Cześć,
1) Jako że Samsung daje możliwość korzystania z HBO Go, chciałbym wykupić dostęp ale mam z tym problem. Podczas rejestracji na hbo należy podać kod samsung-a, żeby przejść dalej. Tymczasem na stronie samsunga odesłali mnie do HBO i tak w ciągle.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mogę się zarejestrować lub podać tel. na infolinie HBO?
2) Mam problem z aplikacją HBO GO, ponieważ strasznie topornie działa. Tzn. poruszanie się po menu graniczy z cudem, reakcja w aplikacji jest po kilku sekundach, a czasem z niewiadomych powodów (jak już się uda dojść do konkretnego filmu), potrafi przeskoczyć do zupełnie innej zakładki.
Dzisiaj zaktualizowałem soft tv do najnowszego jaki dostałem od konsultanta i dalej to samo.
Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
1) Jako że Samsung daje możliwość korzystania z HBO Go, chciałbym wykupić dostęp ale mam z tym problem. Podczas rejestracji na hbo należy podać kod samsung-a, żeby przejść dalej. Tymczasem na stronie samsunga odesłali mnie do HBO i tak w ciągle.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mogę się zarejestrować lub podać tel. na infolinie HBO?
2) Mam problem z aplikacją HBO GO, ponieważ strasznie topornie działa. Tzn. poruszanie się po menu graniczy z cudem, reakcja w aplikacji jest po kilku sekundach, a czasem z niewiadomych powodów (jak już się uda dojść do konkretnego filmu), potrafi przeskoczyć do zupełnie innej zakładki.
Dzisiaj zaktualizowałem soft tv do najnowszego jaki dostałem od konsultanta i dalej to samo.
Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?