HBO HD na POLSAT CYFROWY

bluray

Banned
Na platformie Polsat Cyfrowy posiadacze tunerów PC HD (Samsung H370G) mają mieć od jutra, w pełni darmowy darmowy dostęp do oferty HBO HD !!!
CZEKAMY teraz na sygnał.

Na N-ce było inaczej:
Za promo HBO wydłużano umowę o 12 miesięcy:

4. Zamówienie Promocji przez Dotychczasowego Abonenta zwiazane jest z modyfikacja okresu obowiazywania Umowy, odpowiednio jak
ponizej:
1) w stosunku do Dotychczasowych Abonentów, którzy w chwili zamawiania Promocji, korzystaja z usług ITI Neovision na podstawie Umowy zawartej na czas oznaczony, a do konca trwania Umowy pozostało mniej niz 15 miesiecy okresu oznaczonego, Umowa zostaje przedłuzona o czas oznaczony 12 miesiecy, liczony od zakonczenia okresu oznaczonego Umowy obowiazujacej w chwili zamawiania Promocji,[/quote]

http://n.pl/fileadmin/pdf/warunki_promocji_HBO_3_miesiace_w_prezencie.pdf

 

pwys

New member
HBO HD od 21 marca będzie też testowo dostępny w dla wszystkich abonentów pakietu HBO posiadających dekoder Samsung HD. :mrgreen:

Natomiast promocja n jest już nieaktualna od jakiegoś czasu... :)
 

bluray

Banned
Jaką macie jakość ?
U mnie leci (kanał 18 ) normalne SD i obraz jest nieostry nawet jak na SD.
Ale jest zato dumne logo HBO HD.
Stan z godziny 11.26.

A jak jest na N-ce ?
Mam N ale nie wykupiłem pakietu HBO więc nie mam dostępu.

Sprawa druga:
W odniesieniu do promocji HBO na N użyłem czasu przeszłego.
To dla uzasadnienia dlaczego nie zaakceptowałem tamtej promocji.
Wydłużenie o rok współpracy nie interesowało mnie.
 
Ostatnia edycja:

Pawel_23

New member
Na n-ce od wczoraj też można oglądać HBO HD. Nie wiem jak jest z osobami które nie mają zamówionego pakieto HBO.
 

ernane

New member
co do jakości to w końcu to są testy ;) chociaz to slowa moznaby inaczej interpretowac. Tak samo jak decyzja o euro za free strzal w dziesiatke.
Ja licze na cos jeszcze :) na swietna oferte dla nowych klientow tuz przed euro!
 

bluray

Banned
Na n-ce od wczoraj też można oglądać HBO HD. Nie wiem jak jest z osobami które nie mają zamówionego pakietu HBO.

Ja nie mam wykupionego n N-ce HBO i tym samym nie mam dostępu do HBO HD.

Na POLSACIE jest ok. i HBO HD (kanał 18 ) jest a free.
Nadal nie spotkałem ani jednej pozycji HD.
Wszystko to SD. I nie najlepsze SD.
Mam wrażenie, że na razie nie mają materiałów w HD.
Harry Potter SD ale 16:9.
 
Ostatnia edycja:

zbyniu4

New member
Ok. Jest w CP HBO HD. Tylko -hm może to tylko u mnie- nie ma wogóle głosu. Obraz niekiedy się szarpie. Może mam źle podłączony dekoder a może to jest ogólny feler. Proszę o krótkie info. jak jest u Was.
Pozdro.
 

Mabri

New member
bluray napisał:
A jak jest na N-ce ?
Mam N ale nie wykupiłem pakietu HBO więc nie mam dostępu.

Na N ogólnie jest OK, bez problemów technicznych.
Na pewno nie jest gorzej niż na sd. W prawdziwym HD był może jeden czy dwa filmy i wtedy było całkiem dobrze. Reszta to upscaling a różnice w jakości obrazu subtelne. Największa porażka to filmy nadawane w 4/3.
To jednak dopiero testy.
 
Ostatnia edycja:

adrian1990_02

New member
nie ma HBO HD

zbyniu4 napisał:
Ok. Jest w CP HBO HD. Tylko -hm może to tylko u mnie- nie ma wogóle głosu. Obraz niekiedy się szarpie. Może mam źle podłączony dekoder a może to jest ogólny feler. Proszę o krótkie info. jak jest u Was.
Pozdro.

ja mam cyfrę + i nie posiadam HBO HD.
Jak to jest że co niektórzy mają???
 

rembick

Member
slimak72 napisał:
Czy ktoś wie, czy aktualni abonenci CP mogą liczyć na wymianę dekodera ze starego echostara na Samsunga HD?

Ja wiem... że nie można... :( chyba, że masz już umowę na czas nieokreślony... wtedy zrywasz umowę i podpisujesz nową... problem tylko w tym że euro2008 juz za 2 miesiace a okres wypowedzenia w cp to 3 miesiace...
 

slimak72

New member
Dzięki, wczoraj dostałem taką samą kategoryczną odpowiedź z centrum obsługi klienta:

Szanowny Panie

Uprzejmie informuje, iż Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości wymiany dekodera na nowy model. Wyjaśniam, że Umowa na zakup dekodera stanowi odrębny stosunek prawny, w związku z tym nie należy jej łączyć z bieżącą umową. Zakup dekodera wiąże się z nowym obowiązkiem abonamentowym
Dla mnie jest to chore podejście do stałych klientów.
 

kris74

New member
no faktycznie chore podejście, też myślałem o wymianie dekodera (Euro 20088)), ale w takiej sytuacji to albo płacić drugi abonament, albo czekać 3 miesiące na wypowiedzeniu. :(
 

rembick

Member
slimak72 napisał:
Dla mnie jest to chore podejście do stałych klientów.

No właśnie... witamy w klubie... pytanie tylko... jakie konskewncje ponosi abonent w przypadku zerwania umowy przed czasem...? ja podpisałem porozumienie miesiąc temu na HBO więc zerwać mogę dopiero za 11 miesięcy... i nie pomaga nawet to że deklaruję, że z HBO będę korzystał nadal po podpisaniu nowej umowy...
 

slimak72

New member
A przecież wystarczyło by takie podejście jakie wykazują np. sieci komórkowe. Kończy ci się umowa, chcesz wymienić telefon? Podpisujesz nową umowę, dostajesz nowy sprzęt, jesteś zadowolony i sieć też bo przez następne 2 lata będziesz jej płacił. Chyba dużego nakładu pracy stworzenie oferty dla dotychczasowych abonentów nie kosztuje?

Widać jeszcze za słaba konkurencja na rynku dostawców cyfrowej tv satelitarnej. Bo chyba nie tylko z CP są takie kłopoty? Czy może C+ albo n mają ofertę lojalnościową?
 

rembick

Member
Z tego zo wiem to Cyfra ma ofertę lojalnościową... oferują wymianę sprzętu i za podpisanie umowy na kolejny rok/dwa dają promocyjne obniżenie opłat czasem... ale trzeba ich trochę pocisnąć... :)
 

Lech

New member
Bez reklam
rembick napisał:
.. wtedy zrywasz umowę i podpisujesz nową... problem tylko w tym że euro2008 juz za 2 miesiace a okres wypowedzenia w cp to 3 miesiace...

Mała podpowiedź. Jeżeli w w rodzinie mieszkają dwie pełnoletnie osoby to jedna z nich na którą zawarta jest aktualna umowa - wypowiada tą umowę. Natomiast druga osoba zawiera w tym samym czasie nową umowę z CP. :D
 

slimak72

New member
To nie jest żadne rozwiązanie - przez 3 miesiące trzeba płacić 2 abonamenty... A poza tym kto mi zabroni podpisać 2 umowy z CP?
Jakby to kogoś interesowało oto informacja z ICOK Polsatu dotycząca sposobu rozwiązania umowy:

Uprzejmie informuję, że rozwiązanie umowy, podpisane przez Klienta i zawierające dane umożliwiające jego identyfikację oraz przyczynę rozwiązania, należy wysłać, najlepiej listem poleconym, na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4 A
03-878 Warszawa
Przypominam również, że obowiązuje trzymiesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego
 

Lech

New member
Bez reklam
slimak72 napisał:
To nie jest żadne rozwiązanie - przez 3 miesiące trzeba płacić 2 abonamenty... A poza tym kto mi zabroni podpisać 2 umowy z CP?

Rozwiązujesz dzisiaj, zawierasz następną po miesiącu, dwóch czy trzech. Tak więc nie płacisz podwójnie za dwa abonamenty przez trzy miesiące. Pozatym z Twojej wypowiedzi wynikało, że chcesz oglądać HD od ME, a może się mylę?
 

zbyniu4

New member
przerwy w nadawaniu HBO

Witam.
Mam problem z odbiorem HBO
PC odbieram z:
Dekoder-samsung HD
Konwerter-samsung / 3 letni /
Talerz - osiemdziesiątka elipsa / 80 cm po dł. średnicy /
Cykliczny problem z odbiorem kanałów HBO i nie wiem w tej sytuacji w jaki sposób do tego podejść.
Już kilkakrotnie zwracałem się do centrum CP, z informacją że mam przerwy do nadawaniu kanałów HBO / standartowo raz w tygodniu /. Meilem wysłałem reklamację na świadczoną mi usługę-w odpowiedzi info. chyba standartowe że problem się nie powtórzy.:hmm:

Niestety jak to w PC jest nadal-kilka telefonów na BOK, meil i dalej nic. Najlepsze jest to że konsultanci w rozmowach próbują mnie odesłać z dokoderem do sprzedawcy, twierdząc że to wina dekodera. ;)
Zaznaczam że inne kanały z pakietu chodzą normalnie i bez przerw.
Proszę o jakieś porady w sprawie. :(
Pozdrawiam
 
Do góry