gry do polecenia na ps3

luki00775

New member
witam, juz za pare dni zawita u mnie w domu ps3, ale w swiecie gier jestem bardzo zielony.... nie znam za bardzo zadnych tytulow i wogole....
Ten temat stworzylem po to byscie mogli napisac jakie gry na rynku sa naprawde dobre i warto dla nich poswiecic wolny czas, zeby to jakos wygladalo dawajcie najpierw gatunek, opis i plusy za ktore ta gra sie tu znalazla
Przy kupnie bede sie kierowal wlasnie tym przewodnikiem;)
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
No to jazda:

Przygodówki/akcja Uncharted Drakes Fortune - tytuł obowiązkowy dla każdego posiadacza ps3

Platformówki/strzelanki - Ratche&Clank Tools of destruction - dla dużych i małych

Fpp/strzelanki - Call of Duty 4 Modern Warfare - Najlepszy obecnie shooter fpp,nic dodać nic ująć

Rainbow Six Vegas 1 i 2

Resistance Fall of Man

METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS - OBOWIĄZKOWA GRA-Legenda Absolutny Killer

Grand Theft Auto 4 - każdy chyba wie o co chodzi ale to najsłabsza moim zdaniem część
 

pete1

New member
przepraszam za te zamieszanie w poprzednich odpowiedziach, nie jestem na "ty" z komputerem chodzilo mi o;


gralem we wszystkie powyzsze i dla mnie nr 1 jest COD4. mimo ze do tej pory omijalem szerokim lukiem tego typu gry i gralem glownie "przygodowki" (na PS2) to w akcie desperacji po zawodzie typu assassin creed czy ratched and clank "poprosilem" zone o ta gre na gwiazdke i wiesz co? mimo uplywu prawie 7 m-cy i 30 na karku codziennie zaliczam godzinke albo dwie w COD4. oczywiscie online bo misji to po tygodniu bedziesz mial dosc. goraco polecam!!!!

jeszcze raz przepraszam
 

dienekes' shade

New member
W mojej opinii:

Metal Gear Solid 4 - ABSOLUTNY :krol:
Uncharted - :krol:
Burnout Paradise - :krol:

Grand Turismo 5: Prologue - :krol:, o ile masz dobrą kierownicę (czyt. DF Pro, GT a najlepiej G25)

Call of Duty 4 - :krol: