Gran Turismo 5

azet

Member
Bez reklam
inteligentna odpowiedź dużo wnosząca,dzięki,a może jeszcze ktoś coś doda ?( hmm młody to jest mój syn ,ale czy ja ? no czuję się młodo,więc może i młody jestem ...)
jakoś trudno mi uwierzyć że DB 9 da radę clio....
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
Czytając tak Twoje posty chodziło mi raczej o to, że masz młody umysł jeśli wiesz o czym mówię, za młody...

Pozdrawiam,
 

-AS-

New member
azet napisał:
inteligentna odpowiedź dużo wnosząca,dzięki,a może jeszcze ktoś coś doda ?( hmm młody to jest mój syn ,ale czy ja ? no czuję się młodo,więc może i młody jestem ...)
jakoś trudno mi uwierzyć że DB 9 da radę clio....

Jezelii chodzi Ci o Clio Tuned (wersja V6 (naped na tyl) dodatkowo stuningowana), to jest to ekstremalnie szybki samochod i wcale nie dziwne, ze DB9 moze miec z nim problemy. Pamietaj o tym, ze DB9 jest duuuuzo ciezszy.

Niestety czesto jest tak, ze w wyscigach online jakis samochod ma przewage nad innymi. Czesto to sa: Renault Clio Sport V6, Nissan GTR, Lotus Elise Tuned oraz inne. Jezeli nie chcesz jezdzic tym samochodem, co wszyscy inni (tak, jak ja czesto robilem), to polecam pobawic sie i poszukac sobie innego samochodu (DB9 jest bardzo przyjemnym samochodem do jezdzenia, ale nie jest bardzo szybki, jest to bardziej cruiser, niz samochod wyscigowy) oraz (jezeli nie czujesz sie na silach sam) poszukania dobrego tuning. Tak, jak pisalem wczesnie, mozesz znalezc duzo propozycji tuningow na GTPlanet (LINK).

Milej zabawy

Pozdrawiam
 

azet

Member
Bez reklam
rozumiem Twoje zdanie -AS-, zgadzam się, z nim, ale w tym momemncie pojawia się zadane wcześniej pytanie,po kiego grzyba 900 wozów skoru w wyścigu liczyć będzie się tylko np. 4 ,a raczej wiadomo po kiego, - bo to ładnie wygląda,ale to robienie z kupujących idiotów, bo niby 900 wozów czyli jest w czym wybierać ,a potem okazuje się że żeby spróbować chociarz powalczyć liczy się tylko kilka ,odpowiednie dla swoich klas.szkoda , jeżeli tak to będzie wyglądać.Nawet w wyściagch 1vs1 trudno wybrać różne wozy zawsze jest któryś gorszy . :confused:
znalazłem jakieś ustawienia DB 9 , zobaczę czy jest szansa powalczyć.....

ps.masta-w podobny sposób próbuje rozmawiać ze mną 9 letni syn,może jego dopuszczę do komputera, niech porozmawia z Tobą jak równy z równym, na jednym poziomie ?
Wysiliłeś się by coś skrobnąć na klawiaturze, - nie można było z sensem i na temat ? Czy to raczej chodzi o nabijanie postów ? Są jakieś nagrody za to ?
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
Daj syna do kompa, może on coś w końcu mądrego napisze bo na Ciebie w tej materii kompletnie nie ma co liczyć.

Jeśli tylko syn reprezentuje poziom wyższy od Twojego to na pewno się z nim dogadam.

Zadaj sobie albo google pytanie ile będzie rzeczywistych, unikalnych samochodów, nie kolejnych, tweakowanych rodzajów tego samego pojazdu.

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

SierzantHarris

New member
Bez reklam
-AS- napisał:
To o czym pisal Ps_User nazywa sie short shifting i jest rowniez wykozystywane przez kierowcow wyscigowych.

Pozdrawiam

No że jest a raczej chyba była taka technika to spierać się nie będę ale wydaje mi się że już od dawna nie jest używana gdyż obecne samochody wyścigowe są tak konstruowane by moment obrotowy był jak najrówniej rozłożony w stosunku do obrotów silnika (nie tak jak przy sprężarce turbo gdzie na dole jest muł a dopiero w górnym zakresie ciągnie). Fury wyścigowe typu gt3,gt2,dtm itp. ciągną "równo" więc wątpię by trzeba było obecnie na wyjściu z zakrętu wrzucać zbyt wcześnie za wysoki bieg...zwłaszcza że obecne auta wyścigowe mają z reguły skrzynie sekwencyjne. Skoro wystarczy mieć wyczucie w stopie to po co tracić czas na zmianę biegu która zabiera moment i moc. Mam znajomka który ściga się w picanto cup (wolne fury) ale wcześniej jezdził w rajdach (Piotrek Knaz) n-grupą i on tym bardziej jadąc autem 4wd nie stosuje takiej techniki. Wystarczy obejżeć sobie choć jeden wyścig f1 gdzie bolidy nie mają już kontroli trakcji a tam nikt czegoś takiego nie robi co widać podczas kiedy operator pokazuję kamerę z kokpitu. Ale być może jestem w błędzie.
 

azet

Member
Bez reklam
Masta_J napisał:
Daj syna do kompa, może on coś w końcu mądrego napisze bo na Ciebie w tej materii kompletnie nie ma co liczyć.

Jeśli tylko syn reprezentuje poziom wyższy od Twojego to na pewno się z nim dogadam.

Zadaj sobie albo google pytanie ile będzie rzeczywistych, unikalnych samochodów, nie kolejnych, tweakowanych rodzajów tego samego pojazdu.

Pozdrawiam,
pytałem się o 900 samochodów bo gdzieś wyczytałem , może nawet na tym forum że tyle ma być,a i owszem doczytałem się że rzeczywisty tuning będzie można przeprowadzić na mniejszej liczbie ,ale osobiście odnosiłem się do GT 5 P a co będzie w GT 5 to czas pokarze, ale jak będzie jak teraz, to słabo to widzę no i intersował mnie tuning DB 9 a nie mój wiek czy stan umysłu....
ps. kolejna inteligentna wypowiedź na temat, gratuluję samooceny, współczuję z powodu Twoich kompleksów, ale to naprawdę nie moja wina ,napisałeś tyle postów o niczym i jeszcze innych obrażasz, byłbym wdzięczny gdybyś zrezygnował z pomagania mi. Co do syna na pewno może trochę mu dorównasz, ale muszę ograniczać jego kontakt z wszelkim chamstwem ,wiesz młody jest, trzeba go wychowywać na porządnego człowieka, a obawiam się że Twoje przesłanie jest niezwykle negatywne,no i jak już to ma równać w górę a nie w dół . W związku z tym iż nie potrafisz pisać na temat i mnie zmuszasz do tego samego, raczej już nie odpowiem na Twoje żenująco niskie wartości
pozdrawiam

do postu niżej- "przyganiał kocioł garnkowi..."Ty sierżant ,aleś wypalił:D i na temat i z sensem:D -"obejżeć","jezdził" ( tak na szybko z postu wyżej ) ,to normalne na tym forum ? tak ...żeby tylko coś .....napisać :confused: nabić sobie post :confused: :p
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
azet a myślisz, że od czego ja zacząłem? Widać po prostu nie zatrybiłeś, może syn by dał rady.
Odniosłem się właśnie do niewiarygodnej wręcz inteligencji bijącej z Twoich postów i równie mądrych pytań.
Co do kompleksów i żenujących rzeczy to to są moje ulubione 'argumenty' padające na forum, więc tutaj tylko głośno się zaśmieję :blagam:
Cieszy mnie również bardzo, że już się nie odezwiesz bo i tak nie miałoby to większego sensu.
A ja jak zwykle zgarnę nową plazmę Panasa 50" full hd za zamknięcie kolejnego tysiąca postów.

Pozdrawiam,
 

debeef

New member
Bez reklam
porównując liczbę twoich postów Masta z ilością trofeów chyba wolisz pisać o graniu niż grać...

Żeby nie było offtopa, sterowanie w demku jest dla mnie fatalne i jeżeli rzeczywiście zostanie takie to będzie duży minus, rozumiem, że mają parcie na kierownice, jednak to by była już przesada. Do konsoli dołączanay jest pad i on powinien być podstawowym narzędziem służącym do gry. Są gry które opierają się na innych kontrolerach, ale one zazwyczaj dołączane są z grą, tutaj to by była przesada...
 

Bambolo82

Banned
Dzisiaj podczas jednej z imprez w Azji Yamauchi pokazał nowy trailer GT5 na którym widac zajawki z nowych, nigdzie wcześniej nie pokazywanych tras miejskich jakie zobaczymy w GT5!

Widać m. in. Rzym i Madryt. Jest też jakiś nowy tor w Japonii. Widac też Indianapolis.

Zobaczyć można to tutaj: http://www.gtplanet.net/
 

ps_user

New member
Bez reklam
SierzantHarris napisał:
Mam znajomka który ściga się w picanto cup (wolne fury) ale wcześniej jezdził w rajdach (Piotrek Knaz) n-grupą i on tym bardziej jadąc autem 4wd nie stosuje takiej techniki. Wystarczy obejżeć sobie choć jeden wyścig f1 gdzie bolidy nie mają już kontroli trakcji a tam nikt czegoś takiego nie robi co widać podczas kiedy operator pokazuję kamerę z kokpitu. Ale być może jestem w błędzie.
Myślę że trochę jesteś, bo w wyścigach rajdowych raczej redukuje się bieg coby w zakręcie mieć maksimum mocy do dyspozycji. Co do F1, to myślę że, bolidy mają taki moment że te parę tysięcy obrotów nie robi im takiej różnicy, więc redukowanie biegu może nie mieć już takiego znaczenia, a bardziej umiejętności kontrolowania pedału gazu przez kierowcę ;)
 

azet

Member
Bez reklam
jako że młody w tę grę jestem (GT5P), chciałem się zapytać , czy to bug ? w wyścigach on line gdy ktoś mnie wyprzedza z tyłu, uderza we mnie dostaję karę sekundową.
ps. myślę że zbędne będą wypowiedzi nie na temat
 

Bambolo82

Banned
Azet, w GT5 Prologue obowiązuje system karania za prowokowanie wypadków podczas wyścigow.

Taranowanie przeciwników powoduje karę w postaci wyłączenia na kilka sekund silnika. Rozpychanie się na torze powoduje również zamienienie pojazdu w "ghost car" czyli w "ducha" ktory nie może kolidować z innymi pojazdami.

System czasem zawodzi i ukarana zostaje "ofiara" a nie "sprawca". Niestety.

Generalnie jednak system kar działa i sprawia że wyścigi w GT5 Prologue są wyścigami a nie "morodobiciem na kółkach". Gdyby nie system eliminacji sprawców takich zachowań (czyli idiotów psujących innym zabawę w symulator samochodu) z wyścigu to gra byłaby w ogóle niegrywalna i polegałaby tylko na chamskim rozpychaniu się na torze.

W pełnym GT5 pojawią się jak wiadomo "zniszczenia" i model fizyczny kolizji, ktore mam nadzieje będą eliminować powodujacych wypadki idiotów z wyścigu.

W rzeczywistości przecież mała "puknięcie" na torze eliminuje fizycznie pojazd z dalszej jazdy a sędziowie wykluczają kierowcę z dalszych zawodów.

I tak powinno być w dobrym symulatorze wyścigowym!!!
 

Peek

New member
Bez reklam
Bambo prosze cie nie ośmieszaj się z tym "dobrym symulatorem wyścigowym", po pierwsze symalutory to są w NASA a dobry zobaczymy czy bedzie bo prolog jest co najwyżej średni. (znana już jazda po sznurku, słaby model jazdy)
 

Bambolo82

Banned
W GT5 Prologue jak w każdym dobrym symulatorze jedzie się "po sznurku" po to żeby schować się w tunelu aerodynamicznym za przeciwnikiem. Mniejszy opór powietrza umożliwia podgonienie i wyprzedzenie przeciwnika na torze.

Nie zauważyłem też w realu aby normą było jeżdżenie "nie po sznurku" i jeżdżenie jak w "destruction derby".

"Destruction derby" jest po pierwsze niebezpieczne dla życia kierowców, po drugie kończy zawody, a po trzecie jest karane dyskwalifikacją kierowcy.

Dobrze ze w GT5 Prologue tak nie można jeździć i się nie jeździ.

Fizyka w GT5 nie podoba się z reguły tym ktorzy są mocno zdziwieni że jest coś takiego jak hamulec i skrzynia biegów w samochodzie. :rolleyes: Patrz komentarze malkontentów wyżej, w stylu "ta wyścigowa Mazda w GT5 Prologue jest jak Fiat 126p bo wypada z zakrętu jak dodam gazu przy 120 km/h...to słaba fizyka". Tiaaaa....znawcy jazdy samochodem. :roll:
 

Peek

New member
Bez reklam
Nikt nie mówi o jezdzeniu jak w destruction derby, ale przydałoby się trochę pazura takiego jak w shifcie albo dircie 2 (kierowcy przed nami mają wypadki, wypadają z tras, samochody dachują). O fizyce akurat nic nie mówiłem, ale co do modelu jazdy to mi jak i większości nie odpowiada. W dodatku jak ktoś wcześniej pisał w nowym GT nie czuje się prędkości, ale to moim zdaniem póki co wina niedopracowanych tras, a kiedy dostaniemy w ręce jakieś solidne lokacje to sytuacja sie poprawi. Tak czy siak póki co Polyphony samo kopie sobie grób, bo wraz z zwiększaniem czasu oczekiwania gracze oczekują coraz wiekszego kosmosu.
 
Do góry