Gwarancja sprzętu LG

walher

New member
Ponowny wątek celem uświadomienia osób kupujących sprzęt akurat w tym wypadku LG na allegro lub w innych sklepach w Polsce, gdzie po zakupie otrzymujemy tzw gwarancję europejską i gwarancję sprzedawcy. Nie posiadamy gwarancji LG Polska.

Cytuję wiadomość od LG Polska:

Informujemy, iz w celu naprawy gwarancyjnej, wymaganym dokumentem jest polska karta gwarancyjna (podpisana i podstemplowana przez sprzedawcę), z warunkami gwarancji w języku polskim. Jeżeli zaś urządzenie zostało sprowadzone z zza granicy lub nie posiada polskiej karty gwarancyjnej, istnieje możliwość że ten sprzęt nie był przeznaczony na polski rynek i w związku z tym nie będzie możliwości naprawienia go w ramach gwarancji w Polsce.

Czyli bzdurą jest tzw"Gwarancja Europejska" - w przypadku awarii sprzętu pozostaje tylko i wyłącznie naprawa u sprzedawcy. A jak sklep (lub sprzedawca na allegro zlikwiduje działalność) zostanie zamknięty - jedna wielka klapa.
 

Jaras73

New member
Ponowny wątek celem uświadomienia osób kupujących sprzęt akurat w tym wypadku LG na allegro lub w innych sklepach w Polsce, gdzie po zakupie otrzymujemy tzw gwarancję europejską i gwarancję sprzedawcy. Nie posiadamy gwarancji LG Polska.

Cytuję wiadomość od LG Polska:

Informujemy, iz w celu naprawy gwarancyjnej, wymaganym dokumentem jest polska karta gwarancyjna (podpisana i podstemplowana przez sprzedawcę), z warunkami gwarancji w języku polskim. Jeżeli zaś urządzenie zostało sprowadzone z zza granicy lub nie posiada polskiej karty gwarancyjnej, istnieje możliwość że ten sprzęt nie był przeznaczony na polski rynek i w związku z tym nie będzie możliwości naprawienia go w ramach gwarancji w Polsce.

Czyli bzdurą jest tzw"Gwarancja Europejska" - w przypadku awarii sprzętu pozostaje tylko i wyłącznie naprawa u sprzedawcy. A jak sklep (lub sprzedawca na allegro zlikwiduje działalność) zostanie zamknięty - jedna wielka klapa.

W odpowiedzi na watpliwości - gdzie kupić?
na przykładzie Redcoon'a
http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/63915-awaria-50pk760-brak-obrazu.html#post630609
 

satanica

New member
Moze i z sonym jest tak , samsung i lg niestety tego nie uznaja. Wiem tylko jedno na temat sony, ze jak byla promocja z 5 letnia gwarancja w Polsce, to w UK dawali w tej promocji tylko 3 lata. Gdy Tv ktory był kupiony w Polsce z 5 letnia gwarancja uległ awarii po uplywie 3 lat a przed uplywem 5 lat, nie podlegal gwarancji w UK tylko w Polsce. Wiec ta europejska gwarancja i tak rządzi sie swoimi prawami.
 

pkomp

New member
Wszystko masz dokładnie opisane przy sonym - na TV gwarancja europejska to 2 lata
Promocje i gratisy nie mają tu żadnego zastosowania
 

satanica

New member
przeciez napisalem o LG i Samsungu a nie o sony i tylko dodalem ze tak bylo w czasie tej samej promocji,niby to samo bo EU ale dla poszczegolnych krajow inne warunki promocji, nie musisz tego powtarzac ciagle bo nie wspomnialem nic w moim poprzednim poscie ze sony sie nie stosuje do 2 letniej gwarancji obowiazujacej w EU.
Poza tym na tym linku co wyslales jest jasno napisane, ze gwarancja obejmuje na terenie krajow EEA wymienionych na karcie gwarancyjniej , a nie na terenie wszystkich krajow EEA, wiec gwarancja ma ograniczenia i nie w kazdym kraju EU ci ja uznają.
 
Ostatnia edycja:
Do góry