Witam wszystkich,
To mój pierwszy post tutaj na forum więc z góry przepraszam za wszelkie fo-pa
Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć na temat mojego problemu, chyba że źle szukam
A mianowicie mój problem to "wieczne" logowanie się do serwisu HGO GO za pomocą aplikacji jaka jest w naszych TV.
Mam model LM670s i do czasu gdy zaktualizowałem soft i nie zrobiłem resetu ustawień, a co za tym idzie to i wykasowaniu i wylogowaniu się z wszelkich serwisów do jakich był wcześniej tv zalogowany, HBO GO automatycznie logowało się na moje konto.
Gdy zrobiłem reset i chciałem zalogować sie ponownie, ale nie pamiętałem pinu. Szukając pinu, to w pośpiechu usunąłem z listy "MOJE URZĄDZENIA" wcześniej (poprawnie) zalogowany TV LG. Ku mojemu zaskoczeniu gdy w aplikacji HBO GO w TV wpisałem swój pin to od razu zalogowałem się. Nie musiałem czekać 4 godzin, aż system "wpuści" nowe urządzenie, ale też na liście moich urządzeń nie pojawił się TV??!! i teraz, bez znaczenia jak wychodzę z aplikacji, to przy ponownym wejściu muszę logować się na nowo, a na liście jak nie było pozycji TV tak nie ma. Dodam że i z komputera i z tabletu logowanie odbywa sie automatycznie, i urządzenia i system pamięta się wzajemnie.
Pisałem do LG o tym problemie to mnie wysłali do NETII (tam mam wykupione HBO GO), w NETII dowiedziałem się ze oficjalnie oni jako operator nie wspierają platformy TV i nic nie mogę mi poradzić.
Czy ktoś z kolegów koleżanek miał taki problem i udało mu się to rozwiązać?
Aktualnie mam wgrany soft 7.20.31 wcześniejszy był z 4 na początku i też ten problem był.
Reset ustawień robiłem, inicjowanie premium robiłem i za każdym razem to samo.
A i jeszcze jest taki problem że w TV nie mogę oglądać LIVE HBO, pojawia sie komunikat "LivePurchase Failure: Niewłaściwy kod"
To mój pierwszy post tutaj na forum więc z góry przepraszam za wszelkie fo-pa
Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć na temat mojego problemu, chyba że źle szukam
A mianowicie mój problem to "wieczne" logowanie się do serwisu HGO GO za pomocą aplikacji jaka jest w naszych TV.
Mam model LM670s i do czasu gdy zaktualizowałem soft i nie zrobiłem resetu ustawień, a co za tym idzie to i wykasowaniu i wylogowaniu się z wszelkich serwisów do jakich był wcześniej tv zalogowany, HBO GO automatycznie logowało się na moje konto.
Gdy zrobiłem reset i chciałem zalogować sie ponownie, ale nie pamiętałem pinu. Szukając pinu, to w pośpiechu usunąłem z listy "MOJE URZĄDZENIA" wcześniej (poprawnie) zalogowany TV LG. Ku mojemu zaskoczeniu gdy w aplikacji HBO GO w TV wpisałem swój pin to od razu zalogowałem się. Nie musiałem czekać 4 godzin, aż system "wpuści" nowe urządzenie, ale też na liście moich urządzeń nie pojawił się TV??!! i teraz, bez znaczenia jak wychodzę z aplikacji, to przy ponownym wejściu muszę logować się na nowo, a na liście jak nie było pozycji TV tak nie ma. Dodam że i z komputera i z tabletu logowanie odbywa sie automatycznie, i urządzenia i system pamięta się wzajemnie.
Pisałem do LG o tym problemie to mnie wysłali do NETII (tam mam wykupione HBO GO), w NETII dowiedziałem się ze oficjalnie oni jako operator nie wspierają platformy TV i nic nie mogę mi poradzić.
Czy ktoś z kolegów koleżanek miał taki problem i udało mu się to rozwiązać?
Aktualnie mam wgrany soft 7.20.31 wcześniejszy był z 4 na początku i też ten problem był.
Reset ustawień robiłem, inicjowanie premium robiłem i za każdym razem to samo.
A i jeszcze jest taki problem że w TV nie mogę oglądać LIVE HBO, pojawia sie komunikat "LivePurchase Failure: Niewłaściwy kod"