HD w UPC

slupek

Member
To było tylko na próbę. Sprawdzałem działanie i tyle. Nie mam potrzeby stawiać ftp.
Przyznam też, że nie wiedziałem o takim ograniczeniu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Desverger

New member
Mam pytanie do użytkujących Horizona. A mianowicie, mojemu ojcu zakończyła się umowa i przedłużył ją i obecnie stary dekoder wymieniono mu na Horizona. Ojciec zadzwonił do mnie, że coś jest nie tak więc pojechałem to sprawdzić. Problemów okazało się kilka. Pierwszym było ciągłe wyświetlanie infografiki EPG, która wyświetlana jest na ekranie podczas zmiany kanału (numer, nazwa, czas programu itd.). Ta infografika powinna zniknąć automatycznie po około 2 sek. a utrzymywała się non-stop. Po dwukrotnym restarcie i przywróceniu ustawień fabrycznych grafika znika tak jak powinna. Pozostał kolejny problem, tj. ta infografika jest wyświetlana nieprawidłowo tzn. powinna zaczynać się od lewego dolnego rogu a zaczyna się około 10-15 cm od niego i jest urwana a ta ucięta część jest wyświetlana od lewego rogu ( W tych 10-15 cm). Zadzwoniłem do UPC, przyjechał serwisant i stwierdził, że... "Horizony niestety tak mają i on w domu też tak ma". Trzecią rzeczą jest to, że gdy naciskam MENU i wejdziemy w ustawienia to napisy w górnej części (chodzi o napis kontrola rodzicielska, system, obraz i dźwięk) są wyświetlane w połowie tzn. ich górna część jest niewidoczna. Pomaga wejście w rozdzielczość i np. zmiana z 1080p na 720 i powrót na 1080. Wtedy napisy są mniejsze in się mieszczą. Niestety po wyjściu z menu i powrocie znów jest to samo - litery są wielkie i te występujące w górnej części ekranu są widoczne w od połowy. Ojciec 80-latek skwitował i przyjął wyjaśnienia serwisanta czyli stosowane przez mechaników samochodowych wyjaśnienia TTTM - Ten Typ Tak Ma i dalej ma tą infografikę EPG nieprawidłowo wyświetlaną plus hocki klocki z Menu. Ja mam NC+ a sąsiedzi ojca mają stare dekodery więc pytanie do Was czy faktycznie jeżeli chodzi o Horizona to TTTM?
 

slupek

Member
U mnie przy zmianie kanałów nie ma problemu z ciągłym pokazywaniem się infografiki EPG.
Znika tak jak powinna.
Samo wyświetlanie wygląda tak:

11udtmc.jpg


Ustawienia prezentują się następująco:

29wk0us.jpg


W ustawieniach mam wybrane 1080p.
 
Ostatnia edycja:

Desverger

New member
Dzięki slupek. U mojego taty niestety tak nie jest. Tam gdzie Ty masz Pogoda on miałby tylko ..da i 16.15. Nie ma też dolnej kreski i napisu " i dodatkowe informacje i opcje". Czyli sprawa jasna - Ten Typ Tak Nie Ma :)
 

slupek

Member
Na razie zaktualizowała mi się "Aplikacja" do 4.3.3 oraz "UI" do 2.1.60.7_RC8.1.
Oprogramowanie nadal 0.13.142.

Nic złego mi się nie dzieje i oby tak było dalej.

Czy ta procedura "restartu" nie wymusi sprawdzenia i wgrania nowej wersji oprogramowania?
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007414
 
Ostatnia edycja:

Kasio

Member
Dzięki slupek. U mojego taty niestety tak nie jest. Tam gdzie Ty masz Pogoda on miałby tylko ..da i 16.15. Nie ma też dolnej kreski i napisu " i dodatkowe informacje i opcje". Czyli sprawa jasna - Ten Typ Tak Nie Ma :)

Sprawdź czy czasami nie masz włączone w Tv Overscan/powiększenie/zoom/Wide zoom itp...
 

ROMI64

New member
Nowa generacja platformy Horizon z 4K i dyskiem 1 TB



Należący do Liberty Global, spółki matki m.in. UPC Polska, niemiecki operator kablowy Unitymedia zapowiada nową generację platformy Horizon. Co czeka abonentów?
59311.jpg

Horizon następnej generacji w niemieckiej sieci Unitymedia ma pojawić się w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy. Wyprodukowany przez firmę Arris dekoder ma nie tylko obsługiwać technologię Ultra HD / 4K. Zostanie wyposażony także dysk 1 TB, na którym będzie można nagrywać do sześciu programów jednocześnie.








Z zapowiedzi wynika także, że owa generacja platformy Horizon to także prostszy i szybszy interfejs, który ma prowadzić użytkownika przez różne treści zawsze i wszędzie. Będzie obejmował też usługę wideo na życzenie, w tym aplikacje innych firm (jak np. Netflix czy Youtube). Z kolei platforma multiscreen pozwoli na korzystanie z usług na dodatkowych urządzeniach typu TV, smartfony czy laptopy.

Nowością będzie m.in. funkcja sterowania głosowego i wyszukiwania aktywowana przez naciśnięcie przycisku na pilocie. Użytkownicy zyskają także spersonalizowane rekomendacje treści oparte na osobistych profilach oraz szybkie wznawianie i powtórkowe odtwarzanie (do 7 dni) z poziomu elektronicznego przewodnika po programach (EPG).

Kiedy Horizon nowej generacji trafi do Polski? Na chwilę obecną UPC Polska nie zdradza szczegółów. Co ciekawe, przedstawiciele Liberty Global zapowiadają, że nowa generacja Horizona zanim trafi do niemieckiego Unitymedia, wcześniej ma pojawić w innych krajach europejskich. Dodajmy, że UPC Polska wprowadzenie technologii 4K zapowiedziało na 2019 rok.

Przypomnijmy, że na koniec marca 2018 roku, z platformy Horizon w UPC Polska korzystało 530 tys. abonentów z 1,027 mln użytkowników telewizji cyfrowej. Jedynie w pierwszym kwartale 2018 roku w UPC Polska przybyło aż 60 tys. nowych użytkowników platformy Horizon


59311.jpg
 
Do góry