HD w UPC

emde_

New member
Aa okej. Nie jestem w UPC ale mam problem z routerem i z chęcią bym wymienił na coś porządnego :) Na kablu mam 60Mb/s a na wifi tylko 17... dlatego nie biore netflixa póki routera nie wymienie.

Sorry za offtop.
 
@ Kamil_89
Tak kolego, dla wszystkich Klientów którzy mieli mniej niż 60 został wysłany taki mail. Co do Twojej prędkości to sprawdzales na kablu czy WiFi, jak to drugie to oczywiście spadek może być.

@ armanig
Może być, ale nie powinien przy tych prędkościach.
U mnie były podobne kwiatki, jaki masz router?

test wykonałem na kablu, router UPC Technicolor.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Technicolor to badziewie.
Wymień router.
Na kablu zazwyczaj są pełne prędkości i to jest najmniejszy problem, ale na WiFi też można zaradzić tak jak wspomniałem wcześniej. Sam się z tym borykałem, raz to było 80mb/s, innym razem 2mb/s. Na nowym sprzęcie nie ma tych problemów, także te 60mb/s zawsze powinny być.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
A ja będę miał niebawem wymianę Hitrona na coś nowego. Podobno będzie miał odblokowane wi-fi to zdam relację jak śmiga 500 Mb. Wcześniej bywało różnie, pomimo, że światłowód mam w lokalu.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
No więc dla niecierpliwych dobra wiasomość. 28.08 UPC uruchamia na części adresów w W-wie prędkość 500 Mb/s. Cena ma się zaczynać od 69 zł (jednak oficjalnie będzie się podawač wyższą kwotę). Jeśli nie będzie problemów technicznych to kolejne lokalizacje niebawem.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Zatem jak zapowiedziałem od wczoraj jest już dostęp do 500 Mb i to w dodatku we wszystkich lokalizacjach, które obsługują tę prędkość. Niebawem jednak nastąpi pewna zmiana, która może nam użytkownikom da niewiele, ale będzie zauważalna. Trzymajmy kciuki za połączenie z Netflixem.
 

Vex

Member
Bez reklam
Małe rozczarowanie uploadem 25 Mbps przy 500 Mbps downloadu. Myślałem, że będzie chociaż to 40 jak jest 250/20 Mbps.
 

Kasio

Member
Mam pytanie,czy u Was też dekodery z UPC zgłupiały i to całkowicie ?
Chodzi o to że jakiś czas temu na Multiroom-Mediabox wywalało mi komunikat na TVP1,TVN... "podłącz kabel antenowy" :eek: ,kopara mi opadła,i tak miałem kilka dni,reszta kanałów bez problemu,teraz brak możliwości nagrywania serii z TVP,TVN,znaczy sie nagrywa jest ikonka nagrywania na EPG i w "mój kalendarz" ,ale w nagrywarce nie ma nagrania.
Horizon,nie wiem ale wydaje mi sie że niedawno była aktualizacja softu,i co ? i jest tyle błędów że masakra:
-nie w pełni sprawne wyszukiwania np:
wpisujemy Świat według Kiepskich, i zero wyników itd...

-nie w pełni sprawne planowanie nagrania serii
-nagrania nie można odtworzyć
czasami działa jak przełączę Horizona w tryb poboru mocy "szybki"
zazwyczaj wtyczka z kontaktu leci z ogromnym hukiem

-brak możliwości nagrywania serii (w tym przypadku stary,dobry Ferdek ) z Polsatu,
"Trwa planowanie...."
"Zaplanowano nagrywanie serii"
wchodzimy w "Program TV" i brak ikonki nagrywania obok Ferdynanda,
wchodzimy w "Zaplanowane nagrania" i brak zaplanowanego nagrania"
wchodzimy w ponownie w "Program TV" klikamy nagrywanie na Ferdynanda ,wybieramy "nagraj ten odcinek" czekamy.... trwa planowanie nagrywania" i wywala nam komunikat "zaplanowano nagrywanie serii" :fool: :fool: :fool: qwa strach sie bać...

A NAJCIEKAWSZE ZOSTAWIŁEM NA KONIEC !!!
dzisiaj rano pojawiło sie u mnie w "zaplanowanych nagraniach" nagrywanie serii "Mars" z programu National Geographic ,jak dobrze pamietam nagrywałem tą serie we wrzesień-pazdziernik 2016 roku jak miałem jeszcze MediaBox'a,jak to zobaczyłem uciekłem z domu...

giphy.gif
 

Jawosz

Member
Chciałbym przejść z Vectra do UPC (W-wa).
Net 250 i podstawowy pakiet TV.
Oferta na stronie jest dosyć uboga i droga.
Nie ma wogóle ulotek UPC w skrzynkach więc nie ma opcji na jakies rabaty przedstawicieli handlowych. Macie może jakis pomysł jak uzyskac lepszą ofertę niż ta co jest na stronie ?
 
Ostatnia edycja:

Dubek

Member
Bez reklam
Mam pytanie,czy u Was też dekodery z UPC zgłupiały i to całkowicie ?
Chodzi o to że jakiś czas temu na Multiroom-Mediabox wywalało mi komunikat na TVP1,TVN... "podłącz kabel antenowy" :eek: ,kopara mi opadła,i tak miałem kilka dni,reszta kanałów bez problemu,teraz brak możliwości nagrywania serii z TVP,TVN,znaczy sie nagrywa jest ikonka nagrywania na EPG i w "mój kalendarz" ,ale w nagrywarce nie ma nagrania.
Horizon,nie wiem ale wydaje mi sie że niedawno była aktualizacja softu,i co ? i jest tyle błędów że masakra:
-nie w pełni sprawne wyszukiwania np:
wpisujemy Świat według Kiepskich, i zero wyników itd...

-nie w pełni sprawne planowanie nagrania serii
-nagrania nie można odtworzyć
czasami działa jak przełączę Horizona w tryb poboru mocy "szybki"
zazwyczaj wtyczka z kontaktu leci z ogromnym hukiem

-brak możliwości nagrywania serii (w tym przypadku stary,dobry Ferdek ) z Polsatu,
"Trwa planowanie...."
"Zaplanowano nagrywanie serii"
wchodzimy w "Program TV" i brak ikonki nagrywania obok Ferdynanda,
wchodzimy w "Zaplanowane nagrania" i brak zaplanowanego nagrania"
wchodzimy w ponownie w "Program TV" klikamy nagrywanie na Ferdynanda ,wybieramy "nagraj ten odcinek" czekamy.... trwa planowanie nagrywania" i wywala nam komunikat "zaplanowano nagrywanie serii" :fool: :fool: :fool: qwa strach sie bać...

A NAJCIEKAWSZE ZOSTAWIŁEM NA KONIEC !!!
dzisiaj rano pojawiło sie u mnie w "zaplanowanych nagraniach" nagrywanie serii "Mars" z programu National Geographic ,jak dobrze pamietam nagrywałem tą serie we wrzesień-pazdziernik 2016 roku jak miałem jeszcze MediaBox'a,jak to zobaczyłem uciekłem z domu...

giphy.gif


U mnie wszystko śmiga ładnie, może dekoder Ci siada?
 

Kasio

Member
Też tak myślałem, ale oby dwa na raz,w tym samym czasie ? ,poza tym na info lini UPC automat gada przez 24h żeby w razie problemów wyłaczyc Horizona z zasilania itd... , :hihi: poczekamy zobaczymy..
 

Kasio

Member
Sprawa wyjaśniona, Horizon (tryb uruchamiania: Szybki) i MediaBox (tryb zasilania: Standardowy) w tych trybach działają dobrze ,Horizon w trybie innym niż "Szybki" głupieje,tak jak opisałem wcześniej,tak samo MediaBox.Pewnie to problem z lokalnym połaczeniem dekoderów z serwerem,tak samo jest problem z dekoderem Horizon w aplikacji "Horizon GO" na windows,w ustawieniach/moje dekodery ,w opcji "Obejrzyj w TV" ,jest wpis "Twój dekoder nie może zostać znaleziony",obsługa techniczna UPC poradziła żebym jakiś czas poczekał,az dekoder zaloguje sie na serwerze.... i tak czekam juz 7 miesięcy. :fool:
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Zawsze miałem dobre tv i nigdy nie narzekałem na obraz. Oczywiście były pewne różnice (najlepsze są kanały z paczki C+), ale może to też zależeć od samego nadawcy.
 
Do góry