Ponowny wątek celem uświadomienia osób kupujących sprzęt akurat w tym wypadku LG na allegro lub w innych sklepach w Polsce, gdzie po zakupie otrzymujemy tzw gwarancję europejską i gwarancję sprzedawcy. Nie posiadamy gwarancji LG Polska.
Cytuję wiadomość od LG Polska:
Informujemy, iz w celu naprawy gwarancyjnej, wymaganym dokumentem jest polska karta gwarancyjna (podpisana i podstemplowana przez sprzedawcę), z warunkami gwarancji w języku polskim. Jeżeli zaś urządzenie zostało sprowadzone z zza granicy lub nie posiada polskiej karty gwarancyjnej, istnieje możliwość że ten sprzęt nie był przeznaczony na polski rynek i w związku z tym nie będzie możliwości naprawienia go w ramach gwarancji w Polsce.
Czyli bzdurą jest tzw"Gwarancja Europejska" - w przypadku awarii sprzętu pozostaje tylko i wyłącznie naprawa u sprzedawcy. A jak sklep (lub sprzedawca na allegro zlikwiduje działalność) zostanie zamknięty - jedna wielka klapa.
Cytuję wiadomość od LG Polska:
Informujemy, iz w celu naprawy gwarancyjnej, wymaganym dokumentem jest polska karta gwarancyjna (podpisana i podstemplowana przez sprzedawcę), z warunkami gwarancji w języku polskim. Jeżeli zaś urządzenie zostało sprowadzone z zza granicy lub nie posiada polskiej karty gwarancyjnej, istnieje możliwość że ten sprzęt nie był przeznaczony na polski rynek i w związku z tym nie będzie możliwości naprawienia go w ramach gwarancji w Polsce.
Czyli bzdurą jest tzw"Gwarancja Europejska" - w przypadku awarii sprzętu pozostaje tylko i wyłącznie naprawa u sprzedawcy. A jak sklep (lub sprzedawca na allegro zlikwiduje działalność) zostanie zamknięty - jedna wielka klapa.