D
Deleted member 121090
Guest
Mail od biedy wystarczy, ale to oni Ci mają taką informację wysłać.
Jak dzwonią z serwisu to im powiedz, że mają przyjechać z upoważnieniem ze sklepu w Twojej sprawie, bo na razie nie wiesz w jaki sposób sklep chce zrealizować Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
A z nimi sprawę załatwiasz.
No chyba, że tylko przyjeżdżają na oględziny i potwierdzenie występowania wady, ale to też sklep Ci powinien wcześniej napisać po co ich wysyłają.
Jak dzwonią z serwisu to im powiedz, że mają przyjechać z upoważnieniem ze sklepu w Twojej sprawie, bo na razie nie wiesz w jaki sposób sklep chce zrealizować Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
A z nimi sprawę załatwiasz.
No chyba, że tylko przyjeżdżają na oględziny i potwierdzenie występowania wady, ale to też sklep Ci powinien wcześniej napisać po co ich wysyłają.
Ostatnio edytowane przez moderatora: