Gwarancja Samsung

smrodek11

New member
Witam! Posiadam model LE32D450. Niedawno mi się popsuł, po normalnym wyłączeniu pilotem, nie da rady go już włączyć. Kupiłem go w sklepie neo24.pl. Z livechatu samsunga dowiedziałem się, że muszę mieć uzupełnioną kartę gwarancyjną, lub nakleić naklejkę z danymi sprzedawcy, którą neo24 mi wczoraj wysłało.
Karta gwarancyjna wygląda tak jak tak:
imageshack.us/a/img822/7043/lb3w.jpg
Naklejkę pewnie będę musiał nakleić na DEALER'S STAMP & SIGNATURE, a co z resztą pól? Mam je ręcznie uzupełniać czy zostawić puste?
Planuję wysłać na gwarancję przez neo24.pl/reklamacje.html (Rodzaj reklamacji: Gwarancja),
tylko co to jest Nr fabryczny? Numer seryjny?
 

tdx

New member
Bez reklam
A u Ciebie w mieście nie ma serwisu?
W gwarancje wystarczy wpisać datę zakupu pieczątkę sprzedawcy oraz mieć dowód zakupu to wystarczy
 

smrodek11

New member
Dzięki za odpowiedz, w pobliżu nie mam serwisu samsunga.
Chciałbym zglosić gwarancję przez sklep, jednak co lepiej wybrać?
Niezgodność towaru z umową (tu mam dodatkowe opcje: Nieodpłatna naprawa i Wymiana sprzętu na nowy) lub Gwarancja (tu nie mam tych opcji)
 

tdx

New member
Bez reklam
Kolego :) ja wiem że niektórzy USERzy bardzo namawiają na NTzU ale pamiętaj że medal ma 2 strony, kij 2 końce a pociąg konduktora w środku...
Seria D będzie dziś już miała prawie 2 lata więc.......

...jak zgłaszasz niezgodność a TV ma więcej niż 8mc (6mc od zakupu domniemuje się że wada była w towarze + 2 na zauważenie wady) na Twoich barkach jest udowodnienie że niezgodność była w monecie zakupu.... Więc?
Będziesz w stanie to udowodnić? Mieścisz się choć w czasie?

Baw się jak chcesz ale pamiętaj że NTzU to broń obosieczna...
 

smrodek11

New member
Hmm, nie. W lutym kończy mi się gwarancja. W takim razie pozostaje gwarancja, jednak polecasz bardziej wysłać przez formularz reklamacji (z zaznaczoną opcją Gwarancja) do neo24.pl, czy bezpośrednio do samsunga (przez ich infolinie)?
 

tdx

New member
Bez reklam
Spokojnie sobie zgłoś TV na gwarancję przez infolinie przygotuj sobie tylko nr seryjny datę zakupu i model żeby Cię nie zaskoczyli podczas rozmowy :)
Wszystkiego się dowiesz jutro zadzwoń z rana :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Spokojnie sobie zgłoś TV na gwarancję przez infolinie przygotuj sobie tylko nr seryjny datę zakupu i model żeby Cię nie zaskoczyli podczas rozmowy :)
Wszystkiego się dowiesz jutro zadzwoń z rana :)

Pewnie ze tak w tym wypadku najlepiej zglosic do serwisu, jak juz gwarancja jest na ukonczeniu..
 

smrodek11

New member
Czy mógłbym skorzystać z autoryzowanego przez samsunga serwisu (samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do) np Uniserwis w Łomży? Po prostu pojechać do tego serwisu z telewizorem, i czy oni przyjeliby go na gwarancję?
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Czy mógłbym skorzystać z autoryzowanego przez samsunga serwisu (samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do) np Uniserwis w Łomży? Po prostu pojechać do tego serwisu z telewizorem, i czy oni przyjeliby go na gwarancję?

Oni powinni przyjechac do Ciebie do domu, aczkolwiek do 32 calowego to mysle ze wszyscy zawoza do serwisu bez wzgledu jaki sie ma tv ( mam na mysli firme ).
 
Do góry