HD w UPC

TheTiger

New member
500Mb? To oni maja taka oferte? Hmm... Teraz to sie zastanawiam. Z jednej strony modem do maks 120Mb, a oferuja 500. Tylko to mi chyba nie potrzebne.
Jezeli chodzi o router to wole wlasny, bo moge troche nad nim panowac. Tym bardziej, ze chce miec dostep z zewnatrz do sieci (a konkretnie do jednego pc pelniacego role serwera). Po drugie po sieci bedzie latalo troche danych, bo chce miec streaming 4k z komputera do tv (z htpc) oraz dysk sieciowy.
 

wysio

Member
Bez reklam
No ja jeszcze nie dzwoniłem. Teraz, jak pogoda gorsza, to może wreszcie się za to wezmę. Umowa kończy mi się jakoś w końcu miesiąca...

Wysłane poprzez Tapatalk
 

wysio

Member
Bez reklam
Po lekturze tematu z forum z linku wyżej, zadzwoniłem dziś zapytać się o nowe warunki umowy. Obecnie mam Max HD z Mediabox z nagrywarką, FB 120 Mb i telefon 240 min za 115 zł. Chciałem ofertę z promocji rewia usług mix x - Max HD Horizon, net 250 Mb z modemem Compal Connect Box i telefonem bez zmian. Pan mi powiedział, że ta oferta skończyła się z końcem września, co jest kłamstwem, bo jeszcze wczoraj są wpisy, że osoby przedłużające umowę dostali ofertę z tej promocji. Powiedział mi kwotę 140 zł i nie był zupełnie skory do głębszej rozmowy. Także dziś wysłałem wymówienie. Kolega również stara się teraz o lepszą ofertę i jemu konsultant nawet dał do zrozumienia, że lepszą ofertę dostanie dopiero, jak złoży wymówienie...
Dwa lata temu rozmowa z konsultantem była lepsza, bo sam zaproponował mi przełączenie do działu utrzymania klienta i tam dostałem zadowalająca mnie ofertę bez żadnego wysyłania jakiś rezygnacji...

Wysłane poprzez Tapatalk
 

vectra1

Member
Bez reklam
Po lekturze tematu z forum z linku wyżej, zadzwoniłem dziś zapytać się o nowe warunki umowy. Obecnie mam Max HD z Mediabox z nagrywarką, FB 120 Mb i telefon 240 min za 115 zł. Chciałem ofertę z promocji rewia usług mix x - Max HD Horizon, net 250 Mb z modemem Compal Connect Box i telefonem bez zmian. Pan mi powiedział, że ta oferta skończyła się z końcem września, co jest kłamstwem, bo jeszcze wczoraj są wpisy, że osoby przedłużające umowę dostali ofertę z tej promocji. Powiedział mi kwotę 140 zł i nie był zupełnie skory do głębszej rozmowy. Także dziś wysłałem wymówienie. Kolega również stara się teraz o lepszą ofertę i jemu konsultant nawet dał do zrozumienia, że lepszą ofertę dostanie dopiero, jak złoży wymówienie...
Dwa lata temu rozmowa z konsultantem była lepsza, bo sam zaproponował mi przełączenie do działu utrzymania klienta i tam dostałem zadowalająca mnie ofertę bez żadnego wysyłania jakiś rezygnacji...

Wysłane poprzez Tapatalk

Nie martw się, żeby w UPC dostać normalną ofertę trzeba najpierw starą wymówić, dopiero skontaktuje się z Tobą dział utrzymania klienta
Nie gódź się od razu na pierwszą propozycję, którą Ci podadzą, zawsze da się urwać więcej.
Czy aby na pewno chcesz Horizona ?
Ja byłem na niego napalony, mały, dobrze wyglądający, dużo możliwości...ale poczytałem opinie i pooglądałem filmy na youtube, tak niedopracowanego i zawieszającego się sprzętu nie ma chyba żadna firma z branży
Ludzie przeklinają i wyczekują końca umowy.
Mam teraz w listopadzie jedną umowę do przedłużenia i w grudniu drugą, obydwie takie same

  • Max Extra HD z nagrywarką
  • Internet 120 mb/s
  • Telefon 240 min ( w obydwu przypadkach nigdy nie użyty)
Pierwszą umowę podpisałem za 119 zł, a drugą właśnie po wymówieniu za 99 co uważam jest dobrą ceną.

Dzisiaj napisałem maila o przedstawienie umowy.
Ps. daj znać co udało Ci się wywalczyć.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jak już podpiszemy umowę po ofercie z DUKiem, to proponuję ją rozwiązać i dopiero negocjować.
Nic nie tracimy, a prawdopodobnie otrzymamy jeszcze lepszą ofertę.
U mnie tak to właśnie wyglądało, a było to dobrze ponad roku temu.
Multiroom - 2 dekodery z nagrywarką
Pełen pakiet HD + gratis pakiet eXtreme
120mb/s
Telefon, ale tego nie wykorzystuję.
Cena 106zł

Takiej oferty DUK nie zaproponował przy pierwszym podejściu.
 

vectra1

Member
Bez reklam
Jak już podpiszemy umowę po ofercie z DUKiem, to proponuję ją rozwiązać i dopiero negocjować.
Nic nie tracimy, a prawdopodobnie otrzymamy jeszcze lepszą ofertę.
U mnie tak to właśnie wyglądało, a było to dobrze ponad roku temu.
Multiroom - 2 dekodery z nagrywarką
Pełen pakiet HD + gratis pakiet eXtreme
120mb/s
Telefon, ale tego nie wykorzystuję.
Cena 106zł

Takiej oferty DUK nie zaproponował przy pierwszym podejściu.

Armanig myślałem, że moja oferta była dobra ale ją przebiłeś :D
Przede mną dwie umowy do podpisania zobaczymy
Ps. używasz Horizona ? podziel się opinią bo wizualnie i rozmiarowo bardzo mi pasuje
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Chciałem Horizona, ale nie chcieli mi go dać ;)
Tzn. była tam jakaś opcja, ale bardziej mi zależało na Multiroomie.
Mediaboxy mam już przetestowane w kilku mieszkaniach, to badziew (wymieniałem kilka razy), ale jak się trafi dobry egzemplarz to jest ok.
Ten Horizon tak jak piszesz, też różnie potrafi działać.
Dużo zalezy od egzemplarza, mi jak coś nie działa to dzwonie i na drugi dzień mam nowy. Jest ok.

Jak nie będziesz do końca zadowolony z oferty DUK, a będzie w miarę akceptowalna, to podpisz tą umowę, a następnie ponownie zrezygnuj.
W tym DUKu też już wciskają co popadnie, że się nie da, że już lepiej nigdzie nie będzie itp.
Oni tam mają kilka leveli tego DUKa, ten pierwszy jest już popularny i czasami trudno o coś wyjątkowego.
U mnie przy ostatecznym podejściu, kobitka kazała poczekać i poleciała gdzieś (rzekomo) do kierownika, a ten wyraził zgodę ;)
Pewnie pic na wode, ale finalnie cenę mam ok.
 

wysio

Member
Bez reklam
Znajomy ma Horizon i działa mu dobrze. Mi zależy najbardziej na lepszej jakości obrazu. Reszta jest mniej istotna. Mediaboxy też potrafią być kłopotliwe. Przez tyle lat będąc w UPC przekonałem się, że trzeba po prostu mieć szczęście do sprzętu.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

wysio

Member
Bez reklam
Dziś miałem telefon z działu utrzymania klienta i zaproponowano mi takie oto ceny. Telewizja max extra HD z Horizon, net 120Mb i telefon 240min za 96zł, to samo, ale net 250Mb 10 zł więcej. Dobrałem pakiet eleven i wyszło 125zł oraz rozmowy na stacjonarne i komórki bez limitu nawet za granicę!! Wiem, że można się jeszcze targować, ale nie będę zrzędził o 10 zł jak niektórzy z forum z linku wyżej.
Koledze też kończy się umowa, ale nie wypowiedział umowy, a jedynie zadzwonił do działu utrzymania klienta i dostał pierwszą wersję, którą wymieniłem za 106zł, czyli 10zł więcej, niż mi zaproponowano.
Do tego oczywiście router Compal connect box, który jest dużo lepszy niż te wszystkie inne routery z UPC.
Wniosek z tego taki, że warto wypowiedzieć umowę - zwłaszcza, że można to zrobić przez internet.
 

zochu91

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dziś miałem telefon z działu utrzymania klienta i zaproponowano mi takie oto ceny. Telewizja max extra HD z Horizon, net 120Mb i telefon 240min za 96zł, to samo, ale net 250Mb 10 zł więcej. Dobrałem pakiet eleven i wyszło 125zł oraz rozmowy na stacjonarne i komórki bez limitu nawet za granicę!! Wiem, że można się jeszcze targować, ale nie będę zrzędził o 10 zł jak niektórzy z forum z linku wyżej.
Koledze też kończy się umowa, ale nie wypowiedział umowy, a jedynie zadzwonił do działu utrzymania klienta i dostał pierwszą wersję, którą wymieniłem za 106zł, czyli 10zł więcej, niż mi zaproponowano.
Do tego oczywiście router Compal connect box, który jest dużo lepszy niż te wszystkie inne routery z UPC.
Wniosek z tego taki, że warto wypowiedzieć umowę - zwłaszcza, że można to zrobić przez internet.

Ja przedwczoraj przedłużyłem umowę na Max HD + internet 120 Mb + tel 240 min za 89 zł miesięcznie, gratis dostałem nowy router connect box :)
A odnośnie targowania, to mnie też się nie chciało wypowiedzenia pisać, ale wiem, że można w przypadku tego pakietu zejść do 79zł (polecam regulamin oferty Rewia) :)
 
Ostatnia edycja:

brodacz

Active member
Bez reklam
Niebawem rozpoczną się testy nowego menu Horizon. Mam nadzieję wziąć w nich udział i na bieżąco relacjonować zmiany i zachowanie.
Czy Compal o którym piszecie to modem z wbudowanym routerem, czy sam router?
 

wysio

Member
Bez reklam
Jest to router, który też pełni funkcję modemu. Ogólnie chodzi bardzo dobrze. Wifi ma dobry zasięg, obsługuje pasmo 5 Ghz, dzięki czemu potrafi wykorzystywać szybkie łącze z urządzeniami które obsługują tą częstotliwość. Do tego wygląda bardzo ładnie i nowocześnie.
Co do menu Horizon, to faktycznie przydało by się inne oprogramowanie. Przede wszystkim opcje i lista funkcji powinna być w formie listy po lewej stronie ekranu. Tak samo lista programów, które będą nadawane w następnej kolejności, a nie tylko jeden następny. W Mediabox można było sobie przejrzeć dowolną ilość następnych programów dla danego kanału. Obecna forma pokazywania, tj w dolnej linii przewijany na boki, nie jest za wygodny w użyciu. Trzeba się przyzwyczaić.

Wysłane poprzez Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wiem, że można się jeszcze targować, ale nie będę zrzędził o 10 zł jak niektórzy z forum z linku wyżej.
[...]
Wniosek z tego taki, że warto wypowiedzieć umowę - zwłaszcza, że można to zrobić przez internet.

Nie rozumiem tego wpisu.
Wniosek jest taki, że gdybyś był taki bogaty to również nie zrzędziłbyś tu na forum opisując co warto a co nie, tylko z buta wziąłbyś pierwszą lepszą ofertę ze strony.

Ja płaciłem przez długie lata rachunki po 200zł, za coś co stało na stronie 130zł, ale nie wywyższałem się tutaj jak to inni zrzędzą za marne paredziesiąt zł. msc.

Skoro ktoś pyta o najniższą możliwą ofertę, to logicznym jest, że taką przedstawiamy.
Najniższą jest wypowiedzenie oferty która się otrzyma z działu DUK.
Wszystkie procedury są w locie, więc nie tracimy czasu więcej jak pisanie tu na forum.
Nikt z tego nie musi korzystać, ale jeżeli ktoś podpisał umowę za pośrednictwem działu DUK i (np.) sprzęt w tym okresie nie działa poprawnie (ja właśnie tak miałem), to ma akurat powód do wypowiedzenia umowy, a nie serwisowania. Nie dość, że dostanie sprawny sprzęt, to jeszcze zaoszczędzi trochę grosza na nowej umowie.
 
Ostatnia edycja:
Do góry