Gwarancja

Adrian85

New member
Bez reklam
Sytuacja wygląda tak:pojechałem dzisiaj rozejrzeć się za nowym sprzętem do MM gdzie kupiłem Denona i mam tam paru znajomych.Wyjaśniłem problem,zebrała się ''grupka'' i zgodnie stwierdzono że pomimo ukończenia rocznej gwarancji producenta przysługuje mi 2 letnia gwarancja sklepu wedle prawa unijnego.Zszedłem na dół do biura obsługi klienta przedstawiłem ''temat'' i usłyszałem zdecydowaną odmowę.Właśnie sprawdziłem w necie i okazuje się że jest takie prawo, trzeba posiadać dowód zakupu i sklep musi to uwzględnić,więc pytanie co zrobić w razie ponownej odmowy przez sklep?Biorąc pod uwagę datę zakupu okres mija 09.11.2010.Właśnie otrzymałem potwierdzenie od znajomego z sieci EURO,że sklep to musi uwzględnić i jest to obowiązek!!!!!! Może się to przydać komuś na przyszłość.
 
Ostatnia edycja:

mrsunders

New member
Zszedłem na dół do biura obsługi klienta przedstawiłem ''temat'' i usłyszałem zdecydowaną odmowę.Właśnie sprawdziłem w necie i okazuje się że jest takie prawo, trzeba posiadać dowód zakupu i sklep musi to uwzględnić,więc pytanie co zrobić w razie ponownej odmowy przez sklep?Biorąc pod uwagę datę zakupu okres mija 09.11.2010.
Zwrócić się do nich na piśmie listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru i następnie o odmowie lub braku odpowiedzi też na piśmie zawiadomić właściwego rzecznika praw konsumenta.
 

don111

Banned
możesz też spróbować dogadać się z Hornem, że kupowałeś z informacją o 3-letniej gwarancji, lecz już nie zostałeś poinformowany że w przeciągu 1 roku należy zarejestrować sprzęt... jak dbają o klienta to powinni to uwzględnić a nie "łapać na paragrafy"
 

Adrian85

New member
Bez reklam
Idz do rzecznika konsumentów i on w twoim imieniu załatwi to szybko .Masz 2 lata gwarancji na 100%.
Dzisiaj porozmawiałem z pracownikiem biura obsługi klienta w bardziej ''kulturalny'' sposób i jutro ampli(pilot,itd.) przyjmują w ramach gwarancji i mówią coś o max.14 dniach rozwiązania problemu.
 

Adrian85

New member
Bez reklam
nie dwa lata gwarancji tylko RĘKOJMI - to różnica i za to odpowiada sprzedający

pamietaj że to 14 dni ROBOCZYCH
I to się zgadza,po dzisiejszym dniu podczas przekazania sprzętu już nie było tak słodko.14 dni owszem,ale na podjęcie decyzji przez sklep co zamierzają zrobić w tej sprawie.Bardziej prawdopodobne jest że decyzja zapadnie odmowna i będą chcieli wkroczyć na drogę sądową(tak mi powiedział pracownik biura obsługi klienta,ale trzeba mieć nadzieję).Na razie muszę czekać i kupić taniego grata żeby coś brzdąkało.:-(
 
Do góry