Gwarancja Toshiba

gilek1975

New member
Bez reklam
Panowie i koledzy dostałem informację (pewną), że Digitalo przegrało pierwszą rozprawę z naszym kolegą w sądzie i dostali nakaz oddania kasy. Nie piszę jaki to kolega bo nie wiem czy mogę podać jego login, dlatego na razie tyle informacji !!!
Tak wiec dobra nasza.
 

experty

New member
Witam ponownie,

Moja Toshiba 52Z3030DG jest od tygodnia w serwisie w związku z niedziałającym HDMI1. Zobaczymy co z tego wyniknie. Serwisant powiedział, że jeszcze nie miał u siebie takiej usterki i może okazać się, że trzeba wymienić całą płytę główną, a co za czym idzie TV pojedzie do serwisu centralnego. Na razie czekam na info. W sumie śmiesznie by było, gdyby o głupie HDMI wymienili mi TV na nowy ;), a takich już raczej na stanie nie mają...

Pozdrawiam,
 

samael

New member
W ramach drugiej wymiany mojego 46 ZF 355 DG ostatecznie zdecydowalem sie poczekac na zaproponowany 47 ZV 635 D. Czekalem 6 tygodni i w koncu dotarl. Pierwsze wrazenia... mieszane. Telewizor wydaje sie duzo wiekszy, design taki sobie (szersza ramka) i o zgrozo, matryca z polyskiem!
Drugie i trzecie wrazenie czyli po podlaczeniu i wtepnych zabawach z ustawieniami - bardzo pozytywne. Zadnych rozjasnien naroznikow, cloudingu i co najwazniejsze kresek ;) . W normalnych warunkach odbicia na matrycy sa niemal niedostrzegalne, tym bardziej w zaciemnionym pokoju. Bardzo ladne kolory, dobre katy boczne (a nawet bardzo dobre) wieksze mozliwosci ustawien, jakby ladniejszy dzwiek (nie wiem gdzie sa glosniki, chyba z tylu), poziom czerni zadowalajacy. Przytloczony iloscia ustawien za duzo sie nie bawilem ale osiagniety efekt na razie jest wiecej niz zadowalajacy. Ale jesli bym mogl to chetnie bym skorzystal z mozliwosci kalibracji za przyzwoita cene (Poznan).
 

marcin_m

New member
Dawno nie zaglądałem na forum, a od kilku miesięcy spieram się z Digitalo.pl. Nie uznali reklamacji bo pojawiła się po 6 miesiącach (paski), gwarancja Toshiby okazała się "lipna". Nie proponują nic. Zostaje sąd, jak czytałem wyżej komuś udało się już wywalczyć swoje. Zobaczymy jak będzie u mnie.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Jak to lipna gwarancja? Jeżeli jakaś ; podróbka; to zgłaszaj do innej służby;) . Ja swojej Tośki się pozbyłem :p , ale teraz zastanawiam się żeby pomóc nowemu właścicielowi w walce z tym pseudo sklepem.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
diana napisał:
Jak to lipna gwarancja? Jeżeli jakaś ; podróbka; to zgłaszaj do innej służby;) . Ja swojej Tośki się pozbyłem :p , ale teraz zastanawiam się żeby pomóc nowemu właścicielowi w walce z tym pseudo sklepem.
Opyliłeś swój TV? Napisz mi na PM za ile.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
gwarancja wydana przez sklep jest tak samo ważna - więc nie widzę w ogóle żadnego problemu.
 
Dzis po około 2,5 miesiaca od zgłoszenia reklamacji doczkałem się nowego TV. W zamian za ZF46355 wybrałem sobie Sony 46W5500. Na razie jestem zadowolony tym bardziej ze 5 lat gwarancji :) to duży plus jaki doceniam po perypetiach z Toshibą
 

darekk75

New member
W5500 za ZF to dobry wybór, a wszystkim którzy mają kreski radzę nie zwlekać z reklamowaniem bo jesli upłynie 6 miesiecy od zakupu to zaczynaja sie problemy.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
kaloryfer102 napisał:
Dzis po około 2,5 miesiaca od zgłoszenia reklamacji doczkałem się nowego TV. W zamian za ZF46355 wybrałem sobie Sony 46W5500. Na razie jestem zadowolony tym bardziej ze 5 lat gwarancji :) to duży plus jaki doceniam po perypetiach z Toshibą

Przypomnij mi gdzie kupowałeś TV?
 

SAM60

New member
Pozew przeciwko Digitalo złożony.
Gilek dałbyś na priva info, kto wygrał.

Też namawiam do stanowczości i nie odpuszczania.
Pozdrawiam
 

wmwjas

New member
Witam,
Mam propozycję porządkującą, aby wszyscy poszkodowani z D...o oraz potencjalni, mogli sobie usystematyzować problemy i zobaczyć jakich argumentów prawnych chwyta się "D...o", aby nie przyjąć reklamacji?

Np. Kolega wyżej napisał, że odmówiono reklamacji, ponieważ minęło 6 miesięcy od zakupu, a ustawa wyraźnie mówi o 2 latach, a 6 miesięcy to uznanie z automatu.

Pozdrawiam

PS
Czy może ktoś podać maila do TTCE, aby zapytać o "legalność" numeru seryjnego telewizora?
 

zander

New member
dzisiaj wrócił mój tv wysłany do digitalo...
powód- mineło 6 m-cy od zakupu i teraz ja mam udowodnić że wada istniała w dniu zakupu.oczywiście Pan od rekalamcji nic nie wie o wadliwej serii, czy dużej ilości reklamacji na ten tv.

zapraszam wszystkich poszkodowanych i oszukanych przez firmę D.........lo do pisania na prv.
sam w przyszłym tyg zakładam im sprawę
czytałem że już jedna wygrana, chętnie skorzystam z pomocy
zapraszam na prv

ps. ciekawe czy wszystkie papiery ta firma ma ok
dobrze że są instytucje które to sprawdzą ;)
 

Tomek Koko

New member
Bez reklam
NO z tego co wiem a informacja potwierdzona na 99 % to ta firma zaczyna miec problemy z US a tu nie ma żartów i jaki bedzie koniec to chyba każdy sie domyśla.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Zender : nie Ty masz udowadniać że usterka występowała w dniu zakupu, tylko serwis dokonując ekspertyzy. Zakładaj sprawę nie ma się co z nimi pierd***:) Powodzenia
 

zander

New member
no i już wiem że mój tv nie pochodzi z polskiej dystrybucji, jutro będe miał to na piśmie jak również to że gwarancja którą otrzymałem z tv nie była wydana do tego tv(chodzi konkretnie o model i numery seryjne) przez Toshibe w Biskupicach

To oznacza że Digitalo dało mi gwarancje której nie wydał widniejący na niej gwarant....
hmm czyżby to było niezgodne z prawem???
ale to już sprawdzi ktos kto się na tym zna.

wiem jedno skorzystanie z gwarancji jest nie możliwe więc albo zdecydują sie na zwrot kasy albo sąd.

a może ktos sie chce przyłączyć, może pozew zbiorowy???
 
Do góry