Gwarancja Toshiba

graby1

New member
sibkods napisał:
Odebrałem dzisiaj TV. Czysty, i zrobiony :eek:k:
Nie mogę powiedziec złego słowa na serwis Toshiby. Całość trwała 21 dni.
Mam nadzieje, że to mój ostatni serwis Xf'ka :)

Mam do Ciebie pytanie czy po tym serwisie otrzymałeś jakis dokument o wydłużeniu okresu gwarancji o te 21 dni ? Czy może dostałeś nową gwarancję na tą wmieniona matrycę ?
 

yazz007

New member
01959 napisał:
Witajcie. Od pewnego czasu jestem szczesliwym posiadaczem lcd Toshiba ZF40355 i zastanawia mnie jedna sprawa. Jak dobrze pamietam w ubieglym roku tuz przed igrzyskami bylo mnustwo ochow i achow na tym modelem ( nad 46 tez) I nie byloby w tym nic dziwnego gdyby to byly tylko opinie nasze czyli - klientow. Ale jak pewnie pamietacie zachwalajacych bylo duzo i zapewne chodzilo im o zwiekszenie sprzedarzy. Jak mnie pamiec nie myli bardzo aktywny byl ( zreszta duzy szacunek za expertyzy) KIKI. Jakos teraz nie widac kolegi a pewnie bardzo by sie przydal. KIKI bardzo prosze zabierz glos w tym temacie i okresl co jest nie tak z tym modelem. Pozdrawiam wszystkich i trzymam kciuki za walczacych.
Napisałeś, że jesteś szczęśliwym posiadaczem i ... ? Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? Ja też mam 40ZF355 i dalej nie widzę na rynku równie dobrego LCD :) Nie jestem adwokatem KIKIego, ale skąd miał wiedzieć o wadliwych matrycach, zachwalał to co widział. A opinie były jak najbardziej klientów, poczytaj dokładnie forum.
 

01959

New member
yazz007 napisał:
Napisałeś, że jesteś szczęśliwym posiadaczem i ... ? Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? Ja też mam 40ZF355 i dalej nie widzę na rynku równie dobrego LCD :) Nie jestem adwokatem KIKIego, ale skąd miał wiedzieć o wadliwych matrycach, zachwalał to co widział. A opinie były jak najbardziej klientów, poczytaj dokładnie forum.

I dalej twierdze ,, bez zadnych podtekstow,, ze jestem szczesliwym posiadaczem tego modelu.
Kolega najwyrazniej nie wlasciwie odczytal moje sugestie. Kazdy a napewno wiekszosc ze sprzedajacych w owym czasie deklarowala ze ich towar jest z oficjalnego tzn polskiego zrodla. Jak kolega wczyta sie w poprzednie watki to przeczyta jak to sie roznie konczylo. A co do KIKIEGO to masz racje ze on nie potrzebuje adwokata bo i sytuacja tego tez nie wymaga. Myslalem tylko ze taki autorytet moglby zabrac glos w tym temacie. Nic wiecej.
 

yazz007

New member
01959 napisał:
I dalej twierdze ,, bez zadnych podtekstow,, ze jestem szczesliwym posiadaczem tego modelu.
Kolega najwyrazniej nie wlasciwie odczytal moje sugestie. Kazdy a napewno wiekszosc ze sprzedajacych w owym czasie deklarowala ze ich towar jest z oficjalnego tzn polskiego zrodla. Jak kolega wczyta sie w poprzednie watki to przeczyta jak to sie roznie konczylo. A co do KIKIEGO to masz racje ze on nie potrzebuje adwokata bo i sytuacja tego tez nie wymaga. Myslalem tylko ze taki autorytet moglby zabrac glos w tym temacie. Nic wiecej.
A KIKI miał z innego źródła niż Toshiba Polska ?
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Z tego co wiem, to On sie w takie rzeczy nie bawi. Cały towar kupuje w Polsce od polskich dystrybutorów. Reasumując jak ktoś kupi u Kikiego nie musi się niczym martwić (w przeciwieństwie do mnie).
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

sibkods

New member
Mam do Ciebie pytanie czy po tym serwisie otrzymałeś jakis dokument o wydłużeniu okresu gwarancji o te 21 dni ? Czy może dostałeś nową gwarancję na tą wmieniona matrycę ?
Nic takiego nie dostałem. Jedyne co mam to wpis w karcie, że lokalny złożył wniosek o naprawę.
 

Tomasz1709

New member
Witam użytkowników Toshiby 46 ZF 355 DG.Jest to mój pierwszy post na forum,choć tematy związane z tm lcd-ekiem śledzę od pół roku.Piszę,bo chcę podzielić się moją historią z tym modelem tv.
Zakupu dokonałem świadomie, pod koniec października 2008,w dużym stopniu po pozytywnych opiniach gilka 1975,mimo już krążących opiniach o trefnej matrycy w tym modelu.Telewizora nie oszczędzałem,tak że w połowie stycznia 2009 miałem już krechę,niebieską.Sprzęt jeszcze tego samego dnia odesłałem do RTVMAX,a ten do centrali Toshiby.Z niepokojem czekałem co będzie,szczegónie po perypetiach gilka znanych z tego forum.Jakże duże było moje zdziwienie na plus,gdy otrzymałem w tym tygodnu informację ze sklepu że matryca nie będzie wymieniana,a toshiba w piątek tzn dzisiaj zadecyduje czy zwrot kasy czy nowy model.Dzisiaj otrzymałem telefon ze sklepu,decyzja Toshiby, wymiana sprzętu na nowy model 46 ZV 555 DG.Tv ma być u mnie w przyszłym tygodniu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toshiby,gdybym miał kupić dzisiaj sprzęt postawiłbym nadal na Toshibę,ew.Sharpa.
 

fifiak

New member
Jednak kupiłem

Witam
Po pół roku szukania i czytania między innymi tego wątku dot. gwarancji kupiłem Toshibę 40XF356 w sieci rtveuroagd za 2749zł.
Obraz bardzo dobry-źródło telewizja "n", w weekend PC.
Co do awaryjności to po zasięgania opini Kikiego i znajomej osoby pracującej w serwisie RTV to odsetek wadliwych egzemplarzy jest podobna jak w Samsungu czy Sharpie.
Mam nadzieję, że moja będzie dobra :)
Poza tym w razie potrzeby zamierzam reklamować u sprzedawcy jako rękojmia co powinno skrócić czas naprawy.
Co ciekawe mój egzemplarz nie ma instrukcji po polsku, co mnie osobiście nie przeszkadza, ale zastanawiam się czy to norma, czy może mój egzemplarz nie był przeznaczony na polski rynek.
Jeszcze zapytam, czy do waszych TV była dołączona ściereczka do ekranu?
 
Do mojego była załączona ściereczka. Też nie miałem instrukcji po polsku i nawet druku gwarancji i skierowałem się z tym do sklepu na drug dzień. Powiedzieli, że ja mam gwarancje "U NICH 24 m-ce" - z tego wniosek, że nie był z dystrybucji polskiej. No i jak by co będę się kierować też do sklepu a nie przez sewis.
 

rebellion

New member
Też kupiłem w Euro bez polskiej instrukcji z bulem dodzwoniłem sie do nich i mają mi dosłać, ale mija już 2 tydzień wobec czego wydrukowałem sobie ze strony toshiby. Jak na razie wszystko ok tylko troche denerwyją mnie jasne pośwaity w rogach najbardziej górnych, bo z uporem maniaka ciagle je widze, kiedy inni prawie nie zwracają na nie uwagi.
 

graby1

New member
Do mojego 46ZF była niebieska ściereczka i polska instrukcja, lecz po numerach seryjnych odczytałem że nie był to model na Polskę tylko na GB :)
 

graby1

New member
Tomasz1709 napisał:
Witam użytkowników Toshiby 46 ZF 355 DG.Jest to mój pierwszy post na forum,choć tematy związane z tm lcd-ekiem śledzę od pół roku.Piszę,bo chcę podzielić się moją historią z tym modelem tv.
Zakupu dokonałem świadomie, pod koniec października 2008,w dużym stopniu po pozytywnych opiniach gilka 1975,mimo już krążących opiniach o trefnej matrycy w tym modelu.Telewizora nie oszczędzałem,tak że w połowie stycznia 2009 miałem już krechę,niebieską.Sprzęt jeszcze tego samego dnia odesłałem do RTVMAX,a ten do centrali Toshiby.Z niepokojem czekałem co będzie,szczegónie po perypetiach gilka znanych z tego forum.Jakże duże było moje zdziwienie na plus,gdy otrzymałem w tym tygodnu informację ze sklepu że matryca nie będzie wymieniana,a toshiba w piątek tzn dzisiaj zadecyduje czy zwrot kasy czy nowy model.Dzisiaj otrzymałem telefon ze sklepu,decyzja Toshiby, wymiana sprzętu na nowy model 46 ZV 555 DG.Tv ma być u mnie w przyszłym tygodniu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toshiby,gdybym miał kupić dzisiaj sprzęt postawiłbym nadal na Toshibę,ew.Sharpa.

Powiem szczerze ten nowy nie jest to tak ładny model jak 46ZF 355DG - ale to już indywidualna kwestia gustu. Ja na pewno wybrałbym kaskę :) i pewnie poszedł w Sharpa
 

slavi

New member
Tylko nie zawsze mozesz dostac zwrot gotowki.
Gwarant moze zaproponowac wymiane telewizora na model o co najmniej takich samych parametrach.
Dobrze wiedza co robia bo ceny telewizorow znaczaco spadly.
 

olekrk

New member
Witam wszystkich serdecznie.
Mam problem z serwisem toshiby. 14.01.2009 oddałem LCD do serwisu lokalnego w Krakowie, nie działała wtyczka HDMI i sam się potrafił wyłączać i odrazu włączać. Serwis lokalny odesłał LCD do głównego serwisu. 02.03.2009 serwis lokalny zadzwonił do mnie że TV jest gotowy i poproszono mnie o odebranie LCD. Na miejscu okazało się że TV dalej nie działa. W karcie gwarancyjnej wpisano że płyta główna została wymieniona, serwisant lokalny przy mnie sprawdził że HDMI nie działa tylko z Laptopem z DVD i innym sprzętem taki problem nie występuje a ja akurat potrzebuje HDMI do komputera. Odebrałem więc TV i odrazu zawiozłem do sklepu, tam dokładnie opisałem usterke i wydano mi karte przyjecia do serwisu. Poinformowano mnie że LCD również odsyłają do serwisu centralnego. Wczoraj zadzwonili do mnie ze sklepu że tv jest gotowy i zapraszaja po odbiór. Na miejscu podpiołem Laptopa do HDMI i o zgrozo nadal kicha nie działa:(
Proszę poradżcie co mam robić tv im zostawiłem dziś mają zadzwonić powiedzieć co dalej z tym tematem będą robić.
16.03.2009 upływa 2 tygodnie od momentu oddania tv do sklepu czy to znaczy że w poniedziałek 16.03.2009 mam prawo iśc do sklemu i poprosić o zwrot kasy? Karte przyjęcia do serwisu oddali mi starą ale nic tam nie ma konkretnego napisanego jest tylko data przyjęcia i że sklep nie opowiada za utracone dane zawarte na ewentualnych nośnikach w oddanym sprzęcie.
Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc chce wiedzieć jak rozmawiać z pracownikami.

Pozdrawiam
 

olekrk

New member
Witam wszystkich serdecznie.
Mam problem z serwisem toshiby. 14.01.2009 oddałem LCD do serwisu lokalnego w Krakowie, nie działała wtyczka HDMI i sam się potrafił wyłączać i odrazu włączać. Serwis lokalny odesłał LCD do głównego serwisu. 02.03.2009 serwis lokalny zadzwonił do mnie że TV jest gotowy i poproszono mnie o odebranie LCD. Na miejscu okazało się że TV dalej nie działa. W karcie gwarancyjnej wpisano że płyta główna została wymieniona, serwisant lokalny przy mnie sprawdził że HDMI nie działa tylko z Laptopem z DVD i innym sprzętem taki problem nie występuje a ja akurat potrzebuje HDMI do komputera. Odebrałem więc TV i odrazu zawiozłem do sklepu, tam dokładnie opisałem usterke i wydano mi karte przyjecia do serwisu. Poinformowano mnie że LCD również odsyłają do serwisu centralnego. Wczoraj zadzwonili do mnie ze sklepu że tv jest gotowy i zapraszaja po odbiór. Na miejscu podpiołem Laptopa do HDMI i o zgrozo nadal kicha nie działa:(
Proszę poradżcie co mam robić tv im zostawiłem dziś mają zadzwonić powiedzieć co dalej z tym tematem będą robić.
16.03.2009 upływa 2 tygodnie od momentu oddania tv do sklepu czy to znaczy że w poniedziałek 16.03.2009 mam prawo iśc do sklemu i poprosić o zwrot kasy? Karte przyjęcia do serwisu oddali mi starą ale nic tam nie ma konkretnego napisanego jest tylko data przyjęcia i że sklep nie opowiada za utracone dane zawarte na ewentualnych nośnikach w oddanym sprzęcie.
Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc chce wiedzieć jak rozmawiać z pracownikami.

Pozdrawiam
 
Do góry