Gwarancja Toshiba

peter g

New member
Ma rację studius.
Ja po miesiącu czekania na naprawę tv wysłałem taki list, dając sklepowi 7 dni. Po jakimś czasie zadzwoniła miła pani i powiedziała, że nie będą czekali na powrót tośki z serwisu i wysyłają mi egzemplarz ze swojego stanu magazynowego... Czekam na kuriera z nową zv555.
Wizyta u rzecznika konsumenta jest pouczająca...
 

peter g

New member
Sprzęt kupowałem w AFG Computers, chyba nie jako jedyny użytkownik tego forum. Sprawa u mnie ciągnęła się od lutego. Sklep początkowo bronił się przed przyjęciem tv, nawet dostałem odmowę z kancelarii prawnej, ale jednak przekonałem ich, żeby odesłać im go do wymiany. Nowy telewizor (zv555) dostałem wczoraj i tak na gorąco muszę powiedzieć, że mnie nie powalił na kolana. Moim skromnym zdaniem fonia jest dużo gorsza niż w zf353. Co do wizji nie będę się czepiał. Ale poczekamy, zobaczymy, może przyzwyczaję się do "innego"
 

graby1

New member
Już jest w domciu :) nie potrafię opisać zadowolenia z przebiegu zdarzeń z wymianą/naprawą mojej Tośki 46ZF355. Po tygodniu otrzymałem info ze sklepu iż serwis (niemiecki) proponuje zamianę na 42 ZV -ochyda estetyczna - lub zamianę za dopłatą na model 52ZF355 - ten ładniusi. Nie pytajcie co wybrałem .... Mój piękny nowy 52 calowy już wisi i wydaje mi się że daje lepszy obraz niż poprzednik - pomimo tych samych ustawień czuję głębsze kolory przez hdmi z "n"-ki. Okazuje się że nie jest wcale za duży jak kiedyś myślałem nawet o 46 calach. W tym roku święta udane. Dodam że cała operacja od momentu oddania TV trwała 17dni, a dopłaciłem 150 euro - było warto.
 
peter g napisał:
Sprzęt kupowałem w AFG Computers, chyba nie jako jedyny użytkownik tego forum. Sprawa u mnie ciągnęła się od lutego. Sklep początkowo bronił się przed przyjęciem tv, nawet dostałem odmowę z kancelarii prawnej, ale jednak przekonałem ich, żeby odesłać im go do wymiany. Nowy telewizor (zv555) dostałem wczoraj i tak na gorąco muszę powiedzieć, że mnie nie powalił na kolana. Moim skromnym zdaniem fonia jest dużo gorsza niż w zf353. Co do wizji nie będę się czepiał. Ale poczekamy, zobaczymy, może przyzwyczaję się do "innego"
A tak z ciekawości jak ich przekonałeś?
 

wmwjas

New member
Gilek, wszedłem dzisiaj na ich stronę. To już nie sklep, a hurtownia internetowa z marnym asortymentem i na dodatek w jakimś nowym adresie. Pół roku temu było Piaseczno, potem Marki, a teraz... Raszyn.

Co tu jest grane?!
 

peter g

New member
kaloryfer102 napisał:
A tak z ciekawości jak ich przekonałeś?

Nic na gębę (telefon), pisać - koniecznie polecone, przytaczać paragrafy (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej czy tak jakoś).
W razie wątpliwości odwiedź rzecznika konsumenta - jest w każdym urzędzie powiatowym. U mnie nie było dużego problemu, ponieważ pisma, które przyszło z kancelarii nie podpisałby żaden szanujący się prawnik...
W przypadku przedłużającej się naprawy zagrozić zerwaniem umowy sprzedaży. Powinno podziałać.
Powodzenia!
I walczyć o swoje!!!
 

zander

New member
Gilek1975 jak Twoja sprawa z TV?
Digitalo teraz zmieniło adres i chyba sprzedają tylko hurtowo.Zastanawiam sie czy teraz przyjmą towar jako nizgodny z umowa.kreski pojawiły się również u mnie.
Niech ktoś da znać czy teraz u nich reklamowal.
 
Gilek1975 jak sprawy? A zastanawiałeś się czy gdybyś dostał w zamian model ZV6 to byś był usatysfakcjonowany?


PS. Czy ktoś może wie, czy w ogóle będzie jeszcze model ZF. Obecnie na stronie www producenta pokazały się nowe modele i oczywiście nie ma ZF. Żaden z nowych modeli nie ma przetwarzania 10 bit tylko jakieś "Przetwarzanie 8bit + FRC"
 

GRIGORI

New member
Naprawa serwisowa-reklamacja

GRIGORI napisał:
TV przekazany do f-y Promexim ( Wrocław-1.04.2009 ), wg informacji na stronie internetowej dotyczącej mojego zlecenia, matryca zostanie wymieniona przez serwis centralny Toshiba, czekam niecierpliwie na realizację.

24.04.2009 odebrałem LCD z naprawy serwisowej ( wymiana matrycy ), całość trwała ponad 3 tygodnie, rezultat naprawy-brak !!!!!!. Po podłączeniu TV do zasilania w dalszym ciągu wita mnie jaśniejszy pasek z prawej strony ( około 9 cm ). Ręce opadają, właśnie "wysmażyłem" odpowiedniego maila do TP i firmy Promexim ( serwis lokalny ) z prośbą o pilne rozwiązanie problemu, wg mojej opinii problem leży w eletronice, a nie w samej wadliwości matrycy ( pasek ustępuje po kilku minutach ), ale ja się pewnie nie znam....
 

jagodzi

New member
studius napisał:
Nie wiem na co czekasz. Blisko 3 miesiące na naprawę czy wymianę to wystarczający powód by odstąpic od umowy i żądać zwrotu gotówki. Poczytaj art. 8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej....(szczególnie ustęp 4).
Problem był:))) w tym że najpierw reklamowałem w jednym z autoryzowanych serwisów Toshiby a dopiero 20 lutego oddałem do sklepu Digitallo, wiec 3 miesiące mijają 20 maja.
 

jagodzi

New member
Nareszczie!

Panie i Panowie w końcu koniec drogi przez mękę! Dziś odebrałem z Digitallo, nowy egzemplarz Tosi ZF355DG! Do tego miałem do wyboru zamiast odbioru nowej Toshiby, dwa inne modele TV:
1) SONY KDL-46Z4500 z dopłatą 1600zł
2) SONY KDL-52Z4500 z dopłatą ponad 3000zł
Wybrałem jednak Tosię:)
Cieszę się, że w końcu sprawa zakończyła się pozytywnie i mam nadzieję, że ten ezgzemplarz już się nie zepsuje. Nie wiem ile w tym prawdy ale Digitalo zapewniło mnie że Toshiba wie o felerenej serii ZF46" i ten egzemplarz , który otrzymałem nie pochodzi z tej serii. Ponadto moja gwarancja została przedłużona o ponad 60 dni.
Wiem , że sklep załatwił reklamację w Niemczech, najpierw centralny serwis Toshiby w Polsce (TCSS czy jakoś tak) odmówił naprawy, powołując się na pierwszy punkt regulaminu zapisanego na karcie gwarancyjnej. Nowa karta gwarancyjna, którą otrzymałem ma być podobno zgodna z regulaminem centralnego serwisu w Polsce.

Mam nadzieję, że wszystkie felerne Tośki forumowiczów zostana wymienione na nowe, tak jak moja!
 
Ostatnia edycja:

samael

New member
Potwierdziam, to byl chyba blad. Mnie tez zapewniano ze wymieniaja na jeszcze cieply egzemplarz ktory dopiero co opuscil fabryke. Co z tego skoro po 3 miesiacach kreski wrocily. Trzeba bylo brac SONY...
 

sibkods

New member
GRIGORI napisał:
24.04.2009 odebrałem LCD z naprawy serwisowej ( wymiana matrycy ), całość trwała ponad 3 tygodnie, rezultat naprawy-brak !!!!!!. Po podłączeniu TV do zasilania w dalszym ciągu wita mnie jaśniejszy pasek z prawej strony ( około 9 cm ). Ręce opadają, właśnie "wysmażyłem" odpowiedniego maila do TP i firmy Promexim ( serwis lokalny ) z prośbą o pilne rozwiązanie problemu, wg mojej opinii problem leży w eletronice, a nie w samej wadliwości matrycy ( pasek ustępuje po kilku minutach ), ale ja się pewnie nie znam....

Ja równiez miałem pasy. Oddałem TV do serwisu lokalnego, tam został wysłany do centralnego w Warszawie a stamtąd do Wrocławia. TV w ciągu 3 tygodni wrócił naprawiony - wymieniono matrycę.
 
jagodzi napisał:
Nie wiem ile w tym prawdy ale Digitalo zapewniło mnie że Toshiba wie o felerenej serii ZF46" i ten egzemplarz , który otrzymałem nie pochodzi z tej serii.



Mnie równiez zapewniano że nowy egzemplarz 46ZF355 jest z innej serii produkcyjnej i po dwóch miechach krechy po dwóch stronach. To zwykłe przepychanie piłeczki. Toshiba po stwierdzeniu wady całkowicie zrezygnowała z produkcji tego modelu.
 

graby1

New member
darekk75 napisał:
Jesli wybrałes ponownie 46ZF to obawiam się , że może to być początek nowej drogi przez mękę - obym się mylił.

Przyznaję że w sprawie mojej propozycji wymiany wymodliłem chyba możliwość wyboru na inny model - nie z serii 46" - no i dopłaciłem do 52". cały czas męczę TV po 10 - 12 godzin dziennie aby dobrze się rozgrzał i w razie "W" załapał na jakąs gwarancyjną usługę. Powiem Wam szczerze często nęają mnie powracające myśli i częste wpatrywanie się w matrycę z pytaniem - "pojawią się krechy czy nie" - wiem że to jakaś shiza ale jak się raz człowiek sparzy to ciężko to wymazać z pamięci.

Powodzenia dla wszystkich którzy ponownie mają 46" po naprawie...
 

tim33

New member
Czekam na te moje 52 cale za dopłatą (zamiast zepsutego 46) i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Może trzeba było zmienić firmę? Myślałem o Sharpie 46DH77-cena podobna do 46 ZF.
 
Do góry