HD w UPC

Saddam_82

New member
handlowiecupc napisał:
Siła sygnału w mieszkaniu najmniej zależy od kabla (czasem złe są rozgałęziacze) a najbardziej od sygnału wychodzącego ze skrzynki. I właśnie nad tym potrafi mieć kontrolę taki handlowiec jak ja. Trzeba wiedzieć co i z kim ustalić by wymiana kabli nie była potrzebna. Gdybym jak piszesz "nawijał makaron" to po 10 latach pracy już dawno klienci by mnie zlinczowali. (Jesteśmy na stałe odpowiedzialni za dane bloki)

a to ciekawe, bo monter, który mnie odwiedził z instalacją stwierdził, że mam za słaby sygnał i on z tym nic nie może zrobić, zgłosi na serwis i oni "podbiją" sygnał, mają na to 48h. To jak to jest, że jeden monter daje dupy i zgłasza na serwis a inny pisze, że "potrafi mieć nad tym kontrolę taki handlowiec jak on"???.
Tak swoją drogą, to 2 lata temu jak zakładałem internet w Aster, panowie monterzy przyszli, spojrzeli na kabel (widać było że kładziony kilka lat temu) i powiedzieli, że trzeba wymienić, ja się upierałem, żeby spróbowali podłączyć na tym co jest, podłączyli i kupa wyszła. Po wymianie kabla nie było problemu.
 

de.camillo

New member
witam
Saddam_82 nie jest to trudna odpowiedź.
Monterzy, którzy podłączają dekodery cyfrowe nie pracują w UPC, a współpracują z nimi. Dlatego on nie ma dostępu do linii zewnętrznej, tylko w domu czy mieszkaniu podłącza tuner lub montuje dodatkowe gniazdo.
Jeśli masz problem z sygnałem to musi to sprawdzić lub naprawić jakiś technik z UPC.
pozdro
 

wek

New member
mamy 1 lipca a nowej promocji nie widac, moze po prostu jest za wczesnie, a moze rusza nie od 1 lipca tylko pozniej, a moze... nowej promocji nie bedzie :)
ale zauwazylem, ze promocja na pakiety premium jest o 31 sierpnia, wiec tego raczej nie zmienia na razie
 

dzikus

New member
halo handlowiec, czy cos wiadomo?
czy moze tak, jak sie to ostatnio praktykuje bedzie info o przedluzenie bieżącej "promocji" o miesiac?
 

szewol

New member
Bez reklam
dzikus napisał:
halo handlowiec, czy cos wiadomo?
czy moze tak, jak sie to ostatnio praktykuje bedzie info o przedluzenie bieżącej "promocji" o miesiac?

Dzwoniłem do UPC i promocje na C+ i HBo wciąż te same.
Podejrzewam, że na tv cyfrowa jest podobnie - cudowne "przedłużenie"
Inaczej handlowiec UPC już dawno by się chwalił ;)
Jedna zmiana - od 7 lipca 2008 roku - interaktywne gry będą płatne.

Brawo UPC. Tylko tak dalej. Jeszcze powinniście wprowadzić zz 10 zł miesięcznie opłaty za "pilota" do dekodera/tv/dvd. A co - jak chcę niech płacą :mrgreen:
 

dzikus

New member
No wlasnie, ja jestem bardzo ciekawy. Korzystam z pakietu pelnego, internetu tubo i c+, place aktualnie za to ok. 150zl. Po przejsciu na cyfrowa z hd kosztowaloby mnie to 230zl, czy tak?
A przez pierwsze 3, badz 6 miesiecy (tutaj juz rozne wersje przedstawiaja na infolinii) 180zl, czy tak, czy moze mozesz zaoferowac cos lepszego? Jesli tak, to ja chetnie do Ciebie zadzwonie.

pozdrawiam

p.s. aha, wczoraj dostalem maila o podwyzce abonentu za pelny pakiet w analogu na 63,50pln
 

szewol

New member
Bez reklam
handlowiecupc napisał:
Ciekawa sugestia. Przeanalizujemy ją.

Licze na to.
Nie zmienia to jednak faktu, że jesteście NAJDROŻSZĄ telewizją cyfrową w Polsce.

Jak już wspomniałem kilkanaście postów wyżej przeprowadzajac analizę inne kablówki (patrz - Vectra) potrafią zaoferowac za ok. 135 pełny pakiet [z wieksza ilościa kanałów niż w UPC] wraz z C+, HBO i Cinemax. Dlatego dzisiaj mają największa ilczbę abonentów cyfrówki wśród kablówek.

A Wy nadal swoje - 180 zł za full wypas. Za C+ i HBO płacą wszyscy tyle samo bez względu czy odbierają HBO HD i Canal+ HD czy też nie. I te bajanie na infolinii - jest droższy bo ma Pan kanały w HD. A przecież za kanały HD klient płaci wybierając dekoder HD. Zdecydujcie się.

PS. Te "wypociny" nie są bezpośrednio do "handlowiecupc", bo on musi sprzedac to co mu "góra" przygotowała i w tej sprawie - jak widac - ma guzik do gadania. Niestety...

PS2..
Dla podrażnienia :mrgreen:
Dzisiaj Multimedia Polska wprowadziła do oferty cyfrowej HBO i Cinemax. Za pierwszy kanał (przy umowie rocznej) płąci się tam 19,9 zł, drugi przez 3 miesiące za firko póxniej normlanie (z HBO 10 zł). Czyli za 29,9 zł mam HBO z Cinemax, a obecnie w UPC za samo HBO płace 30 zł.

Podobnie jest z Canal+. Łącznie za HBO, Canal+ i Cinemax Multimedia Polska chce 3 miesiąca za 2 zł, kolejne 10 za około 59 zł. Z Canal+ drożej o 6 zł. W UPC za C+, HBO i Cinemac chcą 80 zł. Takie maluskie porownanie.
 
Ostatnia edycja:
szewol napisał:
Licze na to.
Nie zmienia to jednak faktu, że jesteście NAJDROŻSZĄ telewizją cyfrową w Polsce.

Jak już wspomniałem kilkanaście postów wyżej przeprowadzajac analizę inne kablówki (patrz - Vectra) potrafią zaoferowac za ok. 135 pełny pakiet [z wieksza ilościa kanałów niż w UPC] wraz z C+, HBO i Cinemax. Dlatego dzisiaj mają największa ilczbę abonentów cyfrówki wśród kablówek.

A Wy nadal swoje - 180 zł za full wypas. Za C+ i HBO płacą wszyscy tyle samo bez względu czy odbierają HBO HD i Canal+ HD czy też nie. I te bajanie na infolinii - jest droższy bo ma Pan kanały w HD. A przecież za kanały HD klient płaci wybierając dekoder HD. Zdecydujcie się.

PS. Te "wypociny" nie są bezpośrednio do "handlowiecupc", bo on musi sprzedac to co mu "góra" przygotowała i w tej sprawie - jak widac - ma guzik do gadania. Niestety...

PS2..
Dla podrażnienia :mrgreen:
Dzisiaj Multimedia Polska wprowadziła do oferty cyfrowej HBO i Cinemax. Za pierwszy kanał (przy umowie rocznej) płąci się tam 19,9 zł, drugi przez 3 miesiące za firko póxniej normlanie (z HBO 10 zł). Czyli za 29,9 zł mam HBO z Cinemax, a obecnie w UPC za samo HBO płace 30 zł.

Podobnie jest z Canal+. Łącznie za HBO, Canal+ i Cinemax Multimedia Polska chce 3 miesiąca za 2 zł, kolejne 10 za około 59 zł. Z Canal+ drożej o 6 zł. W UPC za C+, HBO i Cinemac chcą 80 zł. Takie maluskie porownanie.
Nie podrażniłeś. Vectra występuje na "prowincji", gdzie i my w związku z małymi kosztami mamy niższe ceny. W W-wie, Krakowie czy Katowicach jesteśmy najtańsi.
Co do nowych ofert to zaczekajcie chwilkę bo u nas miesiąc zaczyna się po ok 3-4 dniach od kalendarzowego.;)
 

fx25

Klub HDTV.com.pl
VIP
handlowiecupc napisał:
Siła sygnału w mieszkaniu najmniej zależy od kabla (czasem złe są rozgałęziacze) a najbardziej od sygnału wychodzącego ze skrzynki. I właśnie nad tym potrafi mieć kontrolę taki handlowiec jak ja. Trzeba wiedzieć co i z kim ustalić by wymiana kabli nie była potrzebna. Gdybym jak piszesz "nawijał makaron" to po 10 latach pracy już dawno klienci by mnie zlinczowali. (Jesteśmy na stałe odpowiedzialni za dane bloki)

jak to czytam to mam wrażenie że nie masz kontroli nad wlasnymi palcami i bzdury ci wystukują na klawiaturze ....:grin::grin:

Masz może choć jeden klucz do jakiejkolwiek skrzynki ??? miernik ???
a może mila pani w CC na twój tel. pilotem zwiększa silę sygnału w LB ??
może nawet zwiększyć tak bardzo (skoro niema potrzeby wymiany "nędznych" kabli ) że bezprzewodowo zadziała ????

To ja się teraz pytam JAKĄ TY MASZ CHŁOPIE KONTROLĘ ????

Ktoś pytając o wymianę kabli zastanawia się czy na starych zapewne ułożonych pod tynkiem (dawno, dawno temu ...) będzie miał sygnał Ok czy też może z okazji wizyty montera zamówić ekipę remontowo-budowlaną żeby nie musieć oglądać "nowego" białego kabelka.
 

dzikus

New member
ok, juz znam odpowiedz, jest to podstawa do rozwiazania umowy. UPC samo o tym pisze w mailu, dopiero teraz przeczytalem ten mikrodruczek na samym dole.
Swoja droga, czy takie sprawy mozna zalatwiac mailowo, czy nie powinienem dostac takiego powiadomienia listownie?
gdybym byl na urlopie moglbym w ogole przeoczyc takie info w natloku spamu mailowego

pozdrawiam
 

dzikus

New member
handlowiec, czy moglbys na priva podac mi numer do siebie?
naprawde chcialbym sie z toba dogadac i cos zamowic, rozmawialem dzisiaj kilka razy z infolinia na upc i za kazdym razem twierdza co innego. Malo tego, twierdza, ze oferta od piatku bedzie mniej korzystna, niz ta ktora jest teraz. A ta ktora jest teraz, jak dobrze wiemy, to 6+6, a nie 12 promocji, jak maja nowi.

pozdrawiam
moj mail: felicjan@op.pl
 

qnrad

New member
dzikus napisał:
ok, juz znam odpowiedz, jest to podstawa do rozwiazania umowy. UPC samo o tym pisze w mailu, dopiero teraz przeczytalem ten mikrodruczek na samym dole.
Ja też przeczytałem, ale nie podoba mi się ten mikrodruczek:

W przypadku skorzystania z powyższego uprawnienia UPC Polska Sp. z o.o. nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu rozwiązania umowy, z wyjątkiem umów zawartych na warunkach promocyjnych i czas określony.


Ja, oczywiście, (pewnie jak 99% użytkowników UPC) mam umowę na czas określony i korzystam z jakiejś promocji. Czy to oznacza, że jak rozwiąże umowę nie zgadzając się na podwyższone ceny (wina UPC), to i tak JA będę musiał zapłacić UPC odszkodowanie???
:confused:
 

szewol

New member
Bez reklam
handlowiecupc napisał:
Nie podrażniłeś. Vectra występuje na "prowincji", gdzie i my w związku z małymi kosztami mamy niższe ceny. W W-wie, Krakowie czy Katowicach jesteśmy najtańsi.
Co do nowych ofert to zaczekajcie chwilkę bo u nas miesiąc zaczyna się po ok 3-4 dniach od kalendarzowego.;)

Podrazniłem, podrazniłem.

Mogę się zgodzić, co wiele razy pisałem, że oferta podstawowoa UPC (Max i Select) jest w miare OK. Niestety kanały Premium to porażka - najdroższa w Polsce! - , do tego brak promocji na poszczególne pakiety C+ lub HBO i Cinemax, nie wspominając o promocjach dla tych, którzy wybierają kilka niż jeden pakiet premium.

W przypadku Multimedia Polska abonent na promocjach Premium miesięcznie ma oszczedności ok 22 zł, w ciągu rocznej umowy około 220 zł, w porównaniu z UPC. Chyba tylko idiota nie chce zaoszczędzić.

Co do Vectry - atrkacyjna promocja na przejście z analogu na cyfrówkę spowodowało, że w siedzibie Vectry ustawiały się kolejki po dekodery. I dzisiaj ta - według Ciebie - "prowincjonalna" kablówka ma największa ilość użytkowników TV cyfrowej.
 
szewol napisał:
Podrazniłem, podrazniłem.

Mogę się zgodzić, co wiele razy pisałem, że oferta podstawowoa UPC (Max i Select) jest w miare OK. Niestety kanały Premium to porażka - najdroższa w Polsce! - , do tego brak promocji na poszczególne pakiety C+ lub HBO i Cinemax, nie wspominając o promocjach dla tych, którzy wybierają kilka niż jeden pakiet premium.

W przypadku Multimedia Polska abonent na promocjach Premium miesięcznie ma oszczedności ok 22 zł, w ciągu rocznej umowy około 220 zł, w porównaniu z UPC. Chyba tylko idiota nie chce zaoszczędzić.

Co do Vectry - atrkacyjna promocja na przejście z analogu na cyfrówkę spowodowało, że w siedzibie Vectry ustawiały się kolejki po dekodery. I dzisiaj ta - według Ciebie - "prowincjonalna" kablówka ma największa ilość użytkowników TV cyfrowej.
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisalem, że na "prowincji" my też mamy inne (niższe) ceny. Za to w dużych aglomeracjach gdzie koszty prowadzenia działalności są większe i gdzie nie występują (bo ich nie stać) tacy "potentaci" jak Vectra czy Multimedia - nasze usługi są najtańsze (zobacz ofertę Astera gdzie za podobny pakiet trzeba wyłożyć 210 zł).
 

szewol

New member
Bez reklam
handlowiecupc napisał:
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisalem, że na "prowincji" my też mamy inne (niższe) ceny. Za to w dużych aglomeracjach gdzie koszty prowadzenia działalności są większe i gdzie nie występują (bo ich nie stać) tacy "potentaci" jak Vectra czy Multimedia - nasze usługi są najtańsze (zobacz ofertę Astera gdzie za podobny pakiet trzeba wyłożyć 210 zł).

Z tego co mi wiadomo ceny telewizji cyfrowej - bo o niej rozmawiamy - sa wszędzie takie same, bez względu na miejsce jej świadczenia. Niższe ceny dotyczą jedynie telewizji analogowej i pakietu podstawowego, bo promocje w analogu na HBO i C+ sa takie same dla wszystkich.
 

_Ramirez_

New member
Witam !

A jam inne pytanie , czy tylko mi się wydaje że TVP2 w telewizji cyfrowej UPC to poprostu sygnał analogowy naziemny puszczony po "cyfrze" ?? Jak oglądam TVP2 to mam wrażenie że przełączyłem się na antenę pokojową , widać "odbicia" sygnału .

Andrzej
 

Peek

New member
Bez reklam
handlowiecupc napisał:
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisalem, że na "prowincji" my też mamy inne (niższe) ceny. Za to w dużych aglomeracjach gdzie koszty prowadzenia działalności są większe i gdzie nie występują (bo ich nie stać) tacy "potentaci" jak Vectra czy Multimedia - nasze usługi są najtańsze (zobacz ofertę Astera gdzie za podobny pakiet trzeba wyłożyć 210 zł).
Bardzo ciekawe, bo ja jestem abonentem Astera i za wszystkie programy analogowe, cyfrowe, Premium i HD (których Aster ma najwięcej) płacę 136zł, ale zdaje się, że ty już w tym temacie ostrzeżenie miałeś...(tak samo kiedy mówiles, że HD jest lepsze w MPEG-2:hmm: )

A co do Vectry to jak wyjasnisz to, że mimo tego, że występuje jak ty to ująłeś "na prowincji" a nie ma jej np. w Warszawie i Krakowie to i tak ma wiecej abonentóe cyfrowej TV od UPC:hmm:

A co do cen to na waszej stronie jest napisane, że zmienia się tylko cena pakietu Pełnego TV analogowej.
 
Ostatnia edycja:
Do góry