, że jak mam w jednym pokoju dekoder HD z nagrywarką to do drugiego muszę zamówić ten sam czyli z nagrywarką(36zł/mies). Wie ktoś może czy to prawda, a jak tak to dlaczego nie można zamówić w UPC innego dekodera do drugiego pokoju?
 

szewol

New member
Bez reklam
Mam mały problem. Posiadam dekoder HD z nagrywarką i chciałem zamówić do drugiego pokoju drugi dekoder HD, ale bez nagrywarki(20zł/mies). Niestety pani z UPC powiedziała, że jak mam w jednym pokoju dekoder HD z nagrywarką to do drugiego muszę zamówić ten sam czyli z nagrywarką(36zł/mies). Wie ktoś może czy to prawda, a jak tak to dlaczego nie można zamówić w UPC innego dekodera do drugiego pokoju?

Trafiłeś na bardzo mało rozgarniętego konsultanta.
Ja mam u siebie główny dekoder z nagrywarką i bez problemu mogłem zamówić w Multiroom dekoder bez nagrywarki :-D
 

Rintin

New member
Kriss1000-> moja obecnosc w ich oddziale zakonczona fiaskiem.Smarkula mowi ze kierownika nie ma ze jest na urlopie ze ona go zastepuje.Nic na to nie poradzi nie wymieni.Poradzila mi co bym sam sobie naprawil,przylutowal i za jakis czas monitowal o wymiane dekodera ze obraz jest zly hehe.Takiego maila im skonstrowalem bez ogrodek ze w d.... mnie maja,wyludzic pieniadze odemnie chca .Ze ciezka kase jaka im od 10 lat zostawiam mam ogladac ich tv przytykajac dwa druty do siebie !.Ogolnie to szlag mnie trafil wczoraj cud ze ten dekoder nie wyladowal na scianie.Tak wiec czekam na odpowiedz na maila jezeli nie bedzie skutku to sie z nimi pobawie.Wmawiaja ze podpisalem umowe na 2 lata i 1300zl kary chca za zerwanie a zostala przedluzona przez mojego syna telefonicznie bez mojego podpisu bez niczego.Czy aby tak mozna ?.Widac ze firma UPC jest mila jak sie im kase placi a jak bubel sie sypie to radz pan sobie sam.
 

types

New member
Odnowienie umowy

Witam wszystkich,
Mam zagwostke bo 20 lipca konczy mi sie umowa promocyjna i dzis dzwoniłem do UPC i przedstawili mi oferte ale nie jestem zbytnio zachwycony. Mam pakiet select cyfrowy z internetem za 139,50zł i chciałem przejsc na pakiet Select HD + internet 25mb/s za 110zł + pakiet Super HD za 15zł i dowiedziałem sie że nie moge bo to jest promocja dla osób posiadających jedną usluge lub dla nowych klientów. Zaoferowano mi pakiet trzech usług za 145zł + pakiet Super HD za 15zł + wymiana dekodera na taki z HD za 100zł, w sumie miesiecznie musiał bym płacic 160zł i jednorazowo 100zł !!!za wymiane dekodera!!! . Czy to uczciwe podejscie do klienta który jest z nimi od pięciu lat? jestem z Warszawy, moze ktoś doradzi jaką opcję wybrać , dodam ze nie zalezy mi na telefonie a nie chciał bym płacic wiecej niz dotychczas , chce tylko pakiet select hd + super hd + internet.

pozdrawiam
 

szewol

New member
Bez reklam
Standardowy chwyt UPC w stosunku do starych klientów. Okazuje się, że lepszy jest nowy, niż zatrzymanie starego.

Pisz do UPC wypowiedzenie e-mailem (podając w treści numer abonenta i numer pesel), po kilku dniach rzeczy niemożliwe staną się możliwe ;-) Sami zadzwonią i będą prosić byś został ;). Także wtedy będziesz mógł skorzystać z oferty, która do tej pory była tylko dla nowych.

Spiesz się, bo obecne promocje trwają do końca czerwca. I nie wiadomo czy zostaną przedłużone. Gdyby do końca tygodnia UPC się nie odezwało (po wypowiedzeniu umowy) sam zadzwoń do BOK i zapytaj czy dotarło wypowiedzenie. Wtedy Cię mogą przełączyć do działu utrzymania klienta.

PS. Polecam rozważenie opcji Max HD + net za 120 zł. Zawsze to "tylko 10 zł" więcej, ale komfort dostępu do pełnej oferty (bez kanałów premium). Kto wie do jakiego pakietu będą wprowadzać nowe kanały.
 
Ostatnia edycja:

szewol

New member
Bez reklam
wysłałem im rezygnacje , poczekam i zobacze jaka bedzie reakcja

Daj znać na forum co CI się uda załatwić.
W najgorszym wypadku rozwiążesz umowę i podpiszesz "jako nowy". Ale UPC raczej do tego łatwo nie dopuści, toznaczy, przed końcem umowy będzie nalegało, byś skorzystał z nowej oferty.
 
Do góry