Gwarancja Toshiba

SAM60

New member
jan1994 napisał:
Nie wiem, czy teraz Gilek 1975 powinien odstąpić od umowy - nie wiem czego zażądał składając reklamację w Digitalo. Za te pieniądze na pewno w obecnej chwili nie kupi takiego telewizora.

Masz racje - "takiego" na pewno nie kupi - nie w Digitalo i nie z taką piękną "kreską".
 

sibkods

New member
Napisał sibkods
Za te pieniądze kupi się lepszy telewizor.
Gratuluję dobrego humoru :hihi:

Jeżeli wydanie dla Ciebie 5k za telewizor z wada fabryczna jest dobrym interesem to droga wolna....
Dzisiaj w tej cenie masz podświetlenie LED i kilka innych dodatków, których ZF nie ma.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Za kasę, którą wydałem za TV to mogę kupić obecnie "zajebisty". Ja kupowałem ZF jako jeden z pierwszych, tak więc jan1994, wszystkie marki stoja przede mną otworem i to te z najwyższej półki.
 

grzesgol

New member
Pewnie teraz Gilek1975 już nie w Digitalo.....

Ja swoją ZF-kę kupiłem w Digitalo w grudniu 2007 i tę **wno wartą gwarancję nibyToshiby dostałem po miesiącu pocztą :) Od trzech miechów cieszę oczy wspaniałą krechą z prawej strony ekranu...Ale wole już tę ( nieco już grubszą krechę) przez pierwsze 20 minut oglądania ( później znika) niż brak telewizora i nerwicę przy walce z wiatrakami.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Dziwie sie twojej postawie, to wlasnie przez takie podejscie takie burdele jak digitalo pozwalaja sobie na walkowanie ludzi. A szkoda bo na tym tracimy my klienci:/
 

graby1

New member
No ja też się dziwię, wydając takie pieniądze i patrząc na te krechy mózg się lasuje !!! Mam natomiast pytanie czy ktoś kto ma TV po serwisie ( z przyczyny tej krechy) nie ma już krechy czy może -odpukać- wróciła po staremu ???
 

sibkods

New member
Zdaje się, że na sąsiednim forum ktoś pisał, że w serwisie wymienili TV na nówkę, a po 3 dniach złapała krechę.
 

grzesgol

New member
A sam co byś zrobił ?

Liptonosz napisał:
Dziwie sie twojej postawie, to wlasnie przez takie podejscie takie burdele jak digitalo pozwalaja sobie na walkowanie ludzi. A szkoda bo na tym tracimy my klienci:/
Spytaj się Gilka1975 czy jest zadowolony z obranej drogi. Ja nie mam ochoty pozostać przez ponad 4 miechy bez teliwizora, płącąc przy tym cały czas abonament za TV-SAT.... Jak ktoś przetrze szlaki ( pozytywnie), a mam nadziejęże tak będzie w przyupadku Gilka1975 to wtedy mogę się zgłaszać do sklepu. Inna sprawa, że przepisy są do d**y dla konsumenta i trzeba sporo się na pocić żeby zamknąć to pozytywnie dla siebie a ja nie mam obecnie czasu na takie zabawy... Gdyby telewizor stracił obraz w znaczącej części to niemiałbym wyboru... Trzymam kciuki za zdeterminowanych do walki :)
 

sibkods

New member
A mi w poniedziałek minie 4 tydzień odkąd TV został oddany do serwisu lokalnego. Stamtąd został wysłany do Warszawy a z Warszawy do Wrocławia (Kobierzyce:rolleyes:?) Dowiedziałem sie, że wpłynął wniosek o wymianę na nowy.... mam nadzieję że będzie to taki model jaki oddałem - XF
 

Marek-Browarek6

New member
sibkods napisał:
A mi w poniedziałek minie 4 tydzień odkąd TV został oddany do serwisu lokalnego. Stamtąd został wysłany do Warszawy a z Warszawy do Wrocławia (Kobierzyce:rolleyes:?) Dowiedziałem sie, że wpłynął wniosek o wymianę na nowy.... mam nadzieję że będzie to taki model jaki oddałem - XF

A czemu nie nowy ZF...
Kupiłem kiedyś czajnik elektryczny firmy SIEMENS za ok 270 zł , gdy padł w ramach rekompensaty dostałem najwyższy model za ok. 450 zł. Tak działa firma , która dba o swoje dobre imię. Czemu i Ty nie miałbyś z tego skorzystać!!!
 

GRIGORI

New member
sibkods napisał:
Pisałem to na innym forum, ale napisze i tutaj.


Panowie, mam problem z moja Toshiba 40XF350. Boki ekranu są jaśniejsze od reszty matrycy. Wygląda to tak jakby format obrazu 4:3 był przyciemniony a to co pozostało do 16:9 jest podjaśnione, czsami tylko lewa strona jest jaśniejsza. Po 5 miesiącach użytkowania dzisiaj to wyskoczyło. Znika to po 5 minutach użytkowania, ale niewatpliwie jest to jakas usterka. .pl i... ?

Dołączam się do Twojego posta, bo właśnie zaobserwowałem podobne zjawisko w moim modelu 40XF351PG kupionym 11.01.2008 we Wrocławiu ( Largo-Krucza ), pasek ma około 9 cm szerokości i występuje z prawej strony matrycy, widać wyraźnie jej inne podświetlenie. Dzwoniłem do serwisu centralnego Toshiby i skierowali mnie do lokalnego serwisu (Promex-Wrocław ), "centralny" znawca od razu sklasyfikował matrycę do wymiany. Niestety dzisiaj nie mogę się dodzwonić do Wrocławia, ciekawy jestem jak skończyła się twoja reklamacja.
 

sibkods

New member
Odebrałem dzisiaj TV. Czysty, i zrobiony :eek:k:
Nie mogę powiedziec złego słowa na serwis Toshiby. Całość trwała 21 dni.
Mam nadzieje, że to mój ostatni serwis Xf'ka :)
 

GRIGORI

New member
sibkods napisał:
Mi jednak wymienili matrycę na nową, TV czeka na odbiór w lokalnym. Trwało to 4 tygodnie.
Ja przedwczoraj wysłałem zapytanie do serwisu lokalnego o sprawdzenie po kodzie fabrycznym, czy mój LCD pochodzi z oficjalnej dystrybucji Toshiby Polska (sprawa Kikiego), na razie brak reakcji.
 

jankos31

New member
GRIGORI napisał:
Ja przedwczoraj wysłałem zapytanie do serwisu lokalnego o sprawdzenie po kodzie fabrycznym, czy mój LCD pochodzi z oficjalnej dystrybucji Toshiby Polska (sprawa Kikiego), na razie brak reakcji.

Ja taką sprawę załatwiłem przez telefon, trwało to 5 min.
 
P

PiotrRutkowski

Guest
Jeszcze jeden nieszczęśnik

To i ja swoje dołożę...

46ZF355 kupiona w Digitalo w czerwcu 2009. Na ekranie pionowy pasek. Oddałem do serwisu Toshiba w Gdańsku. Pojechał do serwisu centralnego. Po miesiącu wrócił z odmową naprawy - kupiony poza siecią TTCE.

Dzwoniłem do Digitalo - mam im sprzęt wysłać, to naprawią.

Co radzicie - wysłać (i mieć problemy z odzyskaniem swojego TV czy lepiej żyć z kreską)?

Pozdr
Piotr
 

01959

New member
PiotrRutkowski napisał:
To i ja swoje dołożę...

46ZF355 kupiona w Digitalo w czerwcu 2009. Na ekranie pionowy pasek. Oddałem do serwisu Toshiba w Gdańsku. Pojechał do serwisu centralnego. Po miesiącu wrócił z odmową naprawy - kupiony poza siecią TTCE.

Dzwoniłem do Digitalo - mam im sprzęt wysłać, to naprawią.

Co radzicie - wysłać (i mieć problemy z odzyskaniem swojego TV czy lepiej żyć z kreską)?

Pozdr
Piotr
Witajcie. Od pewnego czasu jestem szczesliwym posiadaczem lcd Toshiba ZF40355 i zastanawia mnie jedna sprawa. Jak dobrze pamietam w ubieglym roku tuz przed igrzyskami bylo mnustwo ochow i achow na tym modelem ( nad 46 tez) I nie byloby w tym nic dziwnego gdyby to byly tylko opinie nasze czyli - klientow. Ale jak pewnie pamietacie zachwalajacych bylo duzo i zapewne chodzilo im o zwiekszenie sprzedarzy. Jak mnie pamiec nie myli bardzo aktywny byl ( zreszta duzy szacunek za expertyzy) KIKI. Jakos teraz nie widac kolegi a pewnie bardzo by sie przydal. KIKI bardzo prosze zabierz glos w tym temacie i okresl co jest nie tak z tym modelem. Pozdrawiam wszystkich i trzymam kciuki za walczacych. A propos GILEK na czym stanela Twoja sprawa.:eek:k:
 

bartek12345

New member
gilek1975 napisał:
Gilek jezeli moglbym cokolwiek Ci doradzic to widze ze firma Digitalo bardzo dba o swojá opinie na ceneo czy skápcu i jak klienci chwalá firme to oki ale jak jest jakas negatywna opnia to pod kazdá jest komentarz ze to nie oni zawalili ...ze oni sá jaknajbardziej oki wiec nie wiem moze opisz cala sytuacje tylko dokladnie z ta kartá gwrancyjná i problemach od 4 mcy na opniach na skapiec i ceneo i poczekaj na opinie odnosnie twojejego postu...mysle ze to przynajmniej uswiadomi klientow co jest grane i moze ich to na tyle podkur.....ze pospiesza sie z twoim sprzetem...3mam kciuki:)
 
Do góry