Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
Mail od biedy wystarczy, ale to oni Ci mają taką informację wysłać.
Jak dzwonią z serwisu to im powiedz, że mają przyjechać z upoważnieniem ze sklepu w Twojej sprawie, bo na razie nie wiesz w jaki sposób sklep chce zrealizować Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
A z nimi sprawę załatwiasz.
No chyba, że tylko przyjeżdżają na oględziny i potwierdzenie występowania wady, ale to też sklep Ci powinien wcześniej napisać po co ich wysyłają.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Roster93

New member
No niestety mnie tylko serwis uprzedził że będą jutro o 10 i koniec rozmowy, więc zostaje jedynie podczas wizyty spróbować pytać o jakieś pismo.
@rafmik
Tak mam że sklepu papier z tytułu rękojmi i to na razie tyle + email który pisałem do sklepu.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jak oni swoje zrobią to już będzie za późno.
Jak kogoś wpuszczasz do domu to powinieneś wiedzieć dlaczego i po co przyjechali. Tak jak pisałem poprzednio ja bym ich powiadomił o tym, że mają mieć pisemne upoważnienie od sprzedawcy do usunięcia wady Twojego TV na mocy Ustawy, bo jak na razie nie masz pojęcia po co i z czyjego polecenia oni przyjeżdżają. Ty ich przecież nie wzywałeś.
Niech sklep takiego maila wyśle albo oni powinni mieć umocowanie na piśmie. Równie dobrze mogą przyjść do Ciebie świadkowie jehowy ze śrubokrętami o powiedzą, że Ci naprawią TV.
To nie jest tak, że Cię tylko serwis uprzedził jak napisałeś. Raczej musiałeś się na ich wizytę zgodzić.
Ja bym im powiedział to co napisałem wcześniej. Że na razie nie masz potwierdzenia ze sklepu, że to właśnie oni mają usuwać usterkę Twojego TV, czekasz na takie potwierdzenie od Sprzedawcy.
Albo niech oni takie ze sobą przywiozą.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Roster93

New member
Więc jeśli nie będą mieli takiego pozwolenia czy jakiegokolwiek pisma to nie zgodzę się na żadne czyszczenie tylko niech sobie tą opinie wystawią i będę mógł drugi raz zgłosić wraz z opinią samsunga reklamacje do sklepu?, bo tak czy siak jutro przyjdzie chyba że powiem na wstępie czy ma jakieś pismo badz upoważnienie od sklepu bo kontaktowałem się że sklepem w tej sprawie i niech zadzwoni serwisant do euro.
 

lopek3

New member
U mnie jak był pan z serwisu, to jedynie aby udokumentować wadę. Porobił parę zdjęć i zapytał się jak dalej załatwiamy sprawę, bowiem matryca kwalifikowała się do wymiany.
Powiedział, że albo na podstawie gwarancji i on zamawia już matrycę, która będzie za 3 dni, albo przekazuje dokument stwierdzający wadę do sklepu i sklep dalej decyduje co się mu bardziej opłaca.
Ja oczywiście wybrałem opcję nr.2. Skoro zacząłem sprawę przez sklep, to niech oni decydują co i jak.
Ja w zderzeniu z producentem jestem nikim, sklep zaś ma silniejszą pozycję, niech oni walczą z serwisem, terminami napraw, a nie ja.
 

Roster93

New member
Więc wydaje mi się że rozsądnie będzie teraz wziąć opinie serwisu ponieważ rtv euro trochę olewa moje emaile, a pisałem że sprawa jest pilna bo w czwartek ma być serwis samsunga a ja nie mam od nich żadnego potwierdzenia. Razem z tą opinią znów się udać do sklepu bądź dalej pisać emaile?, jeśli sklep zdecyduje się na naprawę to będę miał wtedy pismo i jak sytuacja się powtórzy a problem na pewno wróci to mogę za drugim razem już skutecznie walczyć o zwrot gotówki?, pozdrawiam!.
 

rafmik

Member
W moim przypadku, za pierwszym razem reklamowałem z tytułu rękojmi, dostałem ze sklepu informację, że przekazuję sprawę do serwisu - przyjechał serwis, potwierdził wadę i zaproponował naprawę (czyszczenie w tym przypadku), zgodziłem się na to, bo i tak nic bym więcej nie ugrał (kodeksy cywilnym w tyn wypadku jest precyzyjny).
Nikt nie mówił o żadnej gwarancji, na potwierdzeniu naprawy też nie było słowa o gwarancji. Było to "potwierdzenie usługi serwisowej".
 

Roster93

New member
W moim przypadku, za pierwszym razem reklamowałem z tytułu rękojmi, dostałem ze sklepu informację, że przekazuję sprawę do serwisu - przyjechał serwis, potwierdził wadę i zaproponował naprawę (czyszczenie w tym przypadku), zgodziłem się na to, bo i tak nic bym więcej nie ugrał (kodeksy cywilnym w tyn wypadku jest precyzyjny).
Nikt nie mówił o żadnej gwarancji, na potwierdzeniu naprawy też nie było słowa o gwarancji. Było to "potwierdzenie usługi serwisowej".
Mam podobna sytuację zgłoszone w sklepie, teraz telefon od serwisu gdzie pani powiedziała że oni takie matryce czyszczą, ale odmówiłem więc powiedzieli że mogą opinie wystawić. Więc co teraz najlepiej zrobić w takiej sytuacji?, żebym miał jakieś dowody i podczas kolejnych smug mógł odzyskać pieniądze za tego no niestety bubla.

W emailu mam od rtv euro agd, zgłoszenie reklamacyjne i numer zgłoszenia.
Zgłoszenie reklamacyjne zostało przekazane do Autoryzowanego Serwisu Producenta.
 
Ostatnia edycja:

rafmik

Member
Mam podobna sytuację zgłoszone w sklepie, teraz telefon od serwisu gdzie pani powiedziała że oni takie matryce czyszczą, ale odmówiłem więc powiedzieli że mogą opinie wystawić. Więc co teraz najlepiej zrobić w takiej sytuacji?, żebym miał jakieś dowody i podczas kolejnych smug mógł odzyskać pieniądze za tego no niestety bubla.


Za pierwszym razem MUSISZ się zgodzić na naprawę. Bo później sklep może powiedzieć, że przecież chciał usunąć wadę (do czego ma prawo), ale kupujący mu nie pozwolił...
 

kosimazaki12

New member
Witam.
Moja hstoria.
Zakupiłem telewizor 02.03.2015 model to zakrzywiony 55HU7200.
Pierwsza wymiana matrycy 25.02.2016. Teraz reklamacja druga znowu na brud w matrycy. Przyjeżdża technik i potwierdza wadę. Info od technika, że teraz serwis czyści matryce i raczej ich nie wymienia, ale to w płaskich, krzywych nie rozbierają więc moja do wymiany. Po raz drugi. No to napisałem do samsunga maila, że nie zgadzam się na ponowną wymianę, bo gwarancja do 02.03.2017 i po gwarancji zostane sam z bublem, a przecież samsung informuje, że nie udziela gwarancji dodatkowej na wymieniane elementy. Dzisiaj przyszła odpowiedź od samsunga:

Rozumiem Pana, lecz Pana opis jest błędny, ponieważ zakupił Pan TV w 2015 roku, więc na wymieniona matrycę posiada Pan nową gwarancję liczoną od daty wymiany, czyli 25.02.2016.

Dlatego też proponuje Panu kontakt z serwisem w celu zakończenia naprawy

No i co o tym sądzić ?
Pierwsza wymiana gwarancyjna, a teraz zgłoszenie w sklepie tytułem rękojmi. Zobaczymy co sklep odpowie. Szkoda, że za pierwszym razem tego nie zgłosiłem w sklepie tylko w serwisie, ale po prostu nie wiedziałem o takiej możliwości.
CDN
 

Roster93

New member
Witam, dzisiaj rano zabrali TV ode mnie, własnie wrócił z czyszczenia, obraz jest ok, aktualnie bez smug :D.

Dostałem świstek od samsunga, potwierdzenie wykonania naprawy, I w opisie uszkodzenia/naprawy napisane jest Rekojmia. Warunkowe czyszczenie.

To + Email od RTV w którym przyjęli już telewizor raz do naprawy + oryginał pierwszej rękojmi wystarczą do kolejnej reklamacji gdy smugi znów wystąpią?, pozdrawiam.
 

rafmik

Member
Witam, dzisiaj rano zabrali TV ode mnie, własnie wrócił z czyszczenia, obraz jest ok, aktualnie bez smug :D.

Dostałem świstek od samsunga, potwierdzenie wykonania naprawy, I w opisie uszkodzenia/naprawy napisane jest Rekojmia. Warunkowe czyszczenie.

To + Email od RTV w którym przyjęli już telewizor raz do naprawy + oryginał pierwszej rękojmi wystarczą do kolejnej reklamacji gdy smugi znów wystąpią?, pozdrawiam.


To teraz czekaj aż się znowu pobrudzi. Pytanie, kiedy kończy się Tobie rękojmia?


Wystarczy pierwsze zgłoszenie z tytułu rękojmi, korespondencja ze sklepem, i potwierdzenie naprawy :)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam, dzisiaj rano zabrali TV ode mnie, własnie wrócił z czyszczenia, obraz jest ok, aktualnie bez smug :D.

Dostałem świstek od samsunga, potwierdzenie wykonania naprawy, I w opisie uszkodzenia/naprawy napisane jest Rekojmia. Warunkowe czyszczenie.

To + Email od RTV w którym przyjęli już telewizor raz do naprawy + oryginał pierwszej rękojmi wystarczą do kolejnej reklamacji gdy smugi znów wystąpią?, pozdrawiam.
No i załatwili Cię na cacy.
A pisaliśmy, żebyś się na to nie zgadzał.
,, warunkowe czyszczenie matrycy'' to słowa klucz.
A pisaliśmy wielokrotnie. No cóż, zrobiłeś co uważasz za słuszne.
Nie masz żadnego potwierdzenia, że NAPRAWIALI ci TV. Warunkowo łaskawie wyczyścili Ci matrycę, mimo że nie musieli, bo wady TV nie miał ( ich zdaniem). Usunęli tylko łaskawie niedogodność :)
 

Roster93

New member
To teraz czekaj aż się znowu pobrudzi. Pytanie, kiedy kończy się Tobie rękojmia?


Wystarczy pierwsze zgłoszenie z tytułu rękojmi, korespondencja ze sklepem, i potwierdzenie naprawy :)

Kiedy kończy mi się rękojmia?, czy gwarancja ogółem?, nie wiem czy telewizor był objęty gwarancją na 2 czy 3 lata lecz zakupiony był 2015 roku początek marca, za to dodatkowe ubezpieczenie/gwarancja jest do 2020 roku.

@Edit jednak gwarancja to 24 miesiące podstawowa, więc zostanie mi tylko ta dodatkowa i co wtedy jak się znów pobrudzi?, pozdrawiam.

@UP z tego co napisał


"rafmik"
Wystarczy pierwsze zgłoszenie z tytułu rękojmi, korespondencja ze sklepem, i potwierdzenie naprawy :)

I jestem prawdopodobnie w takiej samej sytuacji co kolega właśnie.
 
Ostatnia edycja:
Do góry