Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

piescweza

New member
To kiepskie dane masz Kolego bo i na tym jak i na innym forum był komunikat o sprzedaży oledów i z tego wychodzi że nawet sami Koreańczycy są w szoku że mało się sprzedało jak na razie tych tv... co nie oznacza że są słabe tylko za drogie.. szczególnie modele 65 cali których np. w RP jeszcze chyba nikt nie wiedział na oczy w sklepie.. - przynajmniej ja nigdzie nie wyczytałem. A w samych sklepach jak pytałem się kilka dni temu nawet nie wiedzą kiedy przyjdą te modele...

Według prognoz przyszły rok ma być rokiem dużego boomu na OLEDy i zwijania się z rynku technologii lcd. To co robi teraz LG to oczywiście w dużej części przecieranie szlaków w tej technologii, ale modele, które są już na rynku są bezapelacyjnie doskonałej jakości. Żeby się o tym przekonać wystarczy poczytać opinie realnych użytkowników tych telewizorów - np. na forach niemieckich albo USA/UK. A cena jest jaka jest. IMHO na każdy produkt znajdzie się zbyt, jeśli jest odpowiednio dobry... :)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Przypominam, że to jest temat o gwarancji TV Samsung.
Nie zaśmiecajcie tematu!
 

darekguma

New member
Bez reklam
Zgłaszaj do serwisu. W Rudzie jest serwis. A ten kurz to tylko u wyłącznie z winy producenta..... Na firmę w samsungu masz 24 mies gwarancji.
Koledzy, mówicie o Rudzie Śląskiej, bo jak tak to i ja mam problem z tym Samem i plamami na ekranie. Pytanie gdzie to zgłosić w okolicach Chorzowa, Katowic
nie wymienisz na inny model i zwrotu kasy nie dostaniesz (zalezne od sklepu 14-30 dni), jedynie wymiana matrycy, jest wysokie prawd. ze bedzie wadliwa, bo pochodzi z nadprodukcji dla "krzykaczy". Nie po to za zamknietymi drzwiami sa rozmowy jak zgolic jakis "sektor", aby pozniej byc ponizej granicy "value". Bazy danych, sa za bardzo zlozone teraz, wliczajac serwisy, nie wyjdziesz na swoje, zawsze cos tam stracisz, niestety, albo stety, ale ludzie podlegaja ewolucji, takiej samej jak swiat roslin i zwierzat, oczywiscie nie indoktrynowani - badz inaczej - wiedzacy jak wszystko funkcjonuje, ci jedynie maja jakies szanse bycia na "wierzchu" poniewaz cala utopia "wszystkich na wierzchu" nigdy nie bedzie funkcjonowac w zadnym srodowisku i niedlugo zburza twoj swiatopoglad kompletnie.

lamaa kolega lamusa...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zapytaj serwisantów czy na nową matrycę masz gwarancję i na jaki czas.
Czy nowa gwarancja obejmuje cały TV czy tylko matrycę?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie mam pojęcia.
Powinni taką wymianę matrycy wpisać Ci do gwarancji a sama gwarancja chyba powinna zawierać paragrafy co się dzieje z jej czasem trwania w takim wypadku. Jak takich zapisów nie ma, to bym poprosił po wymianie o wystawienie dodatkowego świstka z potwierdzeniem przedłużenia gwarancji.
 

darekguma

New member
Bez reklam
Nie mam pojęcia.
Powinni taką wymianę matrycy wpisać Ci do gwarancji a sama gwarancja chyba powinna zawierać paragrafy co się dzieje z jej czasem trwania w takim wypadku. Jak takich zapisów nie ma, to bym poprosił po wymianie o wystawienie dodatkowego świstka z potwierdzeniem przedłużenia gwarancji.
O.k dzięki, popytam serwisanta.
 

darekguma

New member
Bez reklam
O.k dzięki, popytam serwisanta.
No i teraz najlepsze, po porannej rozmowie z serwisantem zostałem poinformowany, że matryca jest do wymiany, lecz prosił o przesłanie zdjęć matrycy i tabliczki znamionowej tv. Podczas popołudniowej rozmowy telefonicznej serwisant na podstawie otrzymanych zdjęć poinformował mnie, że matryca jest do czyszczenia i tv musi zabrać na serwis.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zrób sobie zdjęcia matrycy przed tym zabiegiem, żebyś mógł porównać uzyskany efekt czyszczenia z tym co masz. Zapytaj czy tylko ją wyczyszczą, czy też uszczelnią. Jak tylko wyczyszczą to na 100% efekt powróci, skoro jest nieszczelna. Niech Ci dają na piśmie co zrobili.
 

mariuszzar

New member
Cholera, zamowilem sobie na swieta 48h6400 a tu ciagle problemy z tym kurzem. Juz sam nie wiem co robic. No ale cos innego od samsunga z matryca 100Hz do 3k zl ciezko dostac...
 

Salas_

New member
Do mnie jutro wpada kurier i niech zabiera go stąd skąd przyjechał :D Dobrze, że miałem 30 dni na zwrot ;) oddaje 55'.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

rafi195

New member
Witam w moim 6400 jest już druga matryca jak wcześniej pisałem i jest teraz spoko.. A wytyczne producenta matryc jest taki ze serwisy zaklejają dodatkowo kanały do odprowadzania ciepła gdyż ponoć to jest wadą ze powstaje za duży ciąg, przepływ ciepłego powietrza i kurz podchodzi. to tak w skrócie od znajomego serwisanta takie info dostałem i ta moja jest dodatkowo pozaklejana.
 

rokob33

New member
moj 48H6400 wisi na scianie od 9 miesiecy problem z kurzem nie istnieje moze modele z poczatku produkcji cierpialy na ta dolegliwosc albo zalezy to na jaki egzemplarz sie trafi ja nie mam powodow do narzekan:mrgreen::mrgreen:nawet jestem zaskoczony ze matryca nie przyciaga kurzu tak jak moj drugi le40c650 przecieranie matrycy szmatka jest bezcelowe a zaklejanie otworow wentylacyjnych to dopiero swietny pomysl to moim zdaniem diametralnie skroci zywot elektroniki w tv i szybciej go ''uwali''
 
Ostatnia edycja:

rafi195

New member
moj 48H6400 wisi na scianie od 9 miesiecy problem z kurzem nie istnieje .....a zaklejanie otworow wentylacyjnych to dopiero swietny pomysl to moim zdaniem diametralnie skroci zywot elektroniki w tv i szybciej go ''uwali''

Może nie dostrzegasz tych plam albo fakt masz wsio ok a elektronice nic się nie stanie to nie plazma czy dawne lcd co się grzały
 

purge

New member
Na forum miłośników alfy, jeden z forumowiczów opisuje przypadek z TV Samsunga. TV ma 11 miesięcy i na jego obrzeżach pojawiły się plamy, przebarwienia. TV jest na gwarancji więc w czym problem?
Usterkę zgłosił, serwis przyjechał, usterkę potwierdził, więc wydawałoby się sprawa prosta. Nic bardziej mylnego. Odmówili usunięcia usterki gdyż jest ona podobno spowodowana kurzem, który UWAGA, zabrudził matrycę od wewnątrz. A tego zgodnie z kartą gwarancyjną samsunga usuwać nie muszą. Może to sobie klient zamówić na własny koszt, ale ostrzegają, że istnieje ryzyko uszkodzenia matrycy.
Tu tekst pisma z serwisu:
,, Widoczne plamy na ekranie, są to wewnętrzne zabrudzenia matrycy powstałe wskutek osadzającego się kurzu. Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej. Z tego powodu odrzucamy roszczenia klienta, usunięcia tej usterki na zasadach gwarancji. Sporządzono dokumentację fotograficzną.''
Odnosząc się do karty gwarancyjnej i ww. punktów, to: pkt.5 Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu, a wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez APS firmy Samsung. pkt.7 Gwarancja nie obejmuje: a) okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia. itp). b) usunięcie lub instalacja produktu, czyszczenia zewnętrznego jak i wewnętrznego (np. głowic, układów optyki).
Niezła jazda.

Ja z własnego doświadczenia nie miałem takiego problemu z serwisem, 32F5500 pokrył się od lewej strony ciemnymi plamami, zostało wówczas 3 miesiące gwarancji, telefon do Samsunga, mam przeprowadzić test, oczywiście pytano mnie czy z miejscu w którym stoi telewizor jest jakieś większe zakurzenie, powiedziałem że to nie jest możliwe i poinformowałem że plamy są widoczne na jasnych tłach, mało tego wysłałem im na maila zdjęcia, po czym konsultant zebrał wszystkie potrzebne dane i kazał poczekać do 3 dni na przyjazd serwisanta.

Po 2 dniach przyjechał serwis z Torunia już z nową matrycą, zrobił raz jeszcze zdjęcia i wymienił ekran. Żadnych nawet najmniejszych problemów.
 
D

Deleted member 121090

Guest
purge
Dostałeś na swój TV po wymianie matrycy nową gwarancję na dwa lata, czy jak Ci znowu padnie po 3 miesiącach to TV do kosza?
 
Do góry