Gwiazdor ufa marce i od ponad 40 lat używa jej głośników w swoim studiu nagraniowym.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
JBL - Legenda rocka Paul McCartney korzysta i słucha muzyki na kolumnach tej firmy od 40 lat .
jblpaulmccartneyvisual.jpg


W Polsce znany głównie jako były członek The Beatles. W Wielkiej Brytanii jest ikoną nie tylko muzyki, ale i zaciekłej obrony praw zwierząt. W tym roku Paul McCartney wcielił się w nową rolę – twarzy kampanii JBL „Hear the truth”. Gwiazdor ufa marce i od ponad 40 lat używa jej głośników w swoim studiu nagraniowym i na scenie. Teraz poleca najnowszą serię JBL Studio 5.
Nowe głośniki JBL Studio 5 to prawdziwa gratka dla miłośników odważnego designu i precyzyjnego brzmienia. Zaprojektował je renomowany inżynier dźwięku Greg Timbers, wykorzystując technologie stosowane przy produkcji profesjonalnych głośników JBL, montowanych w kinach i salach koncertowych.
– Współczesny zestaw głośników musi umieć więcej niż tylko odtwarzać muzykę, klienci oczekują dynamicznego dźwięku z wszystkich swoich urządzeń rozrywkowych, od amplitunerów i odtwarzaczy Blu-ray przez telewizory HD po konsole do gier – mówi Sachin Lawande, wiceprezes HARMAN Lifestyle and Infotainment Divisions.




Linia JBL Studio 5 to dwa modele kolumn podłogowych, para monitorów, głośnik centralny oraz subwoofer. Z głośników można tworzyć różne systemy, od 2-kanałowego zestawu stereo po konfigurację 7-kanałową, najlepszą do dynamicznego kina domowego. Wszystkie modele są dostępne w kolorze czarnym oraz imitacji wiśniowego drewna.

Dlaczego akurat Paul McCartney został twarzą JBL? – Korzystałem z profesjonalnego sprzętu JBL podczas całej mojej kariery w studiu nagrań i podczas koncertów. Pragnę, by moi fani „usłyszeli prawdę”, a to właśnie gwarantuje JBL – tłumaczy gwiazdor. Marka cieszy się renomą wśród muzyków na całym świecie. JBL w innowacyjny sposób nagłośnił niemal wszystkie przełomowe festiwale muzyczne, wśród nich Woodstock w 1969 roku. Dziś systemy tej marki są montowane w najsłynniejszych halach koncertowych i sportowych na całym świecie. JBL nagłośnił olimpiadę w Pekinie, a w Polsce stadiony na Euro 2012.

JBL Studio 5 to ukłon w stronę konsumentów, pragnących we własnym domu poczuć się jak na koncercie. – Melomani nie muszą iść na kompromis, słuchając swoich ulubionych artystów. Nie muszą też poświęcać jakości w imię wygody, jaką dają cyfrowe źródła muzyki – zaznacza Dinesh C. Paliwal, prezes firmy HARMAN, do której należy marka JBL.
jblpaulmccartneypicture.jpg

Spot telewizyjny, reklamujący JBL z udziałem Paula McCartneya, pokazano w tym roku po raz pierwszy podczas ceremonii rozdania nagród GRAMMY. Muzyk wykonuje na nim swój najnowszy singiel „My Valentine,” pochodzący z albumu „Kisses on the Bottom”. Reklamówka została nakręcona w Londynie, a wyreżyserował ją Martin Campbell, reżyser filmu Casino Royale o przygodach Jamesa Bonda. Wcześniej Campbell wyreżyserował spot reklamowy z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon „Beautiful Sound”.
[youtube]92m7-D-1o3Y[/youtube]

Nastrojowy utwór „My Valentine” dostał się też na dwunastą już płytę z serii „Smooth Jazz Cafe” (premiera we wrześniu), niezwykle popularną kompilację najlepszych utworów stworzoną przez ikonę dziennikarstwa muzycznego Marka Niedźwieckiego. Z kolei oryginalny teledysk, a właściwie trzy jego wersje, które można obejrzeć na youtube zachwycają czarno-białym obrazem z Natalie Portman i Johnym Deepem, którzy przy dźwiękach gitary Erica Claptona opowiadają treść utworu językiem migowym. Podobno od samego początku Paul McCartney chciał osobiście wyreżyserować klip, jednak na pomysł użycia języka migowego i zaproszenie znanych aktorów wpadła jego córka Stella, która miała powiedzieć – Tato, piękno leży w prostocie.

RB.com.pl
 

Mendek

New member
Takie Studio 5 jest niestety poza moim zasięgiem póki co. Używam ich głośników komputerowych Jembe, na początku roku kupiłem, złego słowa powiedzieć nie mogę. Nawet po upadku ze stołu działają bez zarzutu.
 
Do góry