Gorąca prośba o pomoc w wyborze zestawu kina domowego

Wiking

New member
Witam Wszystkich!

Po przeglądzie niezliczonych stron internetowych i przeczytaniu setek opinii WRESZCIE znalazłem Wasze forum.
Ponieważ jestem laikiem jeżeli chodzi o sprzęt AV, a mam zamiar w końcu zamienić swoją starą (ok. 12 lat) wieżę Philipsa bo padł chyba laser w CD postanowiłem zasięgnąć opinii fachowców. Nie jestem maniakiem dlatego nie chcę sprzętu z górnej półki za spora kasę, ale chciałbym aby był on na czasie, miał możliwości rozbudowania go i mieścił się w kwocie 3000,00 PLN. Na takim zestawie chciałbym posłuchać muzyki (60%), obejrzeć film DVD (40%), nagrać coś z TV na HD i na płytę DVD - czyli wszystkiego po troszku.
Po około 2 tygodniach mętliku w głowie wybrałem coś takiego:

amplituner Yamaha RXV 461B + nagrywarka DVD Sony RDR HX750B + ? jakieś
kolumny.

W grę wchodzi jeszcze amplituner Pionier VSX-516

Teraz odnośnie głośników: nie mam pojęcia jakie wybrać (za ok. 800,00 PLN) czy tylko dwie, czy 5.1 czy 5.0. (pomieszczenie ok. 25m˛) - nie mam zamiaru robić koncertów, po prostu posłuchać dobrego dźwięku. (Im więcej głośników tym więcej kabelków, ale lepsza jakość).

Następne pytanie: czy HDMI są mi niezbędne? Dodam, że nie posiadam jeszcze TV LCD L i jakie okablowanie będę musiał dokupić?

Z góry Wam dziękuję za poświęcony czas i czekam na odpowiedzi J.

Pozdrawiam

Wiking
 

Wiking

New member
Dzięki ArtS:) nie wiedziałem, że coś jest nie tak, wkleiłem tekst z edytora, no i spieszyłem się barrrdzo. Jeszcze raz sorka:roll:.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

AndrzejIgor

New member
Za 800 zł to chyba zostań póki co przy frontach.
A jeśli zestaw to może tańsze jamo (s416) albo coś z yamahy ?
 
Ostatnia edycja:

zgredek1969

New member
Myślę ze można zastanowić się jeszcze nad Onkyo 505, jeśli chcesz posłuchać muzyki dobierz porządne fronty resztę można dokupić później, co do nagrywarki to nie wiem, ja używam Panasonica i jestem zadowolony.
 

Wiking

New member