Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

Rafal7

Banned
Nie mogą tak postąpić tv jest na gwarancji to mają wymieniać matryce aż do bolu, co to za wolna amerykanka z ich strony
Mi się kończy w Grudniu tego roku, też tam sobie poogladam tv.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wg mnie też nie mają takiego prawa , aczkolwiek jak jakieś trzy tygodnie temu dzwoniłem na infolinię to w komunikacie mają miedzy innymi że za kurz nie odpowiada firma na gwarancji - wszystko to jakieś dziwne.. ale jak się uprą to tylko Sąd pozostaje..
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Wszystko zależy od serwisu ja na mój w Poznaniu złego słowa nie powiem działają na korzyść klienta.
Po dwóch wymianach matrycy w plazmie dostałem propozycje wymiany na f6500
 

gbs

New member
A u mnie był dzisiaj serwisant z sanserwis i zabrał TV na serwis w celu wyczyszczenia matrycy. Za tydzien oddadzą :( . Ale dla mnie tojakis obłęd tv kupiem poczatkiem grudnia, ma nie całe 2 miesiace i kurz ??? ludzie ....
 

dj.doc

New member
Wg mnie też nie mają takiego prawa , aczkolwiek jak jakieś trzy tygodnie temu dzwoniłem na infolinię to w komunikacie mają miedzy innymi że za kurz nie odpowiada firma na gwarancji - wszystko to jakieś dziwne.. ale jak się uprą to tylko Sąd pozostaje..
Trochę mijasz się z prawdą. W zapowiedzi jest informacja, że nie podlega gwarancji czyszczenie. Faktem jest, że obojętnie jak to nazywają taki defekt nie powinien mieć miejsca. Najlepsze jednak jest to - jeśli się nie mylę - że ta zapowiedź pojawiła się jak sprawa zakurzonych matryc nabrała rozglosu, między innymi dzięki temu tematowi.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zdarza się tych modelach i trzeba się z tym liczyć, że się rozszczelniają.
Gorzej, że po gwarancji dojdą dodatkowe koszty...
 

flawn

New member
Czy ktoś z Was ma samsunga ue55h6400 z oznaczeniem AKXXH? Właśnie rozmawiałem z infolinią Samsunga na temat słabo działającego wybierania głosowego i tego że telewizor rzadko kiedy umie przeczytać napisy do filmu z pendriva i dowiedziałem się że mój model nie jest z polskiej dystrybucji i w zasadzie nie ma gwarancji (ma ją tylko w przypadku poważnych usterek). Telewizor był kupowany w Agito. Czy powinienem się zwrócić do Agito z tym problemem z argumentem że produkt nie jest zgodny z umową? Tj. nie ma polskiej gwarancji.
 

kozi50

New member
Witam wszystkich mam problem z modelem hu 6900 ,ciemne plamy na matrycy.Sprawe zglosilem na oficjalnej stronie samsunga,do dwóch dni maja przyjechac serwisanci. Problem polega na tym ze gdzies zapodziala mi sie gwarancja, dowód zakupu posiadam. Jak myslicie czy moge miec jakies problemy z uznaniem gwarancji ?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 

Hernandes

New member
W sąsiednim wątku opisałem problem z plamami (js9000). Przy zgłoszeniu reklamacyjnym musiałem podać objawy, numer seryjny i dowód zakupu. O żaden dokument gwarancji sie nie dopominano. Serwis przyjechał i wymienił panel. Trochę to dziwne, bo w zasadzie z telewizora została obudowa (tylna ścianka) jakias wewnętrzna elektronika i stopa. Panel to jakes 80% telewizora... Chyba byłoby prościej przywieźć nowy telewizor. Grunt, ze działa.
 

gbs

New member
Witam, ja jak zglaszalem do Sanserwis ciemne plamy na matrycy to serwis po przyjezdzie chcial zobaczyc tylko dokument zakupu. Dzisiaj maja mi przywieść moj TV po czyszczeniu matrycy i tak sie zastanawiam czy powinni wpisać w gwarancję informacje że TV był serwisowany i w jakim celu ???
 

Memciu

New member
Witam.
Chciałbym się zapytać jak najlepiej reklamować /albo gwarancja / telewizor na którym wyskoczył biały piksel...
Co jest śmieszne, telewizor kupiony 21 stycznia czyli dzisiaj jest równe 14 dni.

Widać jeden mały punkt na czarnym tle.

W jaki sposób to załatwić?
Dodam jeszcze że kupiony w Euro rtv agd, ma dokupioną rozszerzoną gwarancję na 5 lat.

Czy może zwrócić i inny model wziąć - posiadam ue40h6400.
Do 2 tysięcy zł, zależy mi na możliwości oglądania filmów przez cda i flashu.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
 

Metrolog

New member
Nie można reklamować jako naprawę gwarancyjną jednego piksela, pozostaje zwrot do sklepu jako niezgodność towaru z umową. Chyba że TV zamówiony przez internet to wtedy zwrot konsumencki bo się odwidziało.
 

Memciu

New member
A jak to się ma do 14 dni od daty zakupu? Będzie problem z wymianą? Co mogę zrobić z tym? Ruszać to wogole?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry