Witam. Nie dawno zauważyłem na swoim 40h6400 kurz na matrycy. I mam pytnako bo mam wykupioną dodatkową gwarancję i teraz lepiej dzwonić do serwisu samsunga czy ubezpieczyciela. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Witam.
Masz dwa wyjścia. Skorzystanie z :
- Gwarancji producenta
- Ustawy konsumenckiej tzw. rękojmi.
Co zyskujesz?
Gwarancja.
Dzwonisz na infolinię Samsunga, zgłaszasz "kurz" na matrycy, przyjeżdża serwisant i po decyzji wymienia matrycę.
Wszystko trwa szybko. Mało tego. Zdarzały się przypadki, że po takim zgłoszeniu serwisant od razu przyjeżdżał z nową matrycą i wymieniał na miejscu.
Ustawa konsumencka.
Pakujesz TV do pudła, jedziesz do sklepu, oddajesz TV do naprawy z tytułu Ustawy nie Gwarancji!
Powód podajesz "kurz" na matrycy. Od teraz to na sprzedawcy ciąży obowiązek naprawy sprzętu. Na 100 % wyśle go do serwisu. W tym wypadku całość naprawy się wydłuża, ale zyskujesz większą możliwość zwrotu TV w przypadku ponownej takiej usterki. Masz większe prawa.
Opisałem Ci to w skrócie.
Poszukaj więcej informacji na ten temat, jakie są różnice pomiędzy korzystaniem z tytułu Gwarancji a Umowy Konsumenckiej.
Skorzystanie z wykupionej dodatkowej gwarancji zostaw sobie na czas kiedy już upłynie ci okres dwóch lat.
Wybór należy do ciebie.
Jeżeli możesz to wklej fotki tej matrycy tu na forum. Napisz kiedy kupiłeś TV, datę produkcji. Jeżeli nie znasz to podaj z numeru seryjnego pozycję 8 i 9.
Pozdrawiam